un sfat motor mercury 7,5 cp

Creat de dan_rotaru, Martie 11, 2013, 07:19:33 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Fritz

#15
Pentru Catalin...E starterul .  Nu face contactul ferm pt. pornite. Ori e oxidat la contacte...(se schimba) ori bateria e descarcata ...
Starterul e un electromagnet care face contactul de ,,curent mare"  cand pui contactul (un releu).
E inseriat cu electromotorul. Daca nu-ti face contact ferm, electromotorul nu se invarte . Tu ai alimentat elecromotorul ...sarind peste starter.

Fritz

#16
 Si pt Dan.
Un motor pe benzina  ca sa porneasca are nevoie de :
  1.    Compresie . 8 e cam putin . Cred ca ar trebui segmentat.
  2.   Scanteie la tensiune suficient de mare pt a ioniza amestecul si a initia arderea.  (Deci tot ce e aprindere ...bujie, fise de bujie , bobina de inductie si avans reglat ok...
  3.  Amestec Benzina/aer  ok. Benzina arde de la 2.5 ..pana la 5.5% amestec cu aer.   Un amestecmai bogat uda bujia...si nu se aprinde, un amestec prea sarac iar nu se aprinde. Deci se merge cu un amestec de 3.5-5%.  Acest amestec in mers e facut de jiclorul principal si tubul venturi al carburatorului...Deci nu se regleaza. Dar poate fi modificat in cazul in care nivelul in carburator nu e stabil...Exista vreun gunoi care nu permite intrarea benzinei ...(nivel mic).  sau cuiul ponto nu inchide si nivelul creste ...
Carburatorul are un surub de amestec aer/benzina , care regleaza amestecul la relanti. In mers cand carburatorul e deschis , conteaza mai putin ...Dar la pornire, chiar conteaza.
Incearca pornirea cu seringa ( 1.5-2  mililitri de benzina direct in carburator ) fara soc. Daca porneste imediat ...e problema de amestec ...carburator.  Daca nu...cred ca e compresia. 

Catalin

Multumesc mult pentru informatii...intradevar surubul ce trebuie sa prinda cablu ce vine de la baterie e putin dus. Il strang cam cu grija ca daca fortez se invarte pana imbatranesc. Am sa incerc sa il dau jos sa periez ori sa smirgheluiesc tot ce pot si am sa incerc inca o data. Bateria merge ca pornesc celalalt motor de 50 in 4t efi. Oricum multumesc mult de informatie si daca mai departe nu reusesc sa il pun pe picioare ...cumpar alt solenoid....asta daca gasesc. Ar fi pacat sa nu porneasca ..ca in toamna mergea ca o masina nemteasca.

dan_rotaru

azi am dat jos carburatorul si l-am curatat de vreo doua ori. curios este ca si atunci cand a fost curatat a doua oara, tot am gasit depuneri pe filtrul ala din carburator. asa ca am pus pe furtunul de benzina, care vine de la rezervor, un alt filtru (5 lei la magazin...:) si motorul a inceput sa porneasca dupa aceea la prima sfoara.
mai vad maine cum sta treaba, ca oricum trebuie sa schimb un furtun de combustibil, care era crapat.
multumesc tare mult pentru sfaturi si va tin la curent.

dan_rotaru

oricum o sa am in vedere si o segmentare a motorului, iar de reglajele de la carburator chiar nu stiam.

Fritz

Daca porneste e ok. Nu mai umbla la reglaje la carburator.   :)
De obicei benzina ramasa in carburator (de anul trecut) se evapora si ramane uleiul din ea, care se intareste si infunda jicloarele.

cezarct2000

Salut si toate cele bune la toata lumea,
la un motor in 2 timpi depresiunea din carter este tot atat de importanta precum  si presiunea in cilindrii , asa ca verificati eventualele  pierderi de  -- aer fals -- care poate fi tras pe la semeringurile superior si inferior de la vibrochen, garnitura pompa benzina, furtun egalizare camere,muzicute defecte. Pentru orice alte probleme legate de motoare de ambarcatiuni inboard /outboard, ma puteti contacta la sediul service -- Motor boats--  strada interioara 3 Constanta ,sau la tel 0722780875.

_Alex_


Catalin

Salut,

Am curatat solenoidul de pornire...cupleaza prostul...adica cel putin simt miscare in el cand pun contact. Din nefericire singur nu prea pot sa tin si aparatul de masura sa pun si contact...Pacat ca in weekendul asta ploua si nu pot sa scot afara motor ..barca ...alea alea. De curent ...am folosit si bateria si robotul de pornire.  La fel am pus pe direct si il invarte ...intradevar nu foarte fortos...dar electromotorul face ce trebuie. Acum am ramas in pana de idei...pana la solenoid e curent...pe el il simt ca se misca...dar nu pot masura daca pleaca curent dupa ce pun contact catre electromotor. Oricum astept in continuare sfaturi...si multumesc anticipat pentru ele

_Alex_

Cataline de unde esti?
poate ne putem vedea la tine eu sunt electrician
si culmea cateodata ...asta cam des lucrez si ca electrician auto ;)


Catalin


Mihai Irimia

Citat din: dan_rotaru din Martie 11, 2013, 08:48:22 PM
ce sunt alea muzicute? m-ai inchis aicea...:)

sunt un fel de supape lamelare in avalul carburatorului, se inchid cand motorul a aspirat amestecul, in vederea comprimarii lui si introducerii in cilindru, da nu cred ca e cazul, totus nu strica sa verifici.Enjoy!

Mihai Irimia

Citat din: Catalin din Martie 11, 2013, 09:03:42 PM
Mihai...help..am un mercury de 50 in 2 timpi cu 4 cilindri din 80. In toamna...pornea la prima cheie...acum ca sa il pregatesc de sezon am pus baterie si am dat cheie...si fasss. De fapt se aude un click... se ridica bara care prinde clapetele de la carburatoare. Dar nu se invarte nimic. Am pus pe direct cablurile la electromotor si il invarte ...mai greu...dar il invarte...nu pricep ce poate sa fie. HELPPPP cine poate sa ma indrume ce as putea sa fac. Dau bericaaaaaa la greu. Am pus o poza a motorului. Mai pun una cand ajung acasa sa mai dau detalii

Esti sigur ca bateria e buna? Incearc-o pe alt motor fie si auto dupa care verifica sa nu ai contacte slabe/oxidate.Daca nu..electromotorul dat jos si verificat contact perii sau ce se intampla in el. Pentru mai multe poti sa ma suni 0742369689

Mihai Irimia

Citat din: Catalin din Martie 12, 2013, 07:08:47 PM
Nimeni nu vrea sa ne spuna ce si cum..????
aia e bobina solenoid, cand actionezi cheia de contact, ea (ar trebui) sa cupleze electromotorul, verifica bateria si daca nu ai contacte slabite sau oxidate, daca nu trebuie vazut ce e in electromotor. Poti sa ma suni 0742369689.

Mihai Irimia