Podul de la Braila

Creat de Alex1958, Octombrie 24, 2017, 03:28:43 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

kama3

Vali, eu nu cred ca lipsa podului protejeaza zona de nord a Dobrogei de turismul agresiv si de "pantofari".
Zona nu are cluburi, n-are restaurante, n-are prea multe pensiuni, n-are partii de schi (ce rost are sa pleci la munte fara sa-ti etalezi schiurile pe suportii de pe masina?) pe scurt nu e o zona de fite.
Oare coada de la bac sa fie o problema? Pai coada de la bacul nostru e "pantaloni scurti" pe langa cozile kilometrice de pe DN1.

ghrt

Principala sursă de turişti cocalari este Bucureştiul, care ajunge la Tulcea pe podul de la Hârşova şi în zona Dunavăţ pe A2-A4-DN ul de Babadag.
Greu de zis pe cine va deservi cu adevărat podul în afară de traficul local, probabil alte poduri ar fi avut trafic mai mare şi probabil un guvern serios făcea 2 poduri cu banii de ăsta. Oricum mai e mult până departe şi nu cred că îl vedem gata în următorii 10 ani.

gvincentiu

Citat din: kama3 din Ianuarie 17, 2018, 03:56:05 PM
... n-are partii de schi (ce rost are sa pleci la munte fara sa-ti etalezi schiurile pe suportii de pe masina?) ...
Ganduri bune !

Alex1958

Eu am un soi de crez. Ca o zona sa fie pastrata cat mai "naturala" trebuie sa fie greu de ajuns -vezi Chilia /Periprava.
Cand zic greu inseamna cheltuiala mare si mijloace de transport limitate.
Cand a propus Mazare drumul litoral pana la Sulina m-am ingrozit! Bine ca nu s-a facut!
Dar nu cred ca nordul Dobrogei e protejat de turisti prin lipsa podului cat mai degraba nu prea este popularizat in ghiduri si pe forumuri/bloguri de turism.
Spre sfarsitul lui Noiembrie 2017 l-am adus din Bucuresti pe un nene sa-mi curete cu solutii si un aspirator minune tapiteria din cabina. Cat a facut el treaba, fiind cu sotia dupa mine am vizitat cetatea Enisala si o casa traditionala. Era sambata, vreme frumoasa si credeam ca n-o sa fie nimeni pe zona. N-a fost aglomerat dar erau vreo 3-4 masini la cetate.
Turistii favorizati ar fi din Moldova si Rep Moldova.
Totusi un pod ar facilita si aducerea produselor agricole din jud Tulcea spre Braila si Galati, ar favoriza mici (sau mai mari!) manufacturi pentru piata celor doua orase prin ieftinirea transportului. Un pod schimba multe si ar fi fost bine sa se faca mai demult.
Dar vorba voastra sa-l vedem intai facut....

crysty


Personal cred ca inca un pod ar fi minunat pentru Romania. Chiar daca prin acesta se va inlesni accesul la DD pentru toti.
Ce nu s-a inteles, poate, este faptul ca DD este poluata de cei care isi permit sa ajunga acolo si fara pod; adica a acelora care li se permite cam "orice".  A se vedea ce ramane dupa cate o chermeza a oamenilor grei - chiar nu am vazut pe nimeni care sa aiba vreun renume sa se aplece sa isi ridice hartia sau altele pe care le arunca. Cei mai nevoiasi, in speta si carora de regula li se adreseaza legi si reguli sunt si cei care le respecta deoarece nu au pe nimeni in "spate" si nu isi permit amenzi.   
Despre Chilia si Periprava....este zona concesionata in care nu ai accesul peste tot chiar si platind taxa ceruta oficial. Au niste zone rezervate in care se pescuieste numai pe baza de abonament sau altele iar daca esti gasit pe acele zone tii pui in cap pe concesionari prin cei ce asigura paza si altele. Eu am patit-o si nu numai eu  - tot timpul anului fie ca au sau nu musafiri sau abonati sau "altele-altii"

radu andritoiu

so, keep floating for pleasure

12iuli34

Păi da domnilor, dar 10 la sută din 120 de milioane de euro nu este egal cu 10 la sută din 400 de milioane.

Betto


Betto


"Cel mai îndrăzneţ proiect din ultimii 28 de ani din acest colţ de ţară, care ar fi putut scoate zona Brăila - Galaţi din sărăcie, a fost trecut pe linie moartă. Podul de la Brăila, pentru care fostul premier brăilean Mihai Tudose s-a zbătut până în ultima clipă, are toate şansele să NU se mai facă. Nici nu au început lucrările la Pod, că am şi aflat că statul român ar putea fi bun de plată. Constructorii reclamă faptul că nu se pot apuca de treabă din cauză că documentaţia este un neregulă, că lipsesc nu ştiu ce utilităţi etc. şi pentru că ei (constructorii) nu se pot apuca de treabă, au de gând să ceară despăgubiri statului român. Dacă am merge pe teoria conspiraţiei, am putea crede că statul român a omis în mod intenţionat anumite prevederi (sarcini) din documentaţie, ca să poată împiedica începerea lucrărilor la Pod. De ce ar face statul român o asemenea mârşăvie! Păi, pentru că are interese. Nu statul român are interese, ci oamenii aflaţi în funcţii-cheie în statul român. Şi ne referim acum la vicepremierul Viorel Ştefan, de la PSD Galaţi, care are toate motivele să se opună construirii Podului. Unul dintre aceste motive este că Viorel Ştefan este acţionar la Navrom Bac SRL Galaţi, societate care asigură transportul cu bacul de la Galaţi la Tulcea şi retur. Ştiţi ce profit a avut Navrom-ul lui Viorel Ştefan, în anul 2015? Nu mai puţin de 6,2 milioane de lei profit, la o cifră de afaceri de 13,37 milioane de lei şi 77 de angajaţi. Sunt bani mulţi un joc, bani care, iată, ajung în buzunarele unor mahări PSD, care nu au niciun interes ca Podul peste Dunăre de la Brăila să se construiască. Şi uite-aşa, înainte să apucăm să facem primul pas pe Pod, am putea să începem să le umplem buzunarele constructorilor care ar fi trebuit să ridice Podul. Dar dacă cineva de la CNAIR (via Guvernul României) a avut interes să greşească documentaţia Podului, atunci fraierii de contribuabili (adică noi toţi) suntem buni de plată."

http://obiectivbr.ro/content/podul-de-la-br%C4%83ila-nu-se-mai-construie%C5%9Fte-dar-constructorul-va-primi-desp%C4%83gubiri

Alex1958

"Tovarasi! Stati linistiti la locurile voastre!"
Nu e vorba de nici un sabotaj! E vorba de prostie, a baietilor numiti in functii pe criterii politice la CNAIR!
Si nu este podul asta vreo exceptie. Asa se intampla la toate investitiile din infrastructura.
"Totul pleacă de la documentele de licitaţie făcute prost, ceea ce a făcut ca trei dintre firmele care au cumpărat caietul de sarcini să depună contestaţii, invocând mai multe neclarităţi în acesta. Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) a admis două din aceste contestaţii şi a obligat CNAIR  ca în 15 zile de la această decizie să refacă documentaţia prin modificarea procedurilor, ceea ce înseamnă, însă, o amânare de câteva luni a licitaţiei"
Acum este cat se poate de adevarat ca si contractorul profita din plin de aceasta prostie si nu este exclus sa se aleaga cu niste bani. Cum adica nu se pot apuca de proiectare ca nu sunt solutionate relocarile. Pur si simplu considera terenul virgin. Daca se constata la executie ca trebuie modificari se face act aditional si se rezolva.
E un fel de fenta din corp ....
Da' nu e rau ca pune un pic de presiune pe tolomaci!

Nakasone

   ,,Cel mai indraznet proiect...'',te umfla rasul...
Baietii prosti sunt numiti in functii de altii batuti in cap din PDSR, care ptr. acesti ,,baieti prosti'' sunt imaginea vie a membrului de partid perfect dresat, destoinici,docili.cu buzele late,groase.tabacite si mereu pregatite de noi batali. Am scris inca din 17 ian, ca nimic nu o sa se faca acolo pana la jumatatea secolului. Mai degraba metrou si trambulina gigant de schi si saniuta la Videle,pe viitorul vf. Ciuciu. Vai de capul lor si de nesansa unora dintre noi.
Scuze,stiu ca ne pricem cu totii la fotbal,politica si la inca ceva ce imi scapa acum .
carpe diem

Bogdan

Priviti cine este vicepremier, ce anume pastoreste, faceti conexiunile si aveti raspunsul. Oricum era de asteptat sa se gaseasca o explicatie pentru a nu se face. Dar nu ma asteptam la una atat de tampita si atat de rapida.

Alex1958

Ma uitam alaltaieri la catedrala mantuirii neamului, care creste ca din apa. Contractor este STRABAG, ca si la unele din autostrazi.
Cred ca daca il puneam pe preafericitul la infrastrucura eram hat departe acum....