Catamaran 30' Iroquois mark I

Creat de radu_d, Martie 03, 2015, 10:56:24 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

radu_d

Nu stiu cat de mult am gresit cumparand astazi acest catamaran striped dar am comis-o..Nu am mai putut astepta si mi s-a parut o ocazie buna de inceput povestea cu velele.

Postez aici pentru ca am nevoie de un coleg forumist cu permis Clasa A care sa ne aduca din Anglia in tara.
Suntem doi care venim la munca sa-l punem pe picioare : lumini navigatie, catarg, etc.
Ma ofer sa si gatesc pt toata lumea :-[
Pe privat pot fi contactat. Ms

Textul anuntului: " Iriquois Mrk I Catamaran. Totally stripped and gutted.  Professionally gel coated outside with non slip on walking surfaces.  New rubber rubbing strip fitted however some further sealing required here. All new tinted windows fitted.  Inside has been rubbed down ready to paint.  Comes with mast, boom, serviceable sails, rudders , centre boards ,chrome rails, oven , An assortment of other things. This is a project where the hard expensive work has been done. Needs someone with time to put back together and complete. She is a boat with beautiful lines and has sailed well over many years.  We have lost thousands so far so our loss is someone else's gain!! Priced for a quick sale as we want to move her She is currently out of the water and based in Plymouth"
Pretul este confidential.

Bineinteles ca sfaturile si sugestiile sunt binevenite

De asemenea, ma intereseaza ce acte trebuie sa-i cer sa-mi faca
As vrea sa putem pleca intr-o sapt max doua

PS: ramane sa-mi gasesc tovarasa frizerita

pelicanul

Daca poza nr 2 este interiorul actual al barcii cred ca veti avea nevoie de vreo doua luni ca sa plecati din Anglia, nu doua saptamini. Asta in cel mai bun caz. Mare atentie, drumul din Anglia pina in Romania pe mare nu e deloc o joaca.
Poti sa ne dai mai multe amanunte despre dimensiuni, suprafata velica, motor, alte dotari?

radu_d

La momentul asta nici eu nu stiu mai multe. Maine vorbesc cu fostul proprietar si am lista de intrebari.
Stiu doar ca daca nu are motor plecam de aici cu outboard.
Drumul ar fi Rin, Dunare

cristizz

Felicitari pentru achizitie!
O sa ai ceva de tras. Traseul cred ca va fi de poveste, poti sa descrii o adevarata epopee.
Succes in intreprindere!

pelicanul

E un proiect extrem de ambitios. Asta ca sa folosesc un eufemism! :) Mult succes!


cristizz

Dar de ce ai nevoie de strict de permis Clasa A? Intre Dover si Calais sunt 18 NM iar in rest costier.

radu_d

Multumesc pt urari...Pt ca nu avem clasa B cu noi...

kmbh69

Poti incerca si pe Sena, apoi in Paris intri pe Marna, iar apoi e un canal navigabil pana la Strasburg, dupa care o iei pe Rin la vale pana in Mainz (unde intri pe Main). E bine sa evaluezi mai multe rute posibile, cu avantaje/dezavantaje (distante pe apa, taxe pentru trecere prin ecluze etc.). Mult succes!

radu_d


felicimond

Salut Radule!

Felicitari pentru achizitie si pentru curajul de a fi rupt bariera dintre teorie si practica. Partea interesanta abia acum incepe. Abia astept sa ne inviti pe el.

ss

Incearca sa-l contactezi pe Romeo alias Skipper, pe http://www.eurosail.ro/view-content/16/Info-Contact.html, este instructor RYA, proprietar de catamaran, nu stiu daca are timpul necesar sa vina cu tine, dar un sfat bun iti poate oferi!

radu_d

#11
Din pacate  oameni fara cuvant si la ei.
Nenorocitul de englez a anulat tranzactia pt motive care nu exista.
In descriere nu exista nicio mentiune despre cumparator cum ca ar trebui sa fie englez.
L-am sunat toata ziua sa-i trimit banii prin paypal sau card si nu i-a primit.Probabil ca vrea cash sa nu plateasca impozit la ei sau comisioane bancare.
Damn ! Si se mai spune ca "gentlemen agreement" a fost inventat in Anglia.

Exista si parte buna ...am facut o repetitie generala cu cine ma duc, ce iau la mine, pe unde o iau, cand plec, ce mancam, etc.
Astept pana data viitoare.
Multumesc pt ajutor!

ghrt

Din ce scrie în anunţ, caută un cumpărător care să preia catamaranul rapid de unde este acum. A anunţat că nu este apt de navigaţie, iar în starea în care este ar fi durat cu mult peste două săptămâni să îl echipezi ca să poţi pleca cu el navigând. Dacă i-ai spus că vii să lucrezi două săptămâni la el înseamnă că nu ai înţeles ce vrea şi l-ai speriat.

La ei e mai complicat cu marinele, nu este ca la noi. Dacă nu eliberează spaţiul, va fi penalizat drastic indiferent de cine l-a cumpărat pe eBay. Suma poate depăşi lejer preţul bărcii. De asta uneori poţi face super afaceri, cu condiţia ca într-un termen scurt să fii acolo cu banii şi să eliberezi locul.

Părerea mea este că puteai trata la modul de a căuta un şantier mai ieftin unde să îl ţii şi apoi cum să îl transporţi, probabil, la remorcă pe apă. După aceea băteai palma cu vânzătorul, spunându-i de aranjamentele tale.
Mai există şi varianta ca să plăteşti în continuare acolo unde se află, dar de obicei este imposibil. Marinele englezeşti au liste de aşteptare destul de lungi şi dacă un proprietar nu îşi prelungeşte contractul la timp, automat va veni altcineva. De aceea şi trebuie să elibereze locul.

În fine, sunt supoziţii, dar la următoarea achiziţie trebuie să fii foarte receptiv la ce îţi spun şi să discuţi cu ei ce şi cum, pentru a evita astfel de surprize şi nepotriviri culturale.

radu_d

Nu a aratat in nicio discutie termenul maxim pana la care pot sa o tin, de exemplu pana pe 10 martie. As fi cautat in alta parte marina sau nu m-as fi bagat.

In fine, astea sunt supozitii.

Ramane partea buna cu pregatirea de plecare si cu dorinta ferma de a avea anul asta un obiect de navigat care sa faca pace buna cu Arhimede.

Ms de ajutor inca o data

Intre timp reevaluez toate obiectele plutitoare de vanzare care m-ar putea atrage la bugetul meu.


aici, de ex scrie clar ca nu vinde in afara UK

pelicanul

Ai avut noroc de data asta, eu zic ca poti sa-i trimiti un mesaj cu "Thanks and best regards" vinzatorului.
In screenshoturile puse de tine scrie clar ca mai e mult de munca la barca, ca barca nu e "sailable" (ce o mai fi si asta, nu? :) ), ca trebuie ridicata cit mai urgent si, cel mai important, "cash privind colectarea preferat". In limba ebay tradusa de google asta inseamna "dai banu' cind vii si iei marfa" :) NU prin pay pal, transfer bancar sau alte metode de plata.
Barca respectiva mai avea nevoie de citeva luni de munca (dupa cum am scris si mai sus) si citeva mii de coco (euro, dolari, lire, franci elvetieni sau ce vrei tu) ca sa poti sa iesi cu ea pe mare. Aici e norocul cel mai mare, nu stiu daca  erai pregatit de asa ceva.