Yamaha 90 Autolube

Creat de dukku, Iunie 15, 2014, 04:08:07 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

dukku

Salutare.
Motor Yamaha 90 cumparat de curand.
L-am folosit 5 iersiri de cate o ora si a mers bine.
La ultima iesire nu a mai vrut sa isi mai tina ralantiul insa putere dezvolta si scotea barca in glisaj.
Azi l-am pornit , a mers rotund pe loc 1 minut si l-am oprit. Cand l-am pornit - dupa cca 30 min, constat ca merge bine 10 secunde, se tureaza la max rpm daca ii cer ,  dupa care incepe sa mearga rau (fisele de la 1 si 3 le scot si nu se simte mare lucru) .
Il opresc , il pornesc , merge sa il turez putin si iar.. nu mai vrea.
Atasat regasiti un filmulet.
https://www.youtube.com/watch?v=35VZA2gzy5c&feature=youtu.be

dukku

Am facut si testul de compresie. Pentru un motor nou ar trebui sa am 130 PSI
La acest motor am urmatoarele valori:
105, 100 , 100.
Pornit din nou motorul , primele secunde poate fi turat pana la max rpm iar dupa 15-20 de secunde incepe sa balbaie.

kimi


_Alex_

Bujiile sau aprinderea la motoarele in 2 timpi este un obicei

mustatza

eu am avut o problema asemanatoare la un suzi 75DT la care "buba" a fost la mufa de cuplare a comenzii cu motorul.
mufa avea 2 pini mici corodati si problema s-a rezolvat prin taierea mufei si lipirea cablurilor .

dukku

Desfacut chiulasa. Chiulasa decalibrata- abatere de 3mm , garnitura nu mai etansa corect. Pot doar sa dau vina pe termostat intrucat am demontat si pompa de apa si pompa e ok. Am dat comanda si de garnitura si de termostat.

Rumpi


Ce inseamna la tine "chiuloasa decalibrata abatere 3mm"?
Daca chiuloasa are deformare de planeitate de 3mm o poti arunca la gunoi ca nu o poti rectifica asa mult fara interventii majore (restaurat banda de presiune, restaurat compresia la valori normale, asta bineinteles daca are destula carne in ea pentru asa ceva). Dar pentru ca sa ai asemenea abatere de planeitate ai probleme cu filetele de la suruburile de chiuloasa (sau prizoane ce ai tu acolo). O simpla planare "la curat" si o garnitura noua nu ajung.

mariusbrecea

#7
Citat din: dukku din Iunie 30, 2014, 12:14:47 AM
Desfacut chiulasa. Chiulasa decalibrata- abatere de 3mm , garnitura nu mai etansa corect. Pot doar sa dau vina pe termostat intrucat am demontat si pompa de apa si pompa e ok. Am dat comanda si de garnitura si de termostat.

este ciudat
pe barcaholic exista postul tau:
"Am facut azi si testul de compresie.Pentru un motor nou valoarea corecta este 130PSI
Rezultatul este :
Cil1 - 105
Cil2- 100
Cil3- 100 .
Idei? "

la 100 psi pe toti cilindri nu este semn de chiuloasa.
adevarat este presiune mai slaba (posibil sa porneasca mai greu la rece ) dar nu sa se opreasca dupa pornire.
cred ca ai umblat degeaba la chiuloasa daca aveai valorile de mai sus.
90% cred ca era de la amestec.
parerea mea este ca nu umbli unde trebuie. daca vrei te ajut cu caietul de service eu am ceva asemanator si cunosc foarte bine modelul de motor.
Wellcraft excel V18 140 hp sx drive

dukku

Raspund dupa 1 an, my bad!

Inlocuit garnitura de chiulasa, termostat, refacut planeitatea la chiulasa ( nu stiu exact cat a luat din ea).
Motorul porneste si functioneaza absolut normal.