probleme oglinda

Creat de bbl81, Martie 24, 2014, 04:30:08 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

bbl81

am masurat aseara,
dupa cum se vede in poza acuma am 10 cm de la chila centrala pana la placa anticavitatie. placa de sus este la nivel cu chila centrala, iar intre placa de sus de pe cizma si placa anticavitatie am exact 10 cm. asta ar insemna sa ridic motorul 8 cm mai sus ca sa aduc placa anticavitatie la 2 cm sub chila centrala. corect?
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

bradutzu

Sa auzim numai de bine!

modi

Citat din: bbl81 din Martie 26, 2014, 11:30:00 AM
asta ii barca cu volan pe dreapta :))   
am adus-o din Anglia.

Asta sa n-o mai spui vreodata pe vreun forum . Nu amestecati nautica cu rutiera .....  :o :o :o
95 % din ambarcatiunile ce nu au comanda centrala , DIN INTREAGA LUME , INCLUSIV DIN ROMANIA , au volanul pe dreapta .......

bbl81

:))    modi, era o gluma...barca nu are volan. volan pe dreapta pt ca vine din Anglia...  :))
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

byteworks

Citat din: modi din Martie 26, 2014, 01:10:20 PM
95 % din ambarcatiunile ce nu au comanda centrala , DIN INTREAGA LUME , INCLUSIV DIN ROMANIA , au volanul pe dreapta .......

Pentru tot poporul, pune si explicatia!

bradutzu

pai o explicatie ar fi sa contrabalanseze cuplul elicei si a II-a ar fi pentru o orientare mai buna in navigatie!
asta incercand o minima logica!
acum adevarul...............cine stie ce cutuma englezeasca e la mijloc!
deci?
de ce e volanul pe dreapta?
Sa auzim numai de bine!

bbl81

mama lor de englezoi. barca am gasit-o la o licitatie pe ebay. de aceea am luat-o. cum contrabalansez cuplul elice si ce fac cu orientarea in navigatie?   :-\
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

cristiantutuianu

#37
Citat din: bbl81 din Martie 26, 2014, 11:46:31 AM
am masurat aseara,
dupa cum se vede in poza acuma am 10 cm de la chila centrala pana la placa anticavitatie. placa de sus este la nivel cu chila centrala, iar intre placa de sus de pe cizma si placa anticavitatie am exact 10 cm. asta ar insemna sa ridic motorul 8 cm mai sus ca sa aduc placa anticavitatie la 2 cm sub chila centrala. corect?
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Pai daca ne uitam la imagine

bbl81 a postat patru imagini la un moment dat ...img.2014-03-25 17.01.27.jpg aduce daca nu chiar ..e ..." catamaran" .........chila dubla
gresesc ?

bbl81

pai alea 2 sunt chile. ceva grinzi longitudinale.barca are fund de W(catamaran)
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

modi

Citat din: byteworks din Martie 26, 2014, 02:02:05 PM
Citat din: modi din Martie 26, 2014, 01:10:20 PM
95 % din ambarcatiunile ce nu au comanda centrala , DIN INTREAGA LUME , INCLUSIV DIN ROMANIA , au volanul pe dreapta .......

Pentru tot poporul, pune si explicatia!

Nu sunt nici eu foarte sigur , insa la fel , cel putin 95 % din producatori fac mansa F-N-D pentru pozitionare pe tribord . Asta o fi explicatia ?

modi

Citat din: modi din Martie 26, 2014, 11:07:43 AM
....... eu am impresia ca e chiar prea sus anticavitatia . Nu cumva barca asta e pentru cizma medie ?

Vad ca nu-mi raspunde nimeni .....
Cristi , la poza pe care-ai intervenit tu ..... am tras si eu niscaiva linioare galbene !  ;D

Cu una am continuat anticavitatia , cu cealalta chila . Puii mei , asta se intelege din poza . Ia mai uitati-va odata . Deja ma intriga problema chilei barcii asteia .....

bradutzu

Citat din: modi din Martie 26, 2014, 02:47:26 PM
Citat din: byteworks din Martie 26, 2014, 02:02:05 PM
Citat din: modi din Martie 26, 2014, 01:10:20 PM
95 % din ambarcatiunile ce nu au comanda centrala , DIN INTREAGA LUME , INCLUSIV DIN ROMANIA , au volanul pe dreapta .......

Pentru tot poporul, pune si explicatia!

Nu sunt nici eu foarte sigur , insa la fel , cel putin 95 % din producatori fac mansa F-N-D pentru pozitionare pe tribord . Asta o fi explicatia ?
explicatia ta nu sta in picioare!
producatorii fac ceea ce cere piata! deci cererea a fost pentru manse la tribord si asa au fost facute!
de ce a fost cererea asa!
Sa auzim numai de bine!

modi

Citat din: bradutzu din Martie 26, 2014, 03:02:45 PM

explicatia ta nu sta in picioare!


Asa o fi . Dar sigur sta in mana dreapta !  ;D ;D ;D ;D ;D

Mihaif99

Citat din: modi din Martie 26, 2014, 02:56:40 PM
Citat din: modi din Martie 26, 2014, 11:07:43 AM
....... eu am impresia ca e chiar prea sus anticavitatia . Nu cumva barca asta e pentru cizma medie ?

Vad ca nu-mi raspunde nimeni .....
Cristi , la poza pe care-ai intervenit tu ..... am tras si eu niscaiva linioare galbene !  ;D

Cu una am continuat anticavitatia , cu cealalta chila . Puii mei , asta se intelege din poza . Ia mai uitati-va odata . Deja ma intriga problema chilei barcii asteia .....

Este un fel tunel Modi. In glisare, apa e "trasa" in tunel si condusa spre elice.  Eu cred ca motorul e montat corect, dar poate incerca in principiu repozitionari, insa numai cu un jacking plate dinala artizanal, din cornier de AL. Daca va ridica motorul prea mult s-ar putea sa caviteze in conditii de valuri, sau la curbe. Jacking plate-ul are avantajul ca ii permite sa se joace cu pozitia motorului.

bbl81

nu stiu cat de corect este instalat motorul va atasez un link de la un filmulet pe youtube facut cu telefonul, o singura persoana in barca
https://www.youtube.com/watch?v=CpzgZ4L92Cc

https://www.youtube.com/watch?v=M_g3fFlWq_A
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"