suzuki 15cp apa in ulei

Creat de pilu, August 15, 2016, 09:16:24 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

pilu

Am cumparat de pe ebay  un motor suzuki 15cp 4 timpi 2009,cu putine ore pret bun . Am adus motorul acasa si am observat ca avea apa in ulei,mai exact uleiul a fost dat drumul dar in filtru era spuma alba. am banuit ca  a fost scapat in apa. am spalat bine motorul am pus filtru nou ,am pornit motorul am lasat sa mearga jumate de ora ,am schimbat iar uleiul (era curat fara urme de apa) si am lasat iar sa mearga vreo ora la butoi. uleiul verificat din nou curat,curat. Acum ,am  pus pe barca si dupa vreo 20 de minute de mers observ spuma alba in loc de ulei . oare pe unde ar putea intra apa in ulei? si de ce nu a intrat cat a mers motorul in relantiu in butoi??astept orice sugestii ...

pilu

intrebare mai exacta :poate lua apa in ulei si prin alta parte decat garnitura de chiuloasa? semeringuri ceva sau alte garnituri?

alyon

Poate sa fi o fisura la chiuloasa sau la blocul motor.Poate ai noroc si scapi doar cu garnitura.Pana la urma este mai riscant sa cumperi de la straini,daca era din romania aveai posibilitatea sa-i faci o proba sau sa-l cauti pe proprietar si sa-l tragi de urechi.

pilu

da, mersi ,nu e vorba ca il pot cauta si asa pe propietar, dar nu e cazul fiindca pretul la care l-am cumparat a fost f mic si mi-a convenit ,mai ales ca are acte ,rezervor original si ca aspect zici ca e nou nout (si nu e revopsit).da va trebui sa il demontez si sa studiez ...oare se poate strica sau rupe garnitura de chiuloasa  daca a fost scapat in mers in apa??

marian giurea

eu am patit acelasi lucru la un yamaha f25,am inlocuit ,initial uleiul si fitrul,iar dupa 10-20 min functionare in sarcina normala s-a umplut baia la loc cu apa,reparatia a constat in inlocuirea garniturii de chiulasa si rectificarea chiulasei (planare)
atunci cand am demontat motorul am gasit in prezon slabit care, de fapt, a avut filetul stricat,fapt pt care am marit toate filetele si am inlocuit si prezoanele cu altele cu dimensiunea respectiva,iar acum are deja 10-15 ore de functionare pe barca fara probleme

pilu

#5
Am cautat pe net si am gasit pe un forum pt motoare de barca suzuki si se pare ca sunt ceva motoare cu aceasta problema chiar unul identic cu al meu nou cu 4 ore de functionare care lua apa in ulei.Problema e garnitura de metal care separa capul motor de baia de ulei . Rezolvarea la unii a fost inlocuirea garnituri cu silicon auto  sau inlocuirea cu o garnitura clasica de clingherit. Eu am pastrat garnitura de metal dar am "unso"si pe o parte si pe alta cu silicon "victor reinz ". Am probat la butoi cateva ore si ieri pe barca cateva minute si se pare ca e ok  :) .In concluzie cine are aceasta problema poate incerca intai aceasta varianta inainte de a demonta si schimba garnitura de chiuloasa sau alte operatiuni mai costisitoare.

Dbr

Asa este Pilu. E foarte bun. Eu il folosesc de cativa ani in diverse aplicatii si niciodata nu m-a ,,tradat''. Este rezistent inclusiv la benzina si apa sarata! Eu printre alte aplicatii am ermetizat si garnitura de la Saildrive-ul( apa sarata, vibratii, diferente de temperatura, etc.) meu si vad ca de cateva luni e ok .
Pun si o fisa tehnica pentru cine are nevoie.
Stima tuturor.