Reconstructie Jeanneau Leader 515 (Sau cum mi-am luat prima _ _ _ _ PSD )

Creat de Intersect, Iulie 31, 2018, 11:32:27 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Haiduc

Omul spune ce a patit fratilor si jos palaria din partea mea pentru el ca ne impartaseste si noua patania sper sa se rezolve treaba si de o parte si de alta.Omul a muncit de banii aia stai plecat de acasa e greu! cine stie stie si cand sa se bucure de bunul luat au inceput problemele mai ales ca nu poate sta sa si le rezolve.Poate si celalalt are dreptate nu contest acest fapt dar vom vedea ce si cum la final.
Alta e treaba, asa gandesc eu Intersect si a spus patania ca fiecare dintre noi sa caste bine okiii cand ne avantam sa cumparam ceva si sa nu avem surprize dupa, pentru ca el foarte bine putea sa mearga pe burta am luat o am luat o vad eu cum ma descurc dar bine intentionat a postat ca noi sa citim peintre randuri fiecare ce intelege.
Numai de bine sa auzim

scm_ro

De acord cu tine Haiduc. Departe de mine intentia de a critica. Si eu o sa trebuiasca sa schimb barca din acelasi motiv ca si el si ma ingrozeste faptul ca pot sa patesc la fel.
Dar asta se intampla cand nu ne permitem decat sh, riscam.

Vali

La barcile sh oricand pot fi asemenea probleme. Si de multe ori nu ai de unde sa stii ce-i sub paiol sau in ce stare e oglinda.

Carena pana la urma se repara si aia, dar sa te apuci de decapsat o barca pentru a repara la interior carena sau oglinda inseamna timp pierdut, cheltuiala mare si manopera calificata, foarte greu de gasit.

Nu exista la noi oameni calificati in reparat barci, dovada ca reparatia facuta la barca lui Pupazaru de o renumita firma din Tulcea a facut oglinda sa cedeze mai rau ca inainte de intervetie. La momentul ala eu am fost salvarea lui Pupazaru, dar si pentru mine sezonul ala s-a incheiat. Nu mai spun de cate buleli s-au dat la Galati, si au venit la mine sa le dreg.

Din cauza asta si eu m-am lasat de reparatii, e o munca grea, murdara, cronofaga, si cand se ajunge la bani incep discutii. Le-am spus in trecut la diversi pomadati "ia pune kwaie si polizeaza tu barca, ca vin eu dupa aia si dau fibra", si asa i-am linistit.

Asa ca solutia in cazul forumistilor ramane reparatia in regie proprie, cu ajutorul sfaturilor primite pe forum sau "live". Nu cautati si nu asteptati meseriasi, ca nu veti gasi decat cel mult bulitori scumpi, care va vor lua si banii, si va vor strica si barca.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Intersect

Citat din: Danillo4x4 din August 02, 2018, 08:51:55 PM
Cu toata sinceritatea intreb, ce are peridocul acela ca arata foarte bine in poza.

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

  Trebuie sa gasesc niste poze mai in detaliu,efectiv se indoaie  :) .

Citat din: scm_ro din August 02, 2018, 09:34:48 PM
Nu ii cunosc pe nici unul din cei implicati in tranzactie,  dar lucrurile astea se intampla cand cumperi ceva sh si nu verifici imediat. Peridocul si seria se puteau verifica din primul minut cu talonul in mana. Daca nu verifici macar seriile  mi se pare o greseala fatala.

Legat de gauri nu prea ai ce face la atatea luni de la achizitie.
Una era sa le notifice la o saptamana si alta e dupa cateva luni.Desi nici la o saptamana nu e neaparat vina vanzatorului. Si eu am barca de delta luata sh. Nu am dat jos straturile de vopsea cu care am cumparat-o. Daca o vand acum si cumparatorul o cojeste pana la fibra si descopera gauri astupate e vina mea?

   Corect trebuia verificat cu talonul in mana este vina mea si nu am de ce comenta,am fost aburit ca seria este acoperita de nus ce,dar trebuia sa verific.O sa se mai verifice cum de remorca a fost inmatriculata fara serii,dar la aia intram putin si in penal pe langa partea civila si o sa fac o plangere in acest sens cand ajung in Galati.

Cand esti unic proprietar al unei ambarcatiuni si dai cu ea si o spargi apoi mergi ca sa o repari ,o scoti la vanzare si o vinzi cu precizarea ca nu a fost niciodata
sparta ci doar a fost dat un antifouling nasol,personal am intrebat cand mi-a spus ca a reparat-o ce ia facut . Adica tu mergi cu barca la reparat si aia nu iti spun ce interventii au facut asupra ei sau cum,nu prea inteleg rationamentul tau.
In alta ordine de idei se poate face actiunea impotriva vanzatorului. Cand Ioana a vazut gaurile si mi-a trimis mesajul in cateva zile i-am trimis actele avocatului.
La sfarsitul lunii am ajuns in tara si am semnat actelle plus am platit taxele aferente pentru actionarea in instanta a paratului,dar nu am stat in Galati toata vacanta am fost plecat .
Ramane in octombrie ca sa definitivez actiunea(poti verifica termenii de prescriere).

Citat din: scm_ro din August 02, 2018, 10:57:58 PM
De acord cu tine Haiduc. Departe de mine intentia de a critica. Si eu o sa trebuiasca sa schimb barca din acelasi motiv ca si el si ma ingrozeste faptul ca pot sa patesc la fel.
Dar asta se intampla cand nu ne permitem decat sh, riscam.

  Riscam,riscam dar cand lucrurile devin periculoase,hmmm nu prea mai este bine. M-am mai judecat in trecut in spete diferite si spun ca trebuie actionat chit ca se intinde pe minim un an de zile procesul,dar parca numai asa scapam de siontagma ca a fost a unei babe si mergea cu ea numai sambata. Ce naiba este atat de greu ca sa fi corect? In ciuda chilei lovite cred ca as fi luat-o ,asta este partea comica. Trebuia numai ca tranzactia sa fie onesta si macar cand am aflat ca a fost avariata sa vb elegant cum spune Vali dar nu sa intamplat,vezi din cauza asta cam nu mi-a cazut bine.
Born to fish,forced to work!!!

scm_ro

Scuze. Nu am stiut ca a fost unic proprietar.
Bafta, sa iti iasa barca dupa cum iti doresti.

Alex1958

Salut!
Ala nu este peridoc facut de fabricant omologat! E artizanal, desi pare zincat in baie si cu suduri ingrijite (ma refer la cele oblice!). Nu cred ca a fost omologat acesta la RAR, posibil sa fie talonul de la altul. Asta pentru ca nu este ranforsat ca lumea - vezi V-ul de prindere al varfului barcii si platforma aia orizontala care n-are cum sa fie stabila la flambaj
E urat ca se fac lucruri din astea si mai ales intre colegi de forum. Ma intreb daca vanzatorul stia ca Intersect e Hero Member cand s-a bagat pe Capcompas.
Oricum poti sa spui "domle habar n-am ce a patit barca cat a fost a mea, ca n-am umblat eu cu ea!" decat sa dai asigurari false....
Am cumparat si eu barca SH (ba chiar 2!) si le doresc si astazi sanatate maxima fostilor proprietari! Pana la urma e chestie de bafta!
Ideea este sa nu trebuiasca sa-ti feresti privirea cand te intalnesti, fie si virtual, cu oamenii pe undeva!
Il inteleg pe Intersect, si eu am boala pe cei care incearca si uneori reusesc sa ma ia de fraier!

teo pes

Dupa ce am trecut prin toate etapele de reparatii(vezi in posturile anterioare) la barca mea a prietenilor, peridocul meu (constructie) prietenilor ,dau un singur sfat :
CAND CUMPERI UN SH DIN FIBRA OBLIGATORIU REPARATIE CAPITALA!!!
Numai dupa ce ti faci socotelile de vointa pricepere si cheltuieli aduci coaja in curte !!
Si asa cum zice Vali in regie propie dupa documentare este cel mai bine, iar despre increderea in reparatiile facute de altii are dreptate 100/1000!!!
Viata i grea !!  Dar trece !!

timberland0910

iar despre increderea in reparatiile facute de altii are dreptate 100/1000!!!
[/quote] 

100/1000 inseamna doar 10 %   😉😂😂😂