FastSkiff 14 de la bateau.com

Creat de BogdanFerariu, August 31, 2016, 03:31:48 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

BogdanFerariu

Citat din: timberland0910 din Aprilie 30, 2017, 03:45:17 PM

AI DREPTATE .la 1000-1500 luai ceva bun cu garantie un an de pe marinekidd.hu din 2006 in aus, dar acum faptul e consumat si tre sa vezi cum dregi busuiocul ...eu sincer daca gaseam peteceala cu chit mai luam 2 baieti in masina si plecam la vanzator sa il indesam in partea dorsala + dobanda pe banii dati pe motor ;)
Am vazut motoarele alea, da cizma lunga si comenzi la distanta nu prea au. Care is bune is cam pe partea de 1500 eur. Eu is convins ca nici la alea nu stai cu mana in san ci ai de rezolvat diverse probleme. Eu am stat 3 saptamani cu yamaha de 5 cai la mare si am vazut ce poate apa sarata, asa ca pt mine daca nu e nou nout, imi e totuna ca are 10 ani sau 20.

Despre  returnatul in partea dorsala m-am gandit si eu, da parca mai mult ma atrage sa pun la punct motorul. Ce e sub carcasa e chiar ok si se vede ca a fost bine intretinut.
Tocmai am curatat carburatorul si nu avea depuneri sau urme de depuneri.

Vorba aia, apa, aeru si fraieru ... nu se termina niciodata.
Asa ca l-am luat, al meu sa fie.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


BogdanFerariu

Lansarea[emoji3] 
Poze nu am, doar filmulete si nu ma lasa sa le pun.
Tinteam o viteza de 25 km/h, asa ca 29, cat am obtinut, e super.
Inca ceva, diferenta dintre motor cu maner si motor cu comenzi la distanta, e mare. E ca o masina cu si fara servodirectie.
Eu nu as fi zis ca am mai mult de 10-15 km/h, pana m-am uitat pe gps.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


timberland0910





Si de la mine 2

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


timberland0910


timberland0910

Si filmuletul..😊

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


BogdanFerariu

Salut Mihai, multumesc de filmulet si de ajutorul dat la lansare.

Am pus si eu filmuletul facut din barca, la 29 km/h.


https://youtu.be/Jun-BjdeQsA

Intre timp am mai citit in proiect si am aflat ca ar trebui sa ating o viteza ceva mai mare cu 15 cp.

Am avut la mine atunci toate sculele posibile, da nu am avut un surub, un cui o sarma ceva sa reglez trimul.
Surubul de reglaj lipsea de tot, astfel ca nu era reglat deloc, motorul statea maxim spre oglinda.

Sper sa mai fac niste teste saptamana viitoare, cu reglaj de trim si poate ii pun si ceva hidroloil.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

BogdanFerariu

Salut!
Am ajuns in sfarsit cu barca la destinatia ei - Astris - Thassos.
Peridocul intr-adevar e de groaza, dar odata ajuns, barcuta e super, asa ca se compenseaza.
Nici de motor nu ma plang, absolut deloc, trebuie cunoscut un pic inainte de a trage concluzii.
Eu m-am grabit sa zic ca e o rabla, dar odata ce l-am desfacut si facut la loc, si am schimbat tot ce puteam eu schimba, cu niste costuri nesemnificative, imi dau seama ca nu e deloc o rabla, ba chiar imi da o senzatie de siguranta mai mare ca yamaha de anu trecut.
Da oricum, peridocul e un dezastru. Imi distruge barca.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


radu andritoiu

so, keep floating for pleasure

Dbr

Salutare,
Ce inseamna peridocul e un dezastru? Tzopaie? Imi pare ca ar fi un peridoc de 750 Kg MTMA, fara sistem propriu de franare, cu punte cu suspensie pe toroane elastice Alko sau Knott. Daca peridocul are sarcina utila undeva la 500 kg ma indoiesc sa aiba barca cu motor cu tot greutatea asta totala. Asadar , cand un peridoc de asemenea constructie si caracteristici , este incarcat prea putin va fi foarte saltaretz in spatele masinii. Daca imi permiti , ca un sfat preliminar deocamdata, incearca sa reglezi peridocul in asa fel incat puntea sa fie cat mai in spate in asa fel incat forta de apasare pe carlig sa fie de aprox 50 kg. Momentan imi pare ca ar fi foarte ,,in balans'' ansamblu tau si cred ca dezlegat de masina poti ridica cu degetul mic peridocul de cupla :)
Stima tuturor.   

bbl81

Salut,.
Ai putut sa treci vama cu barca neinmatricula?



link=topic=2063.msg41298#msg41298 date=1499109158]
Salut!
Am ajuns in sfarsit cu barca la destinatia ei - Astris - Thassos.
Peridocul intr-adevar e de groaza, dar odata ajuns, barcuta e super, asa ca se compenseaza.
Nici de motor nu ma plang, absolut deloc, trebuie cunoscut un pic inainte de a trage concluzii.
Eu m-am grabit sa zic ca e o rabla, dar odata ce l-am desfacut si facut la loc, si am schimbat tot ce puteam eu schimba, cu niste costuri nesemnificative, imi dau seama ca nu e deloc o rabla, ba chiar imi da o senzatie de siguranta mai mare ca yamaha de anu trecut.
Da oricum, peridocul e un dezastru. Imi distruge barca.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
[/quote]
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

BogdanFerariu

Citat din: Dbr din Iulie 04, 2017, 07:35:43 AM
Salutare,
Ce inseamna peridocul e un dezastru? Tzopaie? Imi pare ca ar fi un peridoc de 750 Kg MTMA, fara sistem propriu de franare, cu punte cu suspensie pe toroane elastice Alko sau Knott. Daca peridocul are sarcina utila undeva la 500 kg ma indoiesc sa aiba barca cu motor cu tot greutatea asta totala. Asadar , cand un peridoc de asemenea constructie si caracteristici , este incarcat prea putin va fi foarte saltaretz in spatele masinii. Daca imi permiti , ca un sfat preliminar deocamdata, incearca sa reglezi peridocul in asa fel incat puntea sa fie cat mai in spate in asa fel incat forta de apasare pe carlig sa fie de aprox 50 kg. Momentan imi pare ca ar fi foarte ,,in balans'' ansamblu tau si cred ca dezlegat de masina poti ridica cu degetul mic peridocul de cupla :)
Stima tuturor.
MTMA 450 kg.
Nu topaie peridocu, ci e cumva "flexibil", flambeaza si punte e fixa, pe mijloc, asa ca face un fel de balans care imi ridica varfu si sare de pe suportul de prova. Pe spate i-am sudat ca si suporti doua sine de 1.5 m, iar in fata sta pe rolele alea de chila si suportul prova.
Am primit la el instructiuni in care zice sa nu depasesc o apasare pe carlig mai mare de 4% din MTMA. Cred ca sunt gresite, am vazut ca sunt de la remorcute de uz general.
Eu am incercat sa incarc barca in fata ca sa mai pun greutate, da cred ca ideal era sa aiba puntea unde trebe.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


BogdanFerariu

Citat din: bbl81 din Iulie 06, 2017, 11:27:09 AM
Salut,.
Ai putut sa treci vama cu barca neinmatricula?



link=topic=2063.msg41298#msg41298 date=1499109158]
Salut!
Am ajuns in sfarsit cu barca la destinatia ei - Astris - Thassos.
Peridocul intr-adevar e de groaza, dar odata ajuns, barcuta e super, asa ca se compenseaza.
Nici de motor nu ma plang, absolut deloc, trebuie cunoscut un pic inainte de a trage concluzii.
Eu m-am grabit sa zic ca e o rabla, dar odata ce l-am desfacut si facut la loc, si am schimbat tot ce puteam eu schimba, cu niste costuri nesemnificative, imi dau seama ca nu e deloc o rabla, ba chiar imi da o senzatie de siguranta mai mare ca yamaha de anu trecut.
Da oricum, peridocul e un dezastru. Imi distruge barca.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Da am trecut fara probleme, nu m-a intrebat nimeni nimic, nici la bulgari nici la greci.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


bbl81

"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

AdrianZUZ

Puntea se poate muta. Suspenzi peridocul pe 4 cale, slabesti mult bridele, si cu grija la cote o dai mai in spate. O lasi cu roata de sprijin pe un cantar si ajustezi pozitia puntii pana ai incarcarea dorita pe cui!

Oricum peridocul va ramane o panarama  :( Incearca sa-i faci doi cavaleti cat mai lungi si prinsi in 2,3 pucte de peridoc ... asa macar barca scapa. Este genul de peridoc la care, daca nu stai bine cu inima, mai bine nu te uiti in oglinda retrovizoare ;D

NessyRO

#119
   Corectă soluția lui AdrianZUZ! Oricum, dacă ești deja pe drum, aruncă un ochi mai jos. Pentru mine funcționează.

   Dacă barca este goală și călătorești cu motorul montat, deci cu greutate mai mare pe spate, situația poate deveni periculoasă în sensul că oscilațiile care apar la orice viraj cât de cât mai hotărât (depășire) sunt amplificate și nu amortizate. O soluție este să amplasezi bagaje în barcă în zona prova crescând astfel forța de apăsare pe cârligul de remorcare.
   Se mai poate ajusta un pic presiunea pe oglindă dacă, așa cum am văzut în fotografiile anterioare, barca fiind trasă mai în față, poți sprijini pintenul motorului pe rola din spate și o legi de aceasta astfel încât să nu țopăie pe ea.
   Eu am un peridoc asemănător, și fără a-l considera vreo minune inginerească, chiar nu îmi face niciun fel de probleme. Și eu, contrar opiniei generale - cu care sunt chiar de acord, merg cu motorul montat pe barcă. Cred că secretul constă în faptul că am barca foarte bine amarată de peridoc (la plecare, după 5-10 km opresc și mai tensionez o dată legăturile) și că barca pe peridoc este sprijinită strict pe glisierele longitudinale (cavaleți), pe reazemul prova și pe pintenul motorului în contact direct cu rola spate. Iar barca este și remorcă, în partea ei prova, amarat cu o plasă am tot calabalâcul. Ca să o dau la apă încărcată, este suficient să ud mocheta de pe glisiere, și totul merge "ca uns".
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. - A. Einstein