Salupa arrow fletcher 4,5m

Creat de dany, August 16, 2017, 01:57:22 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dany

#15
Salut Vali si multumesc ca ai raspuns!Dupa cum am zis in topicul asta barca asta nu v-a fi a mea.Am vazut ca pe barca are placuta cu motorizarea max.admisa de 75 si mi-am zis ca o motorizare apropiata ar face ca barca sa aiba adevarata ei misiune si anume sa fuga pe apa.Am gasit motorul asta si stiind omul de la care cumpar,pretul onorabil ,zic eu[450e cu mansa cu tot]am zis ca ar fi o alegere buna si de asta am crezut ca am dreptate si am cerut parca sa-mi dati dreptate [dupa cum v-am obisnuit  :-[].As fi putut sa las barca asa dupa reparatii si s-o dau la vanzare fara motor.Nu e barca mea,repet .Este adusa din Anglia in vederea revinderii .A adus-o un amic care de regula aduce masini de acolo si la o cursa stiind ca-mi plac barcile a pus-o pe un peridoc si m-am trezit cu ea acasa.Motorizand-o, si pusa pe apa ,am crezut ca se v-a vinde mai repede.As putea sa-i pun un johnson 25,dar are cizma scurta si intervin modificari la oglinda si nu prea as vrea.....Poate am sa caut altul,ceva intre 25-ul si 65-ul asta,cu cizma lunga fireste....Asta-i tot.
Scuzele mele ,pt. faptul ca doresc sa ma folosesc de cunostintele si experientele voastre,dar am dorit ca barca asta sa aibe ce-i trebuie,sa se poata bucura de ea un pasionat de viteza,de ski nautic, caci pt. asta a fost gandit Fletcherul asta,...parerea mea. ;)
Pe mine ma intereseaza altfel de barca Vali,si nu stiu cum sa fac asta momentan...Am vorbit noi despre ea....
Am revenit pe subiect,si intreb:Pe ce barca i-ar sta bine motorului asta,pe ce model?Pe o cabinata gen sethland,cranchi sau pe un cruiser?

Vali

Povestim oricand despre barca ta, suna-ma cand doresti. Si in plus, nu te mai scuza atata, ca de asta suntem aici, ca sa ne ajutam :).

Despre Fletcher, cel mai bine e sa lasi in seama cumparatorului motorizarea. Nu stiu daca e bine sa investesti intr-un motor si dupa aia sa-ti fie greu sa dai ansamblul barca+motor, din motive de consum mare sau performante insuficiente.

Daca gasesti cumparatorul, pune-l pe el sa munceasca la cautat un motor potrivit, iar tu doar i-l montezi pe barca si il taxezi. In felul asta nu-ti risti economiile tale, si nici nu te bagi in decizia de motorizare a clientului, astfel ca mai tarziu nici nu vei avea reprosuri.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

dany

Am sa termin barca de revizuit si o scot asa ''pe piata''.
Ne auzim.

kama3

Chiar dacac un motor de genul asta e tipla tot un motor gurmand ramane.
Nu e vina nimanui, sunt motoare puternice, care au pe ele tehnologia care era disponibila atunci, cand nu conta atat de mult consumul si poluarea.
La vremea cand s-a construit acest motor benzina era ieftina, acum nu prea mai e.
Motoarele de genul asta te incanta sa le iei prin faptul ca sunt puternice, si ieftine, dar atat. Invariabil tot la consum se va ajunge.
Am vazut suficiente barci cu motoare mari in 2t care zac prin parcari, sau sunt date la apa dar nu se misca cu lunile. Oare de ce?
La noi e o problema si alimentarea cu carburant a barcilor, deci benzina aia multa putina cata e trebuie adusa cu masina si turnata in barca. Cand plimbi un rezervor de 25 de litri e ok, dar presupunand ca nu vrei sa te plimbi doar o ora, ce faci? Incarci 100 de litri in masina la pompa si apoi in descarci in barca? E chinuiala.
Cat despre revanzare, urmareste olx-ul si site-urile de vanzari sa vezi ce greu se dau barcile cu motoare mari (chair si in 4t).
Motorul 2t are avantaje doar daca e mic. La peste 25-30 de cai eu personal cred ca nu merita un motor in 2t.
Daca barcuta e ok si nu are nevoie de investitii prea mari, atunci cauta si imperecheaz-o cu un 25 de cai bun si ai sanse sa scapi repede de ea, chiar si in sezonul asta functie de cat de repede te misti.
Sau asa cum a zis Vali, pregateste si scoate la vanzare doar barca si la sa motorul in seama cumparatorului.

dany