injectoare Yamaha 40cp

Creat de gabarea, August 21, 2018, 12:33:47 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

gabarea

Buna seara colegi..

Am un motor Yamaha 40cp F40GET din anul 2013. Intampin o problema la el si anume, la relanti merge normal numai ca uneori sa zicem la 5 secunde are un scurt tremurat, cred ca pot sa ii zic rateu. In sarcina se tureaza pana aproape de 5 mii de ture si aici apare problema de rateu, adica scade si creste brusc acceleratia cu cateva sute de ture. Or fi injectoarele de vina?
Am curatat injectoarele cu spray de curatat carburatoare dupa exemplul unor filmulete de pe youtube si parca parca motorul are un mers mai lin.

Despre injectoare aud pareri diferite atunci cand se strica. Unii spun ca din moment ce s-a infundat nu se mai curata deloc dar in schimb cu filmuletele de pe youtube cu milioane de vizualizari in care unii curata aceste injectoare, ce spuneti?

Inca ceva ce doresc a stii despre injectoare, poate e cineva care stie mai exact cum functioneaza ele si nu doar sa-si dea cu parerea. Presiunea de benzina e aceeasi atat la relanti cat si in sarcina? Iar in sarcina calculatorul dicteaza timpii de pulverizare combustibil? Ca daca e aceeasi presiune tind sa cred ca injectoarele mele functioneaza in parametrii, deoarece toate 4 pulverizeaza uniform atat in proba pe motor cu ele scoase si dat cheie cat si atunci cand le-am curatat cu sprayul.

timberland0910

Problema poate fi din 2 cauze : mecanic sau electronic. Ori ai problema la duze , ori e din soft. Ochiometric poate iti pare ca pulverizeaza la fel dar numai puse pe aparat pt calibrat injectoare vei sti exact care cum functioneaza . Au ceva electronica pe ele separat sau sunt comandate toate de un singur calculator ???

Betto

...Sau poate nu se alimenteaza cu benzina corect.

gabarea

Ce ar putea insemna faptul ca motorul turat la 4 mii de ture da impresia ca merge in gol, nu are destula putere - asta am remarcat azi!

scm_ro

Poti sa dai mai multe detalii? Adica el are 4000 dar ai impresia ca nu se invarte elicea cu turatia respectiva? Daca da, verifica hub-ul de cauciuc de la elice. Sau nu sare de 4000? Eu am patit sa nu pot sa sar de 4000 si nu glisam, se slabise cablul de acceleratie si cu mansa la maxim nu se deschidea complet clapeta de acceleratie.



gabarea

Are 4000 de ture dar pare ca invarte in gol, nu stiu cum sa explic; are putere dar nu are puterea celuilalt motor. Le-am accelerat pe fiecare in parte iar cel cu probleme are putere mai mica.
Si nu reusesc sa ajung la 5 mii de ture. Normal la cate ture se ambaleaza un motor, chiar si high-trust fiind?

Cum pot verifica daca cablul de acceleratie e intins la maxim?

scm_ro

Daca pare ca se invarte in gol, schimba elicile intre motoare, poate s-a dus cauciucul ala si patineaza la turatii mari. S-a mai discutat pe undeva pe forum, dar nu reusesc sa gasesc.
Nu stiu high trust la cat se duce, dar cu mansa accelerata la maxim, uita-te la motor la clapeta de acceleratie si vezi daca e deschisa complet. La mine dupa ce duceam mansa la maxim inca mai puteam sa trag cu mana de clapeta de la motor sa se deschida la maxim.