Yamaha

Creat de Ciby, Iulie 20, 2011, 08:23:30 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

AdrianZUZ

Mufa este de plastic.
In poza cu instalatia electrica incarcare se vede un papuc "after market" cu albastru prins pe sasiu deasupra regulatorului, ala este cablul de masa.

Fritz

#91
Dubios...vad un fir verde la masa ? verde era pt alternativ...
  Nu de alta...am vrut sa te ajut ...ti-am dat si manualul de service...Ai tot ce-ti trebuie.
Esti din Bucuresti ? Daca nu esti sigur ai rabdare ...
Probeaza motorul pe barca...Intr-o luna ne vedem pe Snagov...

Fritz

Am mazgalit pe poza atasata de tine... Firele la masa sunt negre...Nu stiu ce cauta ala verde acolo...
De unde vine? Daca nu vine de nicaieri ,dar duce la mufa ta in fata ...s-ar putea sa fie masa. Daca e un alternativ pus la masa ...nu e bine.

AdrianZUZ

Este masa spre mufa.

Fritz

daca e sigur masa spre mufa ...aia e incarcarea bateriei. Ramane sa gasesti mufa conjugata sau in cazul ca nu gasesti...in gaura butonului ,,Stop" pe care il muti in fata , pui tu alta mufa...Cauti ceva cu 2pini , mama ,tata... ambele mufe...

AdrianZUZ

Asta cred ca este solutia, o mufa mama/tata pe diametrul butonului de stop.
Si da, din Bucuresti sunt, asa ca in 2-3 sapt sigur prima iesire va fi pe Snagov, peridocul trebuie sa ajunga sapt viitoare la Sibiu, dupa care pot sa arunc motorul, consola si comenzile pe barcuta.
Multumesc

alin66

atasez CATALOGUL pt yamaha 20A 653

va intreb unde gasesc o elice pt. acest model -este fara caneluri si are codul 653-45491-00-36

ionitzady

Fritz te rog cand ai timp sa ma lamuresti cu cateva chestii  please ......
  1 Acceleratia : actionare de la mansala clapeta
dupa ce mi-ai spus tu cu acceleratia la maxim clapeta este la un unghi de ... 45 grade , problema este ca nu mai am de unde sa mai reglez . Singurul punct ar fi lamela de acc cu sufa . Acolo unde  tijele de acc si viteze se cupleaza la '' strote'' sufe. Cred ca daca desfac piulita M6 di cap si schimb pozitia tijei pe patrat apoi am de unde sa reglez .
2 Ce fel ai regla tu un mot de la cap la coada .
3 aprinderea se regleaza ?


ms , astep cu nerabdare , caci manualul de pe net nu reusesc , iar detaliile tehnice in engleza le pierd.

Fritz

#98
Salut. Nu e bine.
Cand maneta de acceleratie e la maxim , clapetele in carburatoare trebuie sa fie orizontale...adica deschise la maxim.
Cand maneta de acceleratie e la punctul mort (scos din viteza) clapetele din carburatoare sunt inchise (verticale) ...Au o deschidere f. mica care e pt relanti. Se regleaza surubul.
Aerul nu umbla la el.
Desfa cablul de acceleratie si actioneaza cu mana parghia de acceleratie.
Ceva ne e montat bine. Trebuie sa ai o cursa la cablu cam de 55 mm.  Ma gandesc ca ai pus comanda invers...ca pt mersul inapoi acceleratia e cam jumatate.  Vezi daca bagi in viteza inapoi cat se deschid clapetele.

Acceleratia roteste si platoul de aprindere . Vezi daca platoul se roteste cursa completa . Sa nu fie vreun reglaj de cursa facut prost.

ionitzady

vreau si eu un material sa fac membrane la pompa de benzinaaaaaaaaaaa
SUGESTIIIIIIIII            HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Fritz

#100
Salut. Se gasesc de cumparat ....Pompa e REC692-24410-00  ...e prima .

http://motoarebarci.ro/piese-motoare/yamaha.html

Vezi in pdf  pompa  si stii ce sa comanzi.  Daca nu te descurci ...suna-ma.

ionitzady

multumesc maestre , dar nu rezolv decat pe jumatate si pretul nu ......    -l  pot digera acum si dureaza si 3 saptamani



om vedea

ionitzady

maestre Fritz am gasit o deosebire semnificativa intre cele doua motoare mentionate la inceput si anume yamaha 25cp 3 cil si 30 cp 3 cil si anume :
       cel de 25 are 3 segmenti pe piston 1 mai subtire ( primul din capul pistonului ) si 2 egali si mai grosuti ...
       cel de 30 are 2 segmenti  la fel de grosuti



voi reveni cu poze

Vali

Fiindca tot am vazut ca e "la moda" prezentarea motorului propriu :) (no offence, friends ;) ), am pus si eu aici noua achizitie, Yammy 9,9 High Thrust, cu cizma de 635 mm (ultra-long shaft). E un motor pe care-l caut de multa vreme,  si este solutia outboard cea mai potrivita pentru navigatia eficienta in regim de deplasament, cum e cazul velierelor, mono sau multicoca. Avantajul major e rabatarea motorului la marsul la vele, fara a mai trage elicea prin apa, ca in cazul inboardurilor.

In emisfera sudica (OZ+NZ), acesta e cel mai raspandit motor pe multicocile pana in 10-11 metri. Sunt designeri care-l recomanda in mod special pentru propulsia velierelor multicoca, din cauza cizmei lungi si eficientei raportului de demultiplicare. In plus, elicea are diametru mare, iar profilarea palelor asigura aproximativ aceeasi impingere la ambele sensuri de mars - inainte si inapoi, lucru foarte important la manevra in spatii limitate.

Nu sunt prea multe de spus dpdv tehnic, decat ca are aceeasi cilindree ca motorul normal de 9,9 cai, adica 323 cmc, aceeasi pornire electrica plus alternatorul de 10 amperi, diferentele fata de motorul obisnuit fiind raportul in cizma de 13/38 fata de 13/27, elicea, lungimea cizmei de 635 mm, plus comanda exclusiv la distanta.

In momentul de fata caut un manual detaliat de service pentru motorul in cauza, pentru ca dpdv personal e o investitie pe termen lung, si vreau sa-l tin cat mai "din scurt". Am cautat pana acum, dar ca de obicei rezultatele disponibile pe net sunt tot felul de "tzepe". Mai caut, iar daca e cineva care poate furniza un link de download, ramane sa fac cinste :). Ar mai fi solutia fotocopierii unui manual de la un dealer Yamaha, dar imi creez obligatii, si as lasa asta ca ultima alternativa.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Fritz

Am gasit un site ..cu piese de schimb Yamaha.
Pt. Ady Ionitza ...S-au facut Yamaha 25 si 30 in 3 cilindri cu 2 sau 3 segmenti pe piston
http://www.cmsnl.com/yamaha-30h-1987_model9284/piston-ring-set-2nd_6j81160121/

Eu cred ca diferenta e la carburatoare si la chiuloasa ( volumul camerei de ardere mai mica la Yam. 30).
Ia tu chiuloasele si masoara-le. Bagi ulei cu o seringa gradata in ambele ...si de 25 si de 30 . si vezi ce volum au.
Mai masori cu un subler in bloc distanta de la fereastra de evacuare pana la planul garniturii de chiuloasa.
Cel cu distanta mai mica are turatia mai mare. Si vezi diferentele de coduri...

http://www.cmsnl.com/yamaha-30h-1987_model9284/partslist/