An de fabricație motor.

Creat de daminmi, Octombrie 26, 2019, 10:22:09 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

daminmi

Va salut!
Vreau sa cumpăr un motor, dar vânzătorul deși spune
ca are 20 de ore de funcționare și l-a cumpărat de nou,
nu știe ce an de fabricație este. În schimb mi-a dat
seria motorului. Cum pot afla anul de fabricație dupa
serie? Este un Mercury, 20 HP. Încă nu l-am văzut dar bănuiesc ca pe tăblița cu seria, marca, etc trebuie sa fie și anul de fabricație. Sa fie ceva necurat? Sunt novice!


daminmi


daminmi

Omul spune ca are acte, l-a cumpărat de nou impreuna
cu un rib. Ma nemulțumește faptul ca are cizma de 45
iar eu vreau de 52.Inca nu mi-am luat barca, dar bănuiesc ca
pt un AN 510 sau Romcraft e cam scurta.

Vali

Salut Daniel. Nu stiu cum e la Romcraft, adica daca fabrica si varianta cu oglinda pentru cizma scurta. Teoretic ar trebui, acum ei stiu mai bine.

De obicei cizma scurta e folosita la pneumatice sau RIB-uri, dar merge fara probleme si la barci normale. Eu in ultimii ani am mers exclusiv pe cizma scurta pe barca mea - AN 430, si nu am avut ce sa-i reprosez.

Eu prefer cizma scurta fiindca e foarte usor de manevrat si montat motorul pe barca, foarte usor de transportat in portbagaj, iar centrul de greutate al ansamblului motor+barca e mai coborat.

Nu am avut niciodata problema valului de pupa - in mars sau la iesirea din glisare, cum se plang unii ca "au auzit ei". Singurele (rare) ocazii cand am mai luat apa pe la oglinda scurta au fost cand barca era trasa la mal, cu pupa mai scufundata, si au venit valuri mari de siaj de la altii, in rest nimic.

Alta treaba buna e ca inaltimea coloanei de apa pe traseul de racire e mai mica la motorul cu cizma scurta, deci apa ajunge mai usor ca sa raceasca motorul. Eu as mai adauga si confortul guvernarii cu mana coborata (cand se guverneaza la maner), fata de cazul cizmei lungi.

In plus, daca va fi vorba de vreo barca AN, nu exista nici un impediment in a taia oglinda exact la inaltimea cizmei motorului. Tocmai din cauza varietatii mari de lungimi de cizma, solutia constructiva la AN-uri permite decuparea oglinzii exact la lungimea cizmei motorului.

Totusi, eu in locul tau as rezolva intai problema cu barca, si abia apoi cu motorul. Daca Mercury de care spui e un motor bun, fa-i ceva probe pe apa, dupa care in functie de barca pe care o vei alege te hotarasti daca il iei sau nu. Oricum, motoare sunt si vor fi.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

daminmi

Vali,chiar as vrea sa iau legatura cu tine pt o barca AN noua,daca se poate(nu am nr de tel).
Ai dreptate:motorul nu este o urgenta;intai sa am barca si apoi ...

Vali

Salut Daniel. Numarul meu e 0726327747. Poti sa ma suni cand doresti, daca nu raspund, revin eu cu un apel.
Ramane sa ne auzim cand ai placerea. Ciao, Vali, Galati.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau