ETEC vs 4T

Creat de Intersect, Februarie 10, 2015, 08:39:30 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Intersect

Salut,eu as merge pe E-Tec. Fritz ști generația noua de motoare  de la Evinrude?
Ști ceva hibe ascunse care le pot avea?
Eu le consider vârful de tehnologie care se poate găsi pe piață la momentul actual.
Born to fish,forced to work!!!

Fritz

#1
 Stii ca mie imi place viteza ...si ca barca cu cat e mai usoara ...cu atat alearga mai repede.
Iar un motor in 2 timpi e mai usor si mai bun de forjat.  In principiu E-tec ul e un motor foarte bun ..injectie directa /in 2 timpi.  Atata timp cat ii dai ce-i trebuie ..benzina buna , ulei bun...si racire ...functioneaza.

Ca si ardere..e mai curat decat un 4timpi pe carburatie !!! dar nu ca un 4T injectie. Nici consumurile nu difera mult. La 50 de cai consuma mai putin E-tec-ul.

  http://outboard-parts.com/two-stroke-versus-four-stroke-outboards/
Adevarul ca nu mi-ar sta rau un Evinrude ETEC de 30 pe barca ...dar vulpea care nu ajunge la struguri ..zice ca sunt acri  !!!

Intersect

Aaaaaaa gata am înțeles dacă as cumpăra un motor nou clar ar fi Evinrude. Ma gândeam sa schimb motorul actual cu un Evinrude bineînțeles în perioada când nu aveam nici un proiect în derulare.Dacă montez un E-Tec pe Quicksilver cred ca este vorba de supramotorizare.:)
Born to fish,forced to work!!!

Fritz

 Nici cu ,,submotorizarea" nu sunt de acord .  Filmuletul cu Quicksilverul 430 si motor de 15 cai ..l-am postat ..sa vedem ca gliseaza de la 15 cai in sus.  Dar a merge cu 15 cai la blana ...si la limita glisarii nu e o solutie ...
  Cu inca o persoana nu va mai glisa ...
Pe barca aia minim as pune 40 de cai ...Cu 4 persoane si 40 sunt putini...

ionitzady

Intersect ca te legi la cap fara sa te doara , ce are capatanosul tau?  ce nu-ti place la el ? ori nu mai trage copaci ce plutesc la travers pe canale?

Vorbesc despre prima serie de E_TEC si anume ca sunt cam costisitoare :
    - set 2 bujii  cam 2 mil lei
    - 1l ulei amestec   peste 1 mil
    - pompa de benzina   peste 10 mil
    -2 buc injector  cam 20 -  25 mil
    -  bidon rezervor ulei  peste 4 mil  ( material cam prost de unde a si crapat )

nu oricine repara E_TEC

zgomot mai mare ca 4 t , la fel si tripidatii

nu zic ca nu mi-ar placea un E_TEC , dar daca ai un motor bun ... , ce-ti mai trebuie ?
  datele mentinute mai sus sunt probate anul trecut pt un E-TEC de 25 hp

ionitzady

inca odata  +  Fritz ( apropo   Fritz am sa pun poze cu inovatia de oringuri la yamaha )

Intersect

Sa vezi generația noua de E-Tec ce tehnologie ce material la pistoane ce fel se face ungerea.Mentenanță zero nu mai schimbi uleiuri nu mai faci procedura de iernat ai mai puține piese în mișcare cca 120 greutate mai mica consum la fel ca cel în 4 timpi.Prima revizie la 500 sau 300 de ore

Capatanosul nu are nimic sunt chiar foarte mulțumit de el consum mic glisare aproape instant.....
Știu atât de multe despre E-Tec pentru ca am vrut sa îl iau de nou și sa îl pun pe o barca de aluminiu de la Romica.
Dar am găsit Quicksilver ul și sa schimbat problema.
Born to fish,forced to work!!!


Vali

Pare frate cu Optimus Prime :P.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Sosoktm

e-tec in zona 25-40 cai nu cred ca are asa multe avantaje, cel putin in Romania. 25/30 cai e foarte greu, e chiar mai greu decat unele variante pe 4 timpi. Raportul de ulei injectat in amestec e valabil EXCLUSIV cu uleiul special, disponibil doar la producator. Cu alte uleiuri raportul se schimba. Aia cu mentenanta zero este oarecum relativa. Da, este un motor in 2 timpi avansat, in principal din cauza injectiei de carburant care duce la optimizare a arderii. Prima revizie teoretic la 3 ani/300 ore.
Adevarat insa este ca probabil au cel mai agresiv departament de marketing astia de promoveaza e-tec ul :D

dflorin


Intersect

Citat din: dflorin din Februarie 10, 2015, 10:26:27 PM
evinrude e tec vs Yamaha.https://www.youtube.com/watch?v=6QJhP60Nu-c
Nu este adevărat, pixelul albastru sau departamentul de marketing  :D care se ocupă cu marketul :D.
Lăsând gluma la o parte sunt niște animale de motoare cei de la Evinrude au reinventat motorul în 2 timpi,aliajul din care este făcută cămașă pistonului,pistonul folosirea oricărui ulei pt motor în 2 timpi....
Born to fish,forced to work!!!

Sosoktm

cum adica folosirea oricarui ulei? Ca nu prea inteleg. Sunt motoare bune evinrude, dar la clase de putere 40+

dany

Din filmuletul confruntarii dintre yamaha si evinrude :Au ramas oglinzile la locul lor,tinand cont de fortele exercitate,sau fortele sau mai anulat una cu alta?

Ciby

Depinde de unde au legat chingile. Daca ochetul era prins pe menghina motorului, atunci da, fortele se anuleaza intre motoare iar cele ce actioneaza asupra oglinzii sunt mici. Daca in schimb ochetul este pe oglinda, atunci jos palaria pentru proiectantul barcii!