ajutor ....motor auxiliar

Creat de republicii, Februarie 06, 2012, 09:10:28 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

fitter

@Captan, mersi de oferta dar nu i-a sunat ceasul inca.Cu respect.

Laurentiu N.

#31
 @Fara dorinta de a contrazice pe cineva,vreau sa spun cum se rezolva o astfel de problema in Galati :
-Am vazut formele barcii tale si cred ca un 4 cp,ar fi nimerit. Pentru ca un motor mai mic isi va da sufletul sa impinga o astfel de barca ,iar un motor mai mare va functiona in relanti" = consum inutil, greutate mai mare pe pupa,bani mai multi dati pe motor,bujii ancrasate,calamina,admisie si evacuare ingustate,.............
-Greutatea in plus la pupa chiar conteaza,asa ca eu cred, ca motorul cel mai usor ,pentru o anumita putere,e si cel mai bun. In cazul de fata un 2 timpi.Fumul pe care il elimina te deranjeaza doar daca vantul bate dinspre motor.
-Mie imi place scarita de la pupa,plus ca e utila.
-Amplasarea motorului nu se face la intamplare.Sensul de rotatie al elicei da o usoara deriva in directia in care se invarte partea superioara a elicei.Motorul se monteaza asimetric fata de planul diametral al barcii si asta inseamna o alta sursa de deriva.E bine ca efectele acestor doua cauze sa se anuleze reciproc.Treaba asta e valabila si la veliere.
-Nu cred ca trebuie sa-ti bati capul cu standardele de lungime ale cizmelor. Odata hotarata amplasarea :maneta motorului trebuie fie comoda,ca inaltime,iar elicea sa aiba la partea superioara,fata de coca,cativa centimetri.Masori distanta ax elice-maneta si cauti un motor care sa aiba aceasta lungime minim cat ai masurat.
-Auxiliarul trebuie montat astfel in cat daca ambele motoare sant rotite la maxim unul spre celalalt ,sa nu se atinga.Ori faci un sistem"de asigurare ,legare a auxiliarului intors spre bord.
-Suportul e usor de facut,iar daca nu ai timp,costa 200-300lei la magazin.
Sant convins ca stiai, lucrurile pe care le-am scris,eu incerc doar sa le confirm   :)

republicii

Multumesc Laurentiu!Inca nu am luat motor dar tot la concluzia asta ajunsesem adica 4 cp 2T dar trebuie sa incep sa umblu SA VINA CALDURA ca eu stau in Rm.Valcea si aici motoarele de barca sunt ca fetele mari (nu frumoase) RARE.