Probleme mercury 15 cp 4 timpi

Creat de PescarulC, Iunie 17, 2012, 09:46:52 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

PescarulC

Salutare!Am si eu un mercury de 15 cp in 4 timpi si azi cand l-am pornit a luat-o la  a2a sfoara  a mers cateva minute si dupa care s-a oprit  si nu a vrut sa mai porneasca .Dupa cateva zeci de sfori trase  a pornit iar (a iesit cam mult fum )  si dupa 5 minute de mers iar sa oprit  si nici ca nu a mai pornit ! Mai specific k am folosit o benzina care a cam stat in plastic vreo 3 saptamani! O fi din cauza benzinei?? Astept raspunsuri de la voi. Motorul l-am cumparat de la cineva (e luat sh) Si cand l-am probat (proba pe barca) a mers excelent ... si l-am mai probat odata acasa  si a functionat fara probleme  ... acum e prima data cand face asa ceva .  Astept  raspuns de la voi !!

Mihai Irimia

Citat din: PescarulC din Iunie 17, 2012, 09:46:52 PM
Salutare!Am si eu un mercury de 15 cp in 4 timpi si azi cand l-am pornit a luat-o la  a2a sfoara  a mers cateva minute si dupa care s-a oprit  si nu a vrut sa mai porneasca .Dupa cateva zeci de sfori trase  a pornit iar (a iesit cam mult fum )  si dupa 5 minute de mers iar sa oprit  si nici ca nu a mai pornit ! Mai specific k am folosit o benzina care a cam stat in plastic vreo 3 saptamani! O fi din cauza benzinei?? Astept raspunsuri de la voi. Motorul l-am cumparat de la cineva (e luat sh) Si cand l-am probat (proba pe barca) a mers excelent ... si l-am mai probat odata acasa  si a functionat fara probleme  ... acum e prima data cand face asa ceva .  Astept  raspuns de la voi !!
te ajut ca si coleg de capcompas ,daca nu, Vali ma omoara

Vali

Citat din: Mihai Irimia din Iunie 17, 2012, 11:50:01 PM
te ajut ca si coleg de capcompas ,daca nu, Vali ma omoara

Poate, dar numai din dragoste  :-*.

Citat din: PescarulC din Iunie 17, 2012, 09:46:52 PM
Salutare!Am si eu un mercury de 15 cp in 4 timpi si azi cand l-am pornit a luat-o la  a2a sfoara  a mers cateva minute si dupa care s-a oprit  si nu a vrut sa mai porneasca .Dupa cateva zeci de sfori trase  a pornit iar (a iesit cam mult fum )  si dupa 5 minute de mers iar sa oprit  si nici ca nu a mai pornit ! Mai specific k am folosit o benzina care a cam stat in plastic vreo 3 saptamani! O fi din cauza benzinei?? Astept raspunsuri de la voi. Motorul l-am cumparat de la cineva (e luat sh) Si cand l-am probat (proba pe barca) a mers excelent ... si l-am mai probat odata acasa  si a functionat fara probleme  ... acum e prima data cand face asa ceva .  Astept  raspuns de la voi !!

Salut Cosmin, aceeasi problema am avut-o si noi sambata cu motorul de 4 cai al lui Vince. Dupa ce a pornit si a mers o perioada, nu a mai vrut deloc sa reporneasca. Am dat in gashca jos carburatorul, l-am curatat la sange si i-am suflat toate jicloarele cu aer comprimat, am curatat filtrul de benzina, apoi rezervorul integrat, la fundul caruia se formase un fel de mazga, care bloca curgerea normala a benzinei din rezervor spre pompa. Abia dupa toate aceste operatiuni a catadicsit motorul sa reporneasca, si s-a comportat excelent, ca un Suzuki de bun renume ce este.

Cam aceleasi operatiuni cred ca ar trebui sa le faci si tu, anume curatarea minutioasa a traseului de alimentare, fiindca s-ar putea ca benzina din bidonul de plastic sa fi avut ceva gunoaie. E important sa nu deranjezi reglajele carburatorului, deci daca ai pe cineva care se pricepe, poate e o idee buna sa faceti treaba asta in gashca, asa cum am facut-o si noi. Ca doar n-o fi dupa el, mama lui de motor :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

PescarulC

multumesc pentru sfat ! Pana la urma am dat ieri o fuga la galati sa ii fac o  revizie motorului  la cei  de la plasma ... motorul nu avea defapt nimic , era doar innecat .  Ieri am mai vazut si ceva nou in materie de barci ... si anume laguna 500 facuta  de plasma ... cei de  acolo ziceau ca este  o laguna  480 dar mai inalta cu 10-15 cm  si cred k si lungimea si latimea mai mare.  Ca motorizare  cel care o cumpara cik voia  sa puna 50 cp pe ea  , dar   cei de acolo mi-au zis ca  si cu 25 cp te descurci excelent. Nu vreau sa fac reclama ,dar  mi  se pare ca este net superioara altor barci facute de alti prodducatori romani  ... si app era super ramforsata.

pava

 Salut pentru toti pentru pasionatii de barci si pescuit !

Au aparut ceva probleme la un Mercury 15 cp 4t . Dupa 4 luni de pauza am ajus la barca , care a stat in aer liber , am schimbat uleiul din motor si cizma,  toate bune . La pornire actionez para de pe linia de combustibil fara ca acesta sa se intareasca, constat ca in zona superioara a carburatorului iese benzina la fiecare strangere a parei  ???. Am curatat zona de combustibil dupa care am pornit motorul fara probleme (in butoi cu apa ). Am dat barca la apa , 3 ore de mars  turat la maxim totul Ok ! O fi fost ceva blocat in carburator ?  ??? Poate are cineva o sugestie ! Multumesc anticipat .




kimi

Posibil sa fi fost blocat cuiul plutitorului si acesta sa nu mai fi inchis intrarea benzinei in camera de nivel constant .
Cred ca se rezolva cu o curatare a carburatorului , dar ar trebui verificata etanseitatea plutitorului , nivelul de benzina din camera cat si functionarea cuiului de blocare .

pilu

probabil cuiul actionat de plutitor a fost intepenit sau a avut o mica impuritate ,daca dupa ce a pornit nu a mai iesit benzina inseamna ca si-a revenit , daca nu isi revenea umpleai tot de benzina .pompa de alimentare baga mult mai mult decat poate consuma motorul. ca proba poti strange din nou para de amorsare sa vezi daca se intareste /

pava

 Nu am reusit sa fac o verificare atenta la intoarcere,se intuneca si trebuia scoasa barca pe peridoc . Cand am sa ajung la barca o sa mai fac ceva probe . Motorul a stat in aer liber 4 luni in perioada de iarna fara a evacua complet benzina din motor , probabil a ramas blocat asa cum sugerezi . O sa verific daca se intareste para .

multumesc ,

AdrianZUZ

Inainte sa il pornesti scoate protectia ce acopera admisia in carburator, asa poti vedea daca cuiul este blocat ... daca dupa pornire ai un jet de benzina constant, atunci plutitorul a ramas deschis. Dar asta facea pornirea foarte grea sau imposibila ... mers inecat, bujie uda.

Eu as comanda un kit de reparatie carburator.

alyon

Daca motorul a stat 4 luni nefolosit probabil s-a uscat garnitura de imbinare dintre corpurile carburatorului si cand actionezi para se creaza o presiune mai mare care in mers normal nu apare.Sunt convins ca dupa ce ai mers cu el si apasai para de amorsare benzina nu ar mai fi curs.Cuiul ponton lucreaza pentru ca daca ramanea pe deschis iti baga benzina cu japca in cilindri si nu il mai porneai never.Daca totusi mai pierzi benzina desfa carburatorul si refa etansarea.

pava

Am sa mai fac teste dupa care revin ,

multumesc ,

bica77

Citat din: alyon din Aprilie 26, 2015, 07:35:13 AM
Daca motorul a stat 4 luni nefolosit probabil s-a uscat garnitura de imbinare dintre corpurile carburatorului si cand actionezi para se creaza o presiune mai mare care in mers normal nu apare.Sunt convins ca dupa ce ai mers cu el si apasai para de amorsare benzina nu ar mai fi curs.Cuiul ponton lucreaza pentru ca daca ramanea pe deschis iti baga benzina cu japca in cilindri si nu il mai porneai never.Daca totusi mai pierzi benzina desfa carburatorul si refa etansarea.
bai frate e vorba de cui pontou, pontonul este altceva

ziuamarinei

Citat din: bica77 din Aprilie 26, 2015, 03:02:56 PM
bai frate e vorba de cui pontou, pontonul este altceva

Bai colegu "poantou" daca vrei sa fii mai precis si conf DEX. Dar na, sa nu cadem in patima lui @strici&glue colegu @bica77. Lasa ca @alyon a vazut mai multe carburatoare, cuie, motoare desfacute, pontoane si copai in stare de plutire asa incat am inteles toti la ce sa referit.
Cred ca tu esti Ionica? :) :) :) :) ;)