Probleme Mercury 50 H.P EFY.

Creat de Intersect, Iunie 25, 2016, 06:43:39 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Intersect


     Va Salut,

  Am ceva probleme cu motorul,momentan sunt la Sfantu Gheorghe si este foarte greu sa ajung la un mecanic.
Sa incepem cu inceputul,anul asta la inceputul sezonului am schimbat toate consumabilele plus filtru de inalta ,bujii ,filtru de benzina si filtrul decantor.
Initial au fost montate niste bujii care nu erau potrivite pentru motor,am mers cu motorul la Lacramioara si baietii mi-au schimbat bujiile cu unele potrivite plus filtrul de inalta.
La plecare din Galati motorul nu se tura ca sa pot glisa dupa discutii cu baietii de la Lacramioara am descoperit ca furtunul de la aerul de relanti nu era bagat cum trebuie.
Am reusit sa plec don Galati dar acum am alte simptome care nu le pot depista cauza.
Motorul in plaja de 1000-2000 R.P.M se tureaza si detureaza fara sa ating mansa,cateodata se opreste din cauza fluctuatiilor,daca il accelerez in timp ce se balbaie se aude un sunet de metal pe metal.
Precizez ca simptomul se intampla numai intre 1000 -2000 de turatii daca ies in 2200 nu se mai intampla nimic,barca gliseaza normal fara probleme.
Acum nu stiu unde sa ma orientez ,aerul de relanti nu este suficient,combustibil nu este suficient....
Incerc sa urc cateva filme pe youtube cu fenomenul in cauza.
  Va multumesc pentru sugestii.









Born to fish,forced to work!!!

cristizz

Salut George,
Mai verifica odata furtunele. Poate este unul intr-o pozitie mai greu de observat care nu e cuplat corect.

mariusbig

Salut. Am patit la fel cu mercury de 50 al meu din 2006 acum 2 saptamani in Dunavat.
La proba era ok , acolo mergea intrerupt si se auzea ca o bataie metalica in capul motorului.
Nu functiona bujia 2. Dupa ce am schimbat-o  , merge ok.
Verifica inca o data bujiile daca dau scanteie ok , verifica mufa de alimentare daca nu prinde aer pe acolo si linia de alimentare , verifica bateria - daca are tensiune cat trebuie la relanti.
Momentan la astea ma gandesc.

Intersect

#3
Va multumesc pentru raspunsuri.Ma gandesc ca bujiile sunt ok din cauza ca nu am probleme dupa 2000 de turatii.
O sa incep maine sa urmaresc fiecare furtun in parte.Daca nu gasesc nimic o sa comand bujii noi si sper sa gasesc o cheie pt bujii.
Filmul pe youtube se urca foarte greu.

  Solenoidul pentru aerul de relanti este la pozitia 6 si se conecteaza cu furtunul 12 acum intrebarea este unde se conecteaza pe prima iesire sau pe cea dea doua?
Cand am schimbat pozitia imi tine motorul la o turatie peste 1000 de ture si parca nu mai are fluctuatii dar cand cuplez pe mers inainte face un zgomot destul de puternic.

Un prim video ,sper sa se inteleaga ceva.  https://youtu.be/WJ2VeF1KO4c
Al doilea https://youtu.be/H51dlkMKPoU.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Am verificat motorul urmatoarele probleme sunt legate de aprindere.La cilindrul 2 bujia a fost stransa si incalecat filetul plus ceramica sparta ,dupa cum se vede in poze metalul de pe blocul motor are culoarea schimbata si bujia nu a fost stransa pana la capat(am pus 2 poze una cu cilindrul 1 si cea cu cilindrul 2 pentru comparatie).La cilindrul 4 fisa nu era bagata cum trebuie plus din cauza ca este dificil de scos sa tras cu surubelnita de fisa si sa deteriorat fisa la cuplajul cu bujia.Balbaielile erau din cauza ca aveam scanteie pe blocul motor din cauza deteriorarii cauciucului.Scanteie vazuta de catre mine.
Acum am scos fisa si incerc sa acopar gaurile (le imbrca in dublu component)sper sa tina pana imi comand o noua fisa.
Nu stiu ce sa fac acum....
Acum sa vad de unde imi pot comanda.
Am sa incerc sa contactez si service ul unde mi sa facut revizia si schimbul de bujii.

   





Born to fish,forced to work!!!

mariusm piesenoi111

Eu as incerca sa ii contactez pe cei de la service prin interpusi...si anume OPC-ul.
Sincer ca altfel se perpetueaza mizeriile astea

ionpescarul

Citat din: Intersect din Iunie 29, 2016, 11:34:44 AM
Am verificat motorul urmatoarele probleme sunt legate de aprindere.La cilindrul 2 bujia a fost stransa si incalecat filetul plus ceramica sparta ,dupa cum se vede in poze metalul de pe blocul motor are culoarea schimbata si bujia nu a fost stransa pana la capat(am pus 2 poze una cu cilindrul 1 si cea cu cilindrul 2 pentru comparatie).La cilindrul 4 fisa nu era bagata cum trebuie plus din cauza ca este dificil de scos sa tras cu surubelnita de fisa si sa deteriorat fisa la cuplajul cu bujia.Balbaielile erau din cauza ca aveam scanteie pe blocul motor din cauza deteriorarii cauciucului.Scanteie vazuta de catre mine.
Acum am scos fisa si incerc sa acopar gaurile (le imbrca in dublu component)sper sa tina pana imi comand o noua fisa.
Nu stiu ce sa fac acum....
Acum sa vad de unde imi pot comanda.
Am sa incerc sa contactez si service ul unde mi sa facut revizia si schimbul de bujii.

   







Adica sa distrus filetul in chiuloasa la cilindrul 2 ?,
Daca e filetul distrus in chiuloasa  ,normal trebuia sa fie si putina  funingine acolo,motorul poate scapa putina compresie pe la filetul deteriorat.Daca strangi normal o bujie si torni putina apa deasupra filetului apoi dai la automat ? trebuie faca bule de aer deasupra filetului ,in jurul bujiei.
Verifica aceasta probabilitate ,pentru ca e important .

mariusbig

Eram aproape sigur ca e de la aprindere dar sper sa nu fie stricat filetul interior.
Ma bucur ca ai depistat problema.

crysty

Daca este intr-adevar filetul distrus in chiulasa atunci trebuie mers la atelier specializat unde se procedeaza la bucsarea acelei bujii. Practic se majoreaza putin gaura din chiulasa se face o bucsa filetata exterior/interior se monteaza pe chiulasa - astfel se recupereaza acest neajuns. Nu se poate face pe apa (in balta) si nu cred ca se gasesc asemenea ateliere in delta.

Intersect

Citat din: mariusm piesenoi111 din Iunie 29, 2016, 12:12:24 PM
Eu as incerca sa ii contactez pe cei de la service prin interpusi...si anume OPC-ul.
Sincer ca altfel se perpetueaza mizeriile astea

Da sa stricat filetul interior,astazi am fost la Murghiol si am luat fisa noua.Cum a spus baiatul de la service cei de la Galati trebuie sa vina sa imi faca motorul.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Citat din: crysty din Iunie 30, 2016, 04:26:08 PM
Daca este intr-adevar filetul distrus in chiulasa atunci trebuie mers la atelier specializat unde se procedeaza la bucsarea acelei bujii. Practic se majoreaza putin gaura din chiulasa se face o bucsa filetata exterior/interior se monteaza pe chiulasa - astfel se recupereaza acest neajuns. Nu se poate face pe apa (in balta) si nu cred ca se gasesc asemenea ateliere in delta.

Asa este nu se poate face pe apa,eu cred ca se poate rectifica cu un tarod dar bag span in motor daca fac asta acum.Am vorbit la Mercury si am convenit sa il desfacem cumpar garnitura de chiuloasa si punem bucsa asta in cel mai rau caz.

Dar sper sa vorbesc cu cei care i-au facut sevisarea initial.
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Citat din: mariusbig din Iunie 30, 2016, 02:41:09 PM
Eram aproape sigur ca e de la aprindere dar sper sa nu fie stricat filetul interior.
Ma bucur ca ai depistat problema.

Eu tineam degetele incrucisate sa nu fie de la aprindere,dar asta este.
Offf și ce consum am avut.....
Born to fish,forced to work!!!

pilu

Citat din: Intersect din Iunie 30, 2016, 11:08:47 PM
Asa este nu se poate face pe apa,eu cred ca se poate rectifica cu un tarod dar bag span in motor daca fac asta acum.Am vorbit la Mercury si am convenit sa il desfacem cumpar garnitura de chiuloasa si punem bucsa asta in cel mai rau caz.

Dar sper sa vorbesc cu cei care i-au facut sevisarea initial.
Si eu cred ca se poate rezolva cu un tarod , ca sa nu intre spanul trebuie sa ti motorul cu gaura ce trebuie rectificata in jos (pt asta probabil trebuie sa scoti uleiul din motor)

mariusbig

Apropos , ce motor ai ( cati cai si ce an ? ) si ce consum scotea ? Si ce barca ai te rog ?
Multumesc.

mariusm piesenoi111

Am patit si eu ceva similar la un Grand Cherokee 2.7 care avand 5 cilindi pusi longitudinal era f greu de ajuns la al 5-lea injector si mai greu de remoontat asa ca neste isteti l-au bagat si strans stramb si cand au vazut ca pierde compresie au completat cu poxipol..Pana l-a scuipat afara si atunci sa vezi consum....:)