Barca din vis!

Creat de iulian_cioclin, Mai 13, 2017, 07:32:03 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

AdrianZUZ

Cele 215 ore declarate, sunt orele calculatorului. Ia o compresie și eventual pune un tester pentru parametri injectoare/injecție.
Motorul consuma aliniat cu orice 40-50cp. Adică un 10-13l/h în funcție de barca și încărcare.  Împinge bine ca orice 2t, poate chiar mai bine decat TLDI-ul meu. Probabil alta reducție în cizma?

Vali

Eu, desi sunt un mare fan ETEC, am invatat o lectie de la Horea, "taticul" acestor motoare: e cea mai mare loterie achizitia unui ETEC sh. Daca s-a umblat in el "romaneste", cum umbla atatia, sau daca s-a scapat cu benzina nasoala din Delta, motorul ala nu mai e in toate mintile. Deci e chestie de noroc chior sa gasesti un ETEC sh in stare impecabila.

Daca am sa vreau vreodata ETEC, am sa-l iau nou, si am sa ma ocup doar eu de el. Colegul Gabi - Black are un ETEC de 30 pe aceeasi barca - AN 5,10, cumparat de nou, si ne poate spune mai multe despre comportamentul nautic. Parerea mea e ca la cuplul si "vana" unui asemenea 2T pe injectie, si cel de 30 e arhisuficient la acest tip de barca. In plus, e si mult mai usor si mai economic decat varianta mare de 40-50.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

black

Buna ziua tuturor
Sincer un motor de 10 ani vechime indiferent de marca pe mine nu ma incanta deloc.
Sunt f multumit de etec 30 cp dar sa nu uitam ca e un motor nou deci e normal sa mearga f bine nu?  Ca orice motor in 2T are alt cuplu pe o plaja de turatii mai mare .
Cred cu tarie ca alegerea puterii motorului tine de distanta pe care vrei sa o parcurgi . Si de cate ori o parcurgi pe an.

iulian_cioclin

Am renuntat la ideea achizitionarii motorului e-tec. E un motor umblat, calculator schimbat, acte indoielnice.
Stiu ca un 30 cp ar fi suficienti pt barca asta, dar mi-ar surade sa am 10 cai in plus pe care sa-i folosesc la nevoie.

Cred ca am sa stau in asteptare pana voi gasii un 30 cp injectie, trim electric si un an de fabricatie cat mai bun.

ionitzady

Cred ca 40 este mai mult decat necesar pe barca ta Iuliane . Cand ai mai multe persoane se simte un 40 , sau cand te grabesti din punctul A in punctul B.
   Eu am avut tot felul de puteri si este mult mai confortabil un mot mai puternic .
   De curand am manipulat o HONDA de 50 cp cu 97 kg si un cuplu nebun de la 1500 r/min 4t  fata  de  yamy 2t  40 cp 3 cilindri si 86 kg.

iulian_cioclin

Salutare!
Azi am descoperit o problema la.motorul meu (honda 20 cp carburatie): azi am verificat nivelul de ulei dupa 50 ore de funtionare de la ultimul schimb de ulei.
Aveam pe.joja 2 cm in plus ulei fata de limita max. Mi-a intrat benzina in ulei. Uleiul miroase usor a benzina. Am scos aprox 150 ml pana am.ajuns la limita maxima pe joja.
Ce pot sa fac sa rezolv problema?
Am citit pe undeva ca poate sa fie de la cuiul pontou. Oare o curatare de carburator ar fii rezolvarea problemei?

kama3

Fenomenul se intampla si de la soc blocat(daca e automat) sau mers cu el tras dupa caz.

Betto

Daca nu ma insel, am avut si eu aceasta problema. Este posibil sa fie asemanatoare. Am cautat mult, am periat si tot internetul negasind nimic, fara a vrea sa-mi spuna nimeni nimic, deoarece acesta-i secret profesional dobandit prin vechime si experienta. Pana am gasit unul foarte ocupat ce mi-a spus ce sa-i fac, sa scape de mine!... "Schimba pompa de benzina si nu-ti va mai baga benzina in baie". La folosinta indelungata va face presiune in baie si va refula pe filtrul de aer de la carburator si prin carburator. Lasa-te de alte artificii, si daca motorul toarce bine, nu umbla in carburator sa nu-l freci. Poti proba pompa de benzina demontata afara, cu doua capete de furtun, unul alimentat cu benzina (int) intr-o sticla si celalalt (out) intr-o alta sticla goala. Pompezi manual. Daca se prelinge benzina din pompa in exterior, aia-i !. Garnitura sparta. Schimbat kitul de garnituri, sau pompa de benzina. Se recomanda sa nu mai folosesti asa motorul pana nu remediezi problema. Schimbat  uleiul din baie, ..si da-i bataie !.

Alex1958

Citat din: iulian_cioclin din Septembrie 16, 2018, 09:29:15 PM
Salutare!
Azi am descoperit o problema la.motorul meu (honda 20 cp carburatie): azi am verificat nivelul de ulei dupa 50 ore de funtionare de la ultimul schimb de ulei.
Aveam pe.joja 2 cm in plus ulei fata de limita max. Mi-a intrat benzina in ulei. Uleiul miroase usor a benzina. Am scos aprox 150 ml pana am.ajuns la limita maxima pe joja.
Ce pot sa fac sa rezolv problema?
Am citit pe undeva ca poate sa fie de la cuiul pontou. Oare o curatare de carburator ar fii rezolvarea problemei?
Oricum rezolvi problema schimba uleiul inainte de a pune motorul la treaba!

iulian_cioclin

Am procedat in felul urmator:
1- Curatat carburator verificat cui ponton totul era ok.
2- verificat termostat inchide si deschide fara probleme
3- Dat jos pompa benzina, am facut vacum pe tur si retur si nu sufla deloc, totul pare ok
4- Schimbat ulei nou

Motorul are soc automat. Dupa ce il pornesc merge socul aprox 1 min dupa care revine singur. Nu am mers niciodata cu el tras. Motorul merge fara probleme, nu prezinta nici o simptoma ca ar avea ceva.

Acum voi iesi cu el vreo 2 zile, am sa stau cu ochii pe joja de ulei sa nu cresca cumva iar nivelul.

Betto

Blocheaza furtunul de la iesirea (out) cu un dop, apoi da manual la pompa si vezi daca presurizat scapa benzina. Este aproape imposibil ca sa-ti intre benzina in baie prin alta parte. Este posibil ca etansarea pompei de benzina sa fie buna, doar la presiune sa scape benzina. O solutie ar fi sa schmbi pompa de alimentare cu benzina si sa te convingi daca este pompa sau nu.

diles

salut ai rezolvat problema?si eu am patit la fel tot la honda 20 si nu stiu de unde poate fi motorul meu fiind nou.

tox

#147
Citat din: iulian_cioclin din Septembrie 17, 2018, 01:22:33 PM
Am procedat in felul urmator:
1- Curatat carburator verificat cui ponton totul era ok.
2- verificat termostat inchide si deschide fara probleme
3- Dat jos pompa benzina, am facut vacum pe tur si retur si nu sufla deloc, totul pare ok
4- Schimbat ulei nou

Motorul are soc automat. Dupa ce il pornesc merge socul aprox 1 min dupa care revine singur. Nu am mers niciodata cu el tras. Motorul merge fara probleme, nu prezinta nici o simptoma ca ar avea ceva.

Acum voi iesi cu el vreo 2 zile, am sa stau cu ochii pe joja de ulei sa nu cresca cumva iar nivelul.
Salut, termostatul inchide si deschide la ce temperatura?
Am fost  in aceiasi situatie cu tine si problema a fost de la termostat si mersul la ralanti, trebuiau ture la motor. Daca merge la rece se poate intampla!
Vb de yamaha dar poate este generala.

diles

in cazul meu am verificat termostatul si deschide la 60 grade cum scrie pe el,treaba verificata cu termometru.cred ca e din carburatie desi e anormal sa fie carburatorul dereglat din fabrica.

teo pes

Martorul de racire! gaura pe care da afara este calibrata! asa ca ia manualul si verifica cu un ,,calibru"(un cap de burghiu sa fii sigur), daca iese prea multa apa pe martor chiar de inchide termostatul motorul tot nu ajunge in temperatura si socul nu inchide total,poate faci rost de o termocamera si verifici temperature reala !, cam asta fac socurile automate !!! si mai ales la honda !
Sa elimini suspiciunea socului, incalzeste putin motorul si suspenzi socul dupa care iesi in mars! 
Viata i grea !!  Dar trece !!