inmatriculare barca+peridoc anglia

Creat de bogdanminitehnicus, Octombrie 18, 2017, 08:41:34 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

bogdanminitehnicus

Salutare,

Va scriu ca urmare a dorintei arzatoare a unui coleg stabilit in Anglia sa revina acasa si nu cu mana goala, vrea sa-si aduca o barca maxim 5-6 m necabinata cu motor onboard.
Problema e ca in Anglia remorcile si implicit peridocurile nu se inmatriculeaza ci preiau numarul masinii care tracteaza ansamblul.
Ce sanse sunt sa reuseasca inmatricularea barcii si peridocului, ce acte, pasi ar fi necesari de urmat?
Multumesc


cristi80

nu stiu un raspuns exact la problema,dar...
am construit un peridoc si am fost la RAR sa il inmatriculez, inginerul de acolo, la cerinta mea de a inmatricula un peridoc construit artizanal, mi-a spus ca daca peridocul este adus de afara si nu este construit de mine nu il poate inmatricula(nu am intrebat de ce).
acum nu stiu daca te ajuta raspunsul meu, dar asta a fost experienta mea.

Florio

Citat din: bogdanminitehnicus din Octombrie 18, 2017, 08:41:34 PM
Salutare,

Va scriu ca urmare a dorintei arzatoare a unui coleg stabilit in Anglia sa revina acasa si nu cu mana goala, vrea sa-si aduca o barca maxim 5-6 m necabinata cu motor onboard.
Problema e ca in Anglia remorcile si implicit peridocurile nu se inmatriculeaza ci preiau numarul masinii care tracteaza ansamblul.
Ce sanse sunt sa reuseasca inmatricularea barcii si peridocului, ce acte, pasi ar fi necesari de urmat?
Multumesc

Eu am înmatriculat și barcă și peridoc aduse din Anglia.
Pentru peridoc au fost necesare actele de vânzare-cumpărare, iar la RAR au poansonat seria peridocului pe șasiu. Apoi au făcut cartea tehnică și certificatul de inmatriculare, eliberând și numerele definitive. Just as simple.  Peridocul nu a fost artizanal, era un model de serie (Westmersea) și avea datele trecute pe plăcuța de pe șasiu.
Pentru barcă de sub 7m știi că nu e obligatorie înmatricularea dacă are și motorul sub 20cp.
Pentru motor mai mare, va trebui înmatriculată. Vor fi necesare actele bărcii (vânzare-cumpărare) traducere legalizată și, actul de radiere a bărcii din registrul naval din UK (totul traducere). Desigur, nu există așa ceva, dar autoritățile noastre sunt înțepenite în această procedură.
Așa că va trebui să aduci o dovadă că nu este înregistrată în UK.
De aici, procedura e relativ simplă, implică taxele aferente, inspecția cu cineva din personalul căpităniei unde dorești să o înscrii, vizita la fisc pentru luarea în evidență, iar la final ridicarea carnetului de ambarcațiune de la căpitănie.

kama3

Prima varianta e sa incerci sa-l inmatriculezi ca atare in Ro, ca o remorca adusa de afara.
Chiar daca nu se inmatriculeaza in Anglia, tot tb sa aiba o omologare, un act de provenienta ceva si un act de vanzare cumparare. Normal ar trebui sa respecte niste standarde ca nu cred ca poti sa agati de masina chiar orice carut de butelii.
Daca varianta asta pica, atunci poti incerca omologarea artozanala. 500 rom la Rar plus proiectul si deranjul inca vreo 300.
Nu te duci cu el ca atare.
Mai tai ceva de colo, mai sudezi ceva de dincolo, stergi seriile, dai un grund, o vopsea sa arate ca unul fscut artizanal (unicat) si il omologhezi. Vb si cu un inginer la Rar sa vezi cam ce secere si care_i rezolvarea.
De putut se poate orice atat timp cat e in limitele legalului.

Dbr

Florio a raspuns exact la subiect. Asta este procedura pt cele venite din Anglia. O completare doar: peridocul + barca sa vina tractate doar cu auto inmatriculata in UK si cu acelasi  nr al  masinii la peridoc , daca vine pe sosea. Daca nu, DOAR pe platforma!

bogdanminitehnicus

Mltumesc de raspunsuri deci peridocul la RAR, iar barca unde se inmatriculeaza?

kama3

La cea mai apropiata capitanie/oficiu de capitanie sau in Belgia (da cu search ca este un topic).

Dbr

Orice capitanie!. Raspunsul lui Florio este complet si la obiect!