Mercury 40 HP 2T

Creat de stefand600, Septembrie 08, 2017, 06:47:47 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

stefand600

Salut. Am un motor de 40 HP in 2 timpi 4 cilindri autolube Mercury. Porneste greu si la cald si la rece. Odata pornit, merge de rupe! Compresia pe cilindrii este cil1-7, cil2-8, cil3-7,5, cil4-7. Scanteia este corecta. Valvele reed sunt ok si nu permit retur compresie amestec. Carburatoarele sunt curatate si reglate. Ce poate sa aiba? Sunt inginer auto cu o bogata experienta in spate, *Puteti sa radeti* dar mi-a mancat zilele si nu stiu ce sa-i mai fac.
Stefan D

kama3

Eu as verifica in prima faza daca ii vine corect benzina. Daca nu ai, pune un filtru pe traseul de benzina, transparent, sa vezi daca se amorseaza corect si daca supapa de la para tine.
In mers trage pompa de benzina, dar pana porneste trebuie amorsata corect.

stefand600

Amorsez pana se intareste para si 15-20 de secunde ramane tare. Nu este de la alimentarea cu combustibil. Si cand este motorul cald, daca-l opresc si incerc sa-l pornesc peste 30 de secunde porneste la fel de greu. Trebuie sa actionez demarorul nai bine de 15-20 de secunde. Si parca nu porneste in toti 4 cilindrii. Bujiile sunt noi.
Stefan D

kama3

Daca zici ca parca nu porneste in toti 4 cilindrii arunci incearca sa-l pornesti, sa-l lasi sa mearga pana se incalzeste si apoi sa verifici bujiile. Teoretic ar trebui ca toate bujiile sa aiba aproximativ aceeasi culoare. Daca una din ele este mai neagra sau mai uda e clar ca acolo e problema. Bujiile spun foarte multe despre functionarea defectuoasa a motorului.
Daca totul e ok, atunci lasa-l sa mearga, opreste-l si incearca sa-l pornesti din nou, dar sa nu apuce sa porneasca. Scoate iar bujiile si vezi cum arata si daca toate arata la fel.
Nu stiu cum e la motorul tau daca carburatoarele au fiecare admisie separata sau admisia e comuna pentru toate. Daca admisia e comuna incearca atunci cand vrei sa pornesti motorul sa obturezi admisia (ori cu palma, ori cu un capac ceva..). Chestia asta e in general valabila la motoare monocilindrice, dar nu strica sa incerci..

cristi80

Ai putea încerca sa pulverizezi in carburatoare spray de curățat frâne,e foarte inflamabil, dacă pornește imediat, problema este de la alimentare, ai înlătura astfel aprinderea din ecuație.

pilu

socul are vreun efect?? incercarea cu spray-ul de frane e ok intradevar

stefand600

Fiecare 2 cilindrii sunt alimentati de cate un carburator. La rece nu porneste fara soc, la cald daca actionez socul se ineaca si trebuie sa stau cel putin 10-15minute sa se usuce bujiile. eu cred ca este o problema de aprindere generata de magnetou sau o intarziere a avansului care se corecteaza dintr-un trigger. Banuiesc eu ceva dar nu sunt sigur pana nu verific incepand de luni. Va tin la curent.
Stefan D

teo pes

Daca ar fi din avans nu ar ,,merge de rupe" , ori ar ineca ori ar incinge (ai olei excesiv pe evacuare ,sau ai incinsa evacuarea ,se poate coace inclusiv cizma !),din experienta la un mariner 25 si un mercury 50 etansarea fuselor ambielajului devine deficitara , datorita pauzei in functionare de cativa ani simeringurile si oringurile imbatranesc si devin rigide ! urmeaza uzura imediata si...sufa ! daca fenomenul a aparut progresiv este o uzura mecanica 90% , daca a aparut instant este electric 90% !
Viata i grea !!  Dar trece !!

stefand600

Nu am de unde sa stiu cum a aparut! Asa am cumparat motorul. Cert este ca are joc axial mare. Aproximativ 1mm. Am un alt motor de la care voi lua pe incercate toate elementele electronice.
Stefan D

radu andritoiu

salut stefan
ai mai iesit cu barca?
so, keep floating for pleasure

stefand600

Nu am mai iesit. Sambata am fost la braila si am mai cumparat un motor identic. Incerc sa fac din 2, ceva sa mearga.  Oricum acum am cu ce sa fac probe. Pana la urma trebuie sa iasa ceva bine.
Stefan D

radu andritoiu

so, keep floating for pleasure

teo pes

Citat din: stefand600 din Septembrie 11, 2017, 06:22:29 PM
Nu am de unde sa stiu cum a aparut! Asa am cumparat motorul. Cert este ca are joc axial mare. Aproximativ 1mm. Am un alt motor de la care voi lua pe incercate toate elementele electronice.
Eu zic sa te apuci de demontare sa asimilezi... piesele care nu sunt in metric , sau sa iei legatura cu ,,Mumuul" sa ti spuna cum a comandat el simeringurile eventual rulmentii pe original cand am desfacut al lui mercury 50! daca scapa compresia din carter amestecul devine bogat in benzina si ulei si uda pana porneste si dupa ce o face consuma mult mai mult , cand tragi socul obturezi si mai mult aerul ,care oricum zboara pe langa axe, si uda , cred ca daca ai putea sa I dai numai un ,,sprit" inainte de pornire ar trebuii sa ai o pornire mai usoara , neavand pompa de spritz poti incerca tinand numai putin socul la inceput 2-3 rotiri !
Viata i grea !!  Dar trece !!

stefand600

Incident rezovat! Am pus toata electronica de la motorul pe care l-am cumparat si s-a rezovat!. Acum nu am facut experimente sa vad care componenta este defecta. Cert este ca porneste la sfert de cheie. Poate daca la iarna am inspiratie, ma apuc sa inlocuiesc cate o componenta sa vad cu care face probleme. Simptoma era ca si cum avansul era foarte intarziat. Si apa care iesea pe ajutaj era foarte fiarta de nu puteai sa tii mana in jet. Acum este normal.Maine ies pe Snagov pentru probe. Daca sunteti prin zona!.
Stefan D

stefand600

Dupa ora 13 merg pe Snagov sa fac probe.
Stefan D