Va rog cateva idei Johnson 25

Creat de costinium6, Iulie 26, 2015, 02:23:34 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

costinium6

Va salut, am un Johnson 25 in 2t si sub carburator are un stut liber pe unde sufla benzina, nu imi dau seama unde trebuie conectat ca pierd mai bine de un litru pe ora si balteste in carcasa motorului. La Johnsonul vechi de la stutul acela pleaca un furtunel la un alt stut, la asta nou nu are al doilea stut.

costinium6

Din schema reiese ca trebuie sa ajunga in solenoidul de shoc dar la motorul asta solenoidul este doar electric. Sa il obturez nu cred ca e bine, ramane sa il fac retur in rezervor.

teo pes

De obicei este legatura dintre carter si placa cu supape (muzicute), se trece surplusul de amestec inapoi in admisie !
Deci ar trebui sa mai ai un stut undeva pe lateralul motorului ,pe carter .
Viata i grea !!  Dar trece !!

costinium6

Nu mai are alt stut, ala este singurul si e tocmai cel din carter, ma gandesc ca motorul ar fi trebuit sa aiba o carcasa cu filtru de aer si surplusul sa treaca iar prin carburator.

teo pes

E atunci cauta-l pe cel de pe placa , daca nu ,,ezista" parerea mea este ca ceva nu-i original pe motor  :o
Poate-ti gasesc schema motoruliu ! ;)
Viata i grea !!  Dar trece !!

costinium6

Am schema, pozitia 42 nu exista, la motorul vechi tot de 25 de la stutul cu sageata rosie pleaca o conducta in locul indicat cu verde, la asta e inchis. O sa il desfac iar, cred ca ceva e schimbat pe acolo, mersi mult de raspuns.

teo pes

Citat din: costinium6 din Iulie 27, 2015, 09:50:35 PM
Am schema, pozitia 42 nu exista, la motorul vechi tot de 25 de la stutul cu sageata rosie pleaca o conducta in locul indicat cu verde, la asta e inchis. O sa il desfac iar, cred ca ceva e schimbat pe acolo, mersi mult de raspuns.
Da , daca e obturat , dai o gaura o filetezi un stutulet ,infigi furtunul si vezi cum merge (e posibil sa faci ceva reglaje la amestec , si surubul de relanti), dar o sa ai avantajul ca micsorezi consumul (mai e johnson !!) , si sigur capeti si repriza mai mare la accelerare .
Daca nu reusesti astupi gaura stutului (sau bagi un surub) , si treci si-n partea cealalta sa astupi- dar acolo sigur in anumite situatii o sa-ti inece , sa ude bujiile ....
Viata i grea !!  Dar trece !!