Kilkruiser 530

Creat de Dbr, Ianuarie 29, 2014, 12:38:13 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Dbr

Salutare,
Nu as mai descrie iar barca deoarece am descris-o la rubrica de prezentare.
Daca puteti sa ma ajutati cu cateva sugestii referitor la ce mi-ar mai trebui in dotarea ei v-as fi recunoscator. Decamdata ma laud cu inventarul mai mult decat complet( 3 ancore cu diverse greutati, 7 veste de salvare pe diverse dimensiuni, colac de salvare, trusa de scule orig. Yamaha, trusa de becuri de rezerva, 2 pompe de santina, vasle :), acumulator special 12v,etc etc)
Sau despre cum s-ar comporta pe apa cu cei doar 20 cp... Motorul l-am pornit si suna excelent atat in relanti cat si in turatie. In ,,butoi'' pare f nervos acest Yamaha 20 A, despre care am auzit numai de bine, atat in Ro cat si in NL. A pornit la sfert, fara balbaieli, cu presiune buna la racire, sunet rotund neintrerupt. Dealtfel olandezul mi-a dat si ultima factura pe care a platit-o la ultima revizie a motorului, din care reiese ca a schimbat: carburator nou, bujii, rotorul pompei de apa, uleiul in cizma, etc.
Imi permit sa va mai arat foto cu barca inca in apele olandeze si in drum spre casa.
Stima Bogdan D.

bradutzu

dk nu e cu banat eu sunt curios de cat a costat jucarica!
Sa auzim numai de bine!

pelicanul

Din cite stiu eu piata din Olanda, e mai putin decit iti inchipui! :)
Si, dupa cum se vede,  cu o multime de chestii incluse...

Florio

#3
Citat din: Dbr din Ianuarie 29, 2014, 12:38:13 PM
Salutare,
Nu as mai descrie iar barca deoarece am descris-o la rubrica de prezentare.
Daca puteti sa ma ajutati cu cateva sugestii referitor la ce mi-ar mai trebui in dotarea ei v-as fi recunoscator. Decamdata ma laud cu inventarul mai mult decat complet( 3 ancore cu diverse greutati, 7 veste de salvare pe diverse dimensiuni, colac de salvare, trusa de scule orig. Yamaha, trusa de becuri de rezerva, 2 pompe de santina, vasle :), acumulator special 12v,etc etc)
Sau despre cum s-ar comporta pe apa cu cei doar 20 cp... Motorul l-am pornit si suna excelent atat in relanti cat si in turatie. In ,,butoi'' pare f nervos acest Yamaha 20 A, despre care am auzit numai de bine, atat in Ro cat si in NL. A pornit la sfert, fara balbaieli, cu presiune buna la racire, sunet rotund neintrerupt. Dealtfel olandezul mi-a dat si ultima factura pe care a platit-o la ultima revizie a motorului, din care reiese ca a schimbat: carburator nou, bujii, rotorul pompei de apa, uleiul in cizma, etc.
Imi permit sa va mai arat foto cu barca inca in apele olandeze si in drum spre casa.
Stima Bogdan D.

Ca inventar al barcii e destul de clar ca olandezul a stiut ce ii trebuie. La fel si ca motorizare, pentru deplasament. Nu cred ca e cazul sa incerci glisarea cu barca ta, ar necesita un motor mult mai mare, consum mult mai mare si... daca ai iesit in vacanta, las-o vacanta :) . Pastreaza-ti placerea de a admira locurile prin care navighezi. In glisaj o sa pierzi aproape tot din ce inseamna frumusetea naturii acvatice.

Tot ca un sfat pentru dotari, eu as monta un sonar, lucru destul de ieftin si foarte necesar in apele noastre.
In rest, inventarul legal minim, l-am mai scris in alte posturi, il repet aici :

-Ancora cu saula si lant ( plus una de rezerva . Tu ai mai multe din fericire :)  )
-Trusa pe prim ajutor
-Stingator de incendiu
-Veste de salvare si colac cu saula lunga
-Rame sau pagai
-Pavilionul de pericol
-Triunghiul, balonul, cilindrul prevazute de lege pentru semnalizare pe timp de ziua. Toate astea daca te deplasezi sau stationezi in zone navigabile. Triunghiul e pentru veliere in mars, deci nu e cazul. La noi nu prea foloseste lumea aceasta semnalistica pe timp de zi, dar eu iti dau informatia ca macar sa o stii.
-Fluier de ceata
-Lanterna
-Carlig de acostare
-Baloane de acostare
-Ispol (alaturi de pompa de santina )
-Un rezervor extra
-Elice de rezerva
-Bujii rezerva
-Impeller rezerva
-Trusa de scule
-Saula de pornire manuala a motorului.


Dbr

Citat din: bradutzu din Ianuarie 29, 2014, 12:59:58 PM
dk nu e cu banat eu sunt curios de cat a costat jucarica!
Complicat de spus cat a costat...Initial din Olanda au fost cumparate 2 barci. A doua, un Crescent 495 HT ce avea acest peridoc care se afla actualmente sub Kilkruiser.
In Olanda plecasem preventiv cu platforma mea multifunctionala ;)in caz ca nu gasesc barca completa cu peridoc. Si asa a fost...Stiu destul de bine piata olandeza de remorci, rulote, barci s.a.m.d, si va pot spune ca un peridoc bun nu il iei cu bani putini.
Proprietarul Kikruiserului imi spusese la tel ca are peridoc super ok. Dar la fata locului, dupa ce am vazut barca pe apa( era acostata intr-un mic port din regiunea Kampen - Zwolle) am fost acasa la proprietar sa vad si peridocul. Am avut un soc total ! Era un peridoc american, fara sistem propriu de franare, care cred ca avea numai masa proprie aprox 7-800 kg. O fieratanie imensa cu arcuri pe foi  :o, supradimensionat pentru barca asta ! Am renuntat la peridoc instantaneu...
Cu o zi inainte vorbisem si cu celalalt proprietar al Crescentului 495 si imi spusese ca o vinde si separat, adica numai peridocul daca vreau. Am mers la el si acolo alta supriza...Peste noapte s-a mai gandit el bine ca nu le mai vinde separat ! Am incercat tot felul de negocieri posibile si imposibile de imaginat dar olandezul nu si nu !.... Ma sfatuiesc cu asociatul si el prezent acolo, si luam barca completa , asa numai de dragul peridocului( marca Freewheel , cu sistem de franare, basculabil, reglabil pt ambarcatiuni intre 3-6 m, an fabr. 2003, masa maxima autorizata 1300kg, proprie doar 300 kg!) ce sa mai zic, o opera de arta de peridoc. Ok, dar acum aveam alta problema, deoarece aveam 2 auto si 3 remorci de tras spre casa...Ne sfatuim din nou...Concluzia? Mai luam o masina doar pe post de cal sa aduca o barca acasa...Barca Crescent si masina le-am vandut rapid la intoarcere in cercul de prieteni. Bineinteles ca mi-am luat balacareli de la nevasta-mea pe tema asta pt ea era al treilea sofer disponibil si a trebuit sa vina din Olanda cu barcazul ala de Kilkruiser pe platforma !
Deci una peste alta toata combinatia a costat ca la nunta...fara numar ! Dar sunt fericit ca ne-am luat ce am vrut. Formatia in care am venit in foto.

Dbr

Mutzam Florio,
O mare parte exista. La drumul urmator in NL, prin martie, am o lista deja facuta cu accesorii care trebuie sa le iau. Am acolo un amic olandez cu o firma de vanzari de la barcute mici pana la yachturi imense.Are in spatele halei o magazie plina de acareturi pentru barci si de abia astept sa ajung la el sa ii scormonesc precum cocosul in gramada. Prin 2009 , de la firma asta am cumparat pentru un prieten din Ro un Shetland 535 superba ( foto)
Stima, Bogdan D.

mario38

cu respect va rog... un Daycruiser nepuntat nu are amicul olandez prin batatura .? sunt interesat de ceva cu vele pana in 8 metri fara cabina , sau cu o cabina mica si un cokpit de minim 5 metri

Dbr

Va salut,
Ii trimit un email. Ma uit desemenea si pe site-urile lor.
Stima, Bogdan D.

Dbr

Dupa ce am vb ieri la tel. cu Mario si am stabilit exact ce vrea, m-am apucat sa ma uit ce pot gasi. Printre altele dau de un velier open cu o punte care mi-a placut tare mult ( foto). Exista porturi mici prin NL unde poti gasi adevarate opere de arta !
In timp, cu permisiunea dvs, voi posta foto cu ce am mai vazut pe acolo de vreo 10 ani pana in prezent, doarece de fiecare data nu ma pot abtine sa nu le fotografiez. Mai ales velierele sunt superbe !
Stima, Bogdan D.

Dbr

Foto de unde am luat Killkruiserul...
Mergand prin oras spre locatie, centrul orasului istoric foarte aglomerat, biciclete, masini, canale si canalute, barci si barcute, eu fiind atent la trafic si gps, stand la un semafor la un pod mobil, deodata aud asociatul din dreapta meditand:,, bah , astia parca sunt de pe alta planeta !'' Asta e senzatia daca ii urmaresti cu atentie mai ales la orele de varf, in aglomeratia maxima totul este asa de organizat incat se misca foarte rapid. De cate ori gresesc rutele uitandu-ma dupa blonde bicicliste sau barci pe canale sau oldtimere ca scoase din fabrica aud copilotul( nevasta) ,,Iar te-ai pierdut?''Raspund: ,,Nu-i nimic...reconfiguram...macar am vazut ceva frumos !''

pelicanul

Inca unul indragostit de Olanda!  :)

Dbr

Mda...am rascolit prin calculatoare, carduri si stickuri si tot mai gasesc foto interesante. Nici olandezii si nici alte natiuni nu sunt mai inzestrate de Cel de sus cu nimic in plus. Ba pot spune ca noi suntem mai inzestrati decat altii ;), dar vorba aia,, Dumnezeu iti da dar nu-ti baga pe gat'' !
Nu sunt indragostit mai tare de Olanda decat de Romania, dar sentimentele sunt putin diferite.
Foto de mai jos sunt din 2007 , zona Edam- Monikendam- Volendam-Marken.
Mai postez pe masura ce gasesc foto.
Stima.

Dbr

Salutare tuturor,
Deoarece in ultima vreme, cand mi-a permis timpul, am mai mesterit cate ceva pe la barcuta mea, si venindu-mi tot felul de idei, am o intrebare:
Este necesara montarea unui far in prova( proiector sau ceva asemanator), pentru iluminare pe timp de noapte? Mi-am luat din NL unul special pt barci, fabricat din inox 100%, diametrul aprox. 120 mm, halogen 55 w,cu sticla groasa, prisa cu dubla garnitura de corp, cu articulatie mobila tip sfera, presetupa la cablu protejat deasemenea cu invelis tip ,,copex'' din inox, deci o piesa destinata exclusiv ambarcatiunilor. Are aspect ,,oldie'' si se incadreaza bine pe batranul meu Killkruiser...
Ma gandesc doar la situatia in care se impune , la un moment dat, o navigatie pe timp de amurg-noapte,etc...diverse situatii...
Lucrez momentan la instalatia electrica, si ii pot monta un circuit actionat prin releu. Ma gandesc doar sa il folosesc ocazional, avand un buton pe panou, decat sa scot peste bord,balena mea de lanterna montata cu fir inelat la priza de 12 v, mai ales daca am cabriokapul inchis, pana trag fermoare etc...ca daca o aprind in cabina mai rau ma orbesc singur ! 8)
Orice sfat din experienta dvs. este binevenit.
Stima, Bogdan D.

ionitzady

Nu cred ca un proiector te-ar ajuta sa navighezi mai bine , dar un proiector pe barca este FOARTE bine venit pt orientare cand te apropii de mal sau la ponton sau ori de cate ori ar fi nevoie . Sistemul de montare este k cum ai zis tu , dar daca cu ajutorul unor motorase ( de la faruri sau oglinzi auto ) ai putea sa-i schimbi si sa controlezi pozitia , cum ar fi?  , asta ar fi o adevarata provocare

Rumpi


Obiectul de care zici e proiector de cautare. In mod normal ori are ceva mecanism de actionare de la distanta (electric sau manual) ori se monteaza in asa fel incat sa il poti actiona cu mana de la carma (scoti mana pe geam). De aia are articulatia sferica, sa il poti indrepta unde vrei tu.

Amicul olandez n-are si el un site cu ce are prin batatura de vanzare?