FastSkiff 14 de la bateau.com

Creat de BogdanFerariu, August 31, 2016, 03:31:48 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

BogdanFerariu

In legatura cu peridocul, aveti ceva recomandari, ce as putea sa iau, nou sau second?
As prefera sa nu dau prea multi bani pe peridoc.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


byteworks

Iata lamurita si intrebarea despre pozitia la condus - sa va creasca mare capitanul, sanatos!

Despre peridoc as zice ca nu prea conteaza in cazul in care gasesti unul second in stare buna, nu prea are ce sa se strice la el, sa fie puntea, capul, cauciucurile in regula, cu protectia anti-coroziune si instalatia electrica ok, si sa se brodeasca pe masurile barcii, sa se poata regla sa stea bine. Cred ca nici preturile nu prea difera mult intre nou si second in stare buna (in RO). Eu sunt la al doilea luat de nou dar n-as ezita sa iau unul second daca iese bine la inspectie si pret.

BogdanFerariu

[emoji4] mai avem un capitan, ceva mai mare, care m-a ajutat la constructie si la stabilit inaltimea volanului.
O sa pun o poza si cu mine la carma, asa ca pestele pe uscat, ca sa se vada clar totusi pozitia la volan.
Daca barca ar fi fost un pic mai inalta, proportiile mini-consolei puteau fi altele...
Eu am vrut Fast Skiff 17 de la bateau, da consider ca nu as fi reusit o inmatriculare, fs17 nu prea merge cu motor de 20 cp.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Haiduc

Salut
Are dreptate byteworks nu este diferenta prea mare intre nou si sh dar eu am luat nou de la cei din Militari Repo Trailer se numesc mai poti trata ourin si la pret insa ai grija de care vrei sa iei cu role sau cu sine pretul este acelasi insa tu hotarasti.Eu am luat cu sine pentru ca se imparte mai bine greutatea pe lungime o lasi si o scoti mai usor pe cel cu role dar sta mai bine pe cel cu sine ca drumurile noastre sunt cum sunt
Numai de bine

timberland0910

Citat din: BogdanFerariu din Noiembrie 27, 2016, 07:47:14 PM
In legatura cu peridocul, aveti ceva recomandari, ce as putea sa iau, nou sau second?
As prefera sa nu dau prea multi bani pe peridoc.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Nou eu undeva pe la 2800 ron ..second este unul acuma pe olx la 500 euro cu tot cu barca cu acte adus de afara

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Haiduc

Salut
Eu zic ca merita si doamna cea cu straie albe Sa aibe un peridoc nou ce mai e pana la 650 de la 500 mai ales ca la cel de afara trebuie sa ii faci tu omologarea pe cand la cel de la noi te duci direct la politie cu actele si scapi de mult timp pierdut.
Numai de bine

byteworks

Peridoc nou la 650 euro?? Banuiesc ca sursa nu poate fi spusa  ;D

BogdanFerariu

E un peridoc la 2880 lei, in reclama intensiva pe un site de vanzare barci.
E din cel cu sine. Asta imi pare si mie ca ofera suport mai bun la transport decat cel doar cu role, dar dezavantaje ce ar fi?
Trebuie scufundat mai mult la lansare si recuperare?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


NessyRO

La oricare peridoc - cu șine sau cu role - acesta trebuie scufundat până când se creează un pic de flotabilitate pozitivă.
Dacă te referi la frecare în comparația role/șine, din proprie experiență îți spun că mocheta sintetică ce învelește șinele, udată, având o suprafață mare, facilitează foarte bine alunecarea, chiar și a unei bărci grele.
Șinele au avantajul că, la transport, riscă mult mai puțin să-ți distrugă barca. Este drept că se reglează un pic mai dificil decât rolele.
În opinia mea, rolele nu au decât o funcție de ghidare și stabilizare a încărcăturii pe timpul transportului.
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. - A. Einstein

timberland0910

Citat din: byteworks din Noiembrie 28, 2016, 10:15:34 PM
Peridoc nou la 650 euro?? Banuiesc ca sursa nu poate fi spusa  ;D
Cauta pe olx remorci mures sau pe carligederemorcare.ro

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Vali

Am intrebat eu mai demult la cei din Bihor despre un peridoc de 2904 lei (pentru barca de 5 metri),  si mi-au spus ca pretul nu include nici role, nici sanii. Asa ca acestea trebuie cumparate separat, sau construite in regie proprie. Chiar si asa, pretul este bun, avand in vedere ca peridocul e omologat, si are si numere provizorii.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

BogdanFerariu

Salutare.
Se apropie sezonul si m-am tot gandit si rasgandit peste iarna daca nu o sa am probleme la transportul barcii pe peridoc.
Ma gandesc ca un motor de 20 cp este greu, si sa stea montat pe barca, prin toate gropile si hopurile patriei este foarte solicitant pt barca.
Pana la urma, e vorba de un placaj de 10 mm lipit cu epoxid de un placaj de 6 mm, pe care atarne 40-60 kg. Nu se rupe?

In alta ordine de idei, am inceput sa completez formularul pt inregistrate in Belgia. Imi cere facturile de materiale si de motor. Astea trebe traduse la traducator autorizat, sau le pot traduce eu?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Vali

Eu personal evit sa transport barca pe peridoc cu motorul montat pe oglinda, indiferent de dimensiunea si / sau greutatea motorului. Bineinteles ca asta nu se poate la o barca avand motorul montat definitiv, cu guvernare, comenzi mecanice, electrice etc. La mine e simplu - motor usor, cu guvernare la maner si pornire manuala, foarte usor de montat sau demontat de pe barca.

De ce evit transportul motorului pe oglinda? Nu neaparat din motive de soliditate a oglinzii (la mine oglinda are 30 mm numai partea lemnoasa, plus cativa mm de fibra pe ambele parti). In primul rand motorul e expus la riscuri cand e transportat pe oglinda - lovituri, mai ales la manevre in spatii reduse - la urcarea, parcarea sau coborarea de pe bac de exemplu. In plus, socurile transportului rutier nu sunt bune nici pentru motor, nici pentru barca. Mi s-a intamplat sa fiu nevoit sa opresc des pentru a strange menghinele motorului etc.

Deci pana la urma e o chestiune de alegere transportul motorului pe oglinda. In cazul tau, ma tem ca grosimea oglinzii e cam mica pentru a-ti permite "peace of mind" la transportul rutier cu motorul montat. Ar trebui sa faci o proba - sa montezi motorul si sa vezi daca flexeaza oglinda atunci cand tragi de cizma inainte-inapoi. Daca flexeaza, parerea mea e sa mai ingrosi oglinda prin aplicarea unei placi de placaj de 10-12 mm, fiindca daca va flexa la transportul rutier, sigur va flexa si pe apa, ceea ce nu e bine.

Despre facturile de materiale si motor pentru inregistrarea in Belgia, din ce stiu colegii care au procedat asa au trimis direct copii dupa facturi, fara nici o traducere. Oricum, nu cred ca are vreo importanta la ei in Belgia stampila vreunui traducator autorizat in Romania.

Pe de alta parte, ma intreb de ce doresti inregistrarea barcii, atata vreme cat am inteles ca motorul nu va depasi 20 de cai. Chiar si daca vrei sa pleci in strainatate sa te dai cu barca, la dimensiunile ei nu vei avea probleme la granite, lucru pe care ti-l pot confirma cativa colegi care au fost "afara" cu barci in regie proprie,  neinmatriculate in vreun fel.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Dbr

Salutare,
Daca motorul este mic ( sub 20 cp) recomand si eu sa il transporti in masina si nu pe oglinda barcii. La gropile noastre si drumurile drepte pe care le avem in tara nici nu vreau sa imi inchipui cum va tzopai motorul cu barca cu tot in spatele masinii >:(
Din experientele mele iti pot spune ca dupa transportul unei barci de cateva mii de km, dupa ce intru in tara incepe calvarul. Opriri dese pentru verificarea ancorarii, zgomote suspecte la peridoc/remorca, tot felul de scartzaieturi si trosnituri ciudate care apar dupa ce parcurgi mici portiuni de drum prost.
Asa ca mai bine si mai sigur este  cu motorul in masina. ;)

12iuli34

Dar la fs 14 oglinda are 3 straturi de placaj de 10mm, nu 16mm. La mine pe plan așa este. Oricum nici la mine nu va sta motorul pe oglinda la transport. Și eu mă gândesc la un 15-20 de cai.