Selva 15 cp 2t

Creat de dany, Martie 31, 2015, 08:40:36 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

acuciureanu

Baieti eu am ajustat putin axul si am rezolvat problema. Am gasit si simeringuri pe noua dimensiune. La elice in schimb desi apare in schema ca ar fi doua simeringuri, intra doar unul...vad ca momentan nu sunt probleme in privinta asta.
Ca sa fiu eu linistit lucrarea totala de restaurare a fost pana acum sa schimb: simeringuri cizma de la pompa de apa si de la elice, pompa de apa si O-ringul, uleiul din cizma, garniturile de la suruburile de ulei din cizma, rectificat axul, garniturile de la chiuloasa, termostatul si garniturile, bujiile, curatat carburator.

Dupa toate astea am facut cateva partide de pescuit si am testat motorul.
Ce este cert este ca trebuie sa reglez carburatorul. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste.
La prima pornire dupa ce nu il folosesc o perioada trebuie sa ii dau multe sfori pana porneste. Dupa, porneste la prima sfoara.
Mi se pare ca sfoara merge foarte greu. Adica trebuie sa trag foarte in forta ca sa pot sa o trag asa cum trebuie, ca sa pot sa pornesc motorul.
In afara de cele mentionate, motorul merge foarte bine, nu intrerupe, nu pierde ulei la cizma(desi am lasat doar 1 simering).

La carburator o sa ma descurc cand o sa imi fac si timp pentru asta. Nu stiu in schimb ce e cu pornire la rece si cu sfoara... Sa fie problema cu pornirea la rece de la acel furtun? O sa il inlocuiesc si pe ala pentru orice eventualitate. Dar sfoara??? Ce poate fi? M-am uitat putin la ea si nu mi se pare nimic in nergula, dar recunosc ca tot ce fac acum la motoarele de barca, nu am mai facut pana acum...

scm_ro

Dupa ce am ramas fara piele pe deget de tras la sfoara se 2 ori am reusit sa ii prind smecheria. Am facut ca la atomizor ( cum se recomanda in manual): socul la max si acceleratia la max. Dupa 5-6 sfori da sa porneasca. Ii bag socul complet si las acceleratia la max. La urmatoarele 2 sfori porneste 99%.
Incearca si tu ritualul asta.

pasek

Motorul asta nu vrea deloc sa fim prieteni. Dupa ce i-am reglat bobinele cu lera ( multumesc colegilor pentru sfaturi si informatii), in mijlocul Dunarii am vazut ca nu mai scoate apa pe cei doi martori, ci fum. L-am oprit si nu a mai vrut sa porneasca dupa ce s-a racit. Mai aveam putin si il aruncam in Cazane. Pompa de apa are cam 30 de min de functionare.

scm_ro

Nasol, deschide-l si vezi ce s-a intamplat. Eu am ascultat niste sfaturi care mi-au zis ca daca scoate apa bine sa nu umblu.
O sa iau oricum cu mine in concediu o pompa de apa de rezerva.

momaul

Salut.Pompa de apa se poate arde in cateva secunde daca merge pe uscat.Am patit acum 3 ani acelasi lucru,am pornit ,am verificat pompa care functiona perfect am intrat in glisaj si dupa aproximativ 10 min pompa nu a mai scos apa.La demontare am constatat ca era arsa complet.Probabil o punga sau un plastic s-a asezat pe gauricile pe unde trage apa.Rotorul era nou.

pasek

Am desfacut. O bucata de la baza garniturii dintre corpul pompei si teava pe care urca apa in motor s-a desprins ( nu inteleg de ce ) si a obturat canalul. Remontez si ii mai dau o sansa. Daca nici acum nu ne imprietenim o sa am piese de vinzare!

scm_ro

Ai reusit sa il pornesti?
Eu dupa ce am pierdut elicea pe Snagov, azi am sacrificat 10 burghie si am reusit sa gauresc axul pt a pune o siguranta ce sa nu ii mai permita piulitei sa iasa de pe ax.

teo pes

Citat din: scm_ro din Iulie 11, 2018, 09:46:03 PM
Ai reusit sa il pornesti?
Eu dupa ce am pierdut elicea pe Snagov, azi am sacrificat 10 burghie si am reusit sa gauresc axul pt a pune o siguranta ce sa nu ii mai permita piulitei sa iasa de pe ax.
Adica sa inteleg ca nu aveai gaura de splint in ax !? :o interesant !!!
Viata i grea !!  Dar trece !!

scm_ro

Nu are. Nici in carte nu o arata.

pasek

L-am pornit. Cred ca are pe draqu in el. Nu da nici un semn sa porneasca nici dupa 10 sfori apoi porneste la sfert. Il opresc si nu mai porneste, alteori porneste imediat. Cind porneste te unge la suflet cum misca pneumatica de 4.30! Nu inteleg nimic... Si mai e ceva: de fiecare data cind porneste se tureaza foarte mult si trebuie sa reduc din acceleratie. O fi din cauza ca nu aveam montat filtru de benzina?!!!

Betto

Fa un bypass, improvizeaza un furtun, pune alimentarea, furtunul de benzina direct  la pompa de benzina. Daca merge, curata robinetul, sitele, filtrele din el. Cred ca nu-i vine suficienta benzina in carburator, undeva este opturat, nu permite trecerea benzinei in debitul necesar. Am avut si eu asa ceva, solutia a venit pe moment anuland robinetul de inchidere-deschidere printr-un bypass. Defectul era infundata sita-filtru si robinet defect, se rasucea peste cap.

Betto

Citat din: scm_ro din Iulie 11, 2018, 09:46:03 PM
Ai reusit sa il pornesti?
Eu dupa ce am pierdut elicea pe Snagov, azi am sacrificat 10 burghie si am reusit sa gauresc axul pt a pune o siguranta ce sa nu ii mai permita piulitei sa iasa de pe ax.

Cu un burghiu de cobalt sigur reuseai mult mai usor.

scm_ro

Se poate. Am cumparat unul de cobalt,probabil a fost fake ca s-a dus repede si a costat cat 10 normale. Oricum, important e ca 10 zile m-am dat in fiecare zi cu el pe mare fara sa mai fiu stresat ca imi zboara elicea de la locul ei. Arata el precum ratusca urata pe langa un mercury nou de 20cp al unor  ucraienieni tot cu un kolibri 360 dar isi face treaba.

pasek

Am pus filtru, am desfacut carburatorul, l-am curatat, nu mai da nici un semn de viata. Am dat la sfoara de am capiat. Bujiile erau ude deci vine benzina, scinteie deloc, la nici una dintre bujii. La vreo 10 sfori a dat o scinteie slaba la una dintre fise. Am dat jos bobinele, am curatat totul, am verificat fisele, butonul de pornire. Nimic, parca e mort. Sugestii, ceva ? Exista vreun loc unde l-as putea trimte sa mi-l repare cineva? Sa-l dezmembrez?

scm_ro

Nu mai stiu de unde esti, daca pe langa Bucuresti ne uitam impreuna la el,
Bobinele sunt puse la masa? De care sunt, rosii sau negre?
Cele negre au in spate niste papuci. care trebuie pusi la masa ca sa dea scanteie.