Reconstructie Jeanneau Leader 515 (Sau cum mi-am luat prima _ _ _ _ PSD )

Creat de Intersect, Iulie 31, 2018, 11:32:27 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Intersect

   Va salut,

Cum spune si titlul prin aceasta postare vreau ca sa va trec prin etapele cumpararii unei barci din Romania de la vanzatori de "buna" credinta.
Dupa ce mi-am vandut Quicksilver-ul 430 cabin din cauza ca barca devenise prea mica pentru 4 membrii ai familiei si bagaje, aproximativ un an
am cautat un Jeanneau Leader 515/545 in tara si in strainatate.

Am gasit 3 Jeanneau Leader in Romania si unul in Franta.
La cel din Franta am renuntat pentru ca avea un motor Mercury Optimax ,motor bun de altfel dar cam gurmand. Fac de regula 200 de ore pe an
si nu prea imi convenea din cauza consumului asa ca am renuntat.
Cele din Romania au fost asa,un Leader 545 cu motor Evinrude 115 ,barca cat si motorul luate din Romania dar proprietarul nu a avut deloc grija de ansamblu si a ajuns intr-o situatie jalnica.Toata iarna a fost lasata la ponton si gheata si-a facut de cap cu ea,pacat.
Chestia rea ca motorul avea doar 200 de ore si chila barcii mergea reparata usor,dar la momentul ala stiam ca barca nu are santina ci ca este umpluta cu spuma si mi-a fost frica ca spuma sa nu fie imbibata cu apa.Mi-a parut rau ca nu am luat-o.....

21951641_1602140663139423_1536559123_o by stanga george, on Flickr
22015311_1602140616472761_1937611128_o by stanga george, on Flickr
22014526_1602140259806130_1442592061_n by stanga george, on Flickr
21951709_1602140083139481_1339833373_o by stanga george, on Flickr



  A doua barca (nu am poze din pacate) am gasit-o la Nufarul,superba,impecabila,fara motor si mai  bine din cauza ca vroiam sa ii pun un E-TEC 90 HO.
Prea frumos ca sa fie adevarat si am mers acolo barca arata la fel cum a fost descrisa de catre proprietar,frumoasa dar parca prea se aliniasera planetele.
Ajungem la acte:
-Pai am ceva zice proprietarul?
-Cum adica?
-Am niste copii.
-Ia sa vad.
-Cine este asta?
-Numarul din copii nu se potriveste cu numarul de pa barca.
-A da,pe ala l-am pus ca sa nu ma opreasca nimeni pe Dunare ca merg cu o barca neimmatriculata.
-Deci este furata?
- A nu mi-a dat-o un prieten.
-La peridoc ai acte ca vad ca iti lipseste numarul?
-Nu este problema daca o iei mergem in Tulcea si iti dau eu un numar de la o msina.
-Bai esti nebun,deja sunt pasibil de vreo 3 dosare penale.
-Nu te opreste dom-le nimeni pana in Galati.
-Sa mori tu,apoi a urmat un monolog care nu poate fi reprodus.

  Ok si am ajuns la cea din urma pe care am evitat ca sa o vad ,nu stiu de ce,dar pana la urma m-am decis ca sa merg sa o vad fiind si din Galati.



Born to fish,forced to work!!!

dorely


Intersect

 Cea din urma este un Jeanneau Leader 515 an de fabricatie 2004/2005 motor Johnson 90 C.P EFI.
Initial barca nu mi-a placut din cauza unui autocolant foarte urat aplicat pe borduri si am evitat ca sa merg si
sa o vad.
Dar pana la urma am decis sa mergem. Barca fusese scoasa din apa si acum era la o spalatorie unde o
pregatea pentru iarna.

  La o prima vedere barca era cam daramata dar nimic de speriat in afara unei vopsele data de o mana "criminala"
inclusiv pe sonda de sonar,hydrofoil,motor....
Vopseaua fiind aplicata foarte prost se exfolia pe alocuri descoperind vopseaua antifouling veche.
Fiind o operatiune foarte prost facuta ma indus in eroare si nu am verificat chila cum ar trebuie,mare greseala,
aceeasi greseala a facut-o si vopsitorita de la Tulcea. Amandoi eram ferm convinsi ca barca nu a avut gauri in chila
asa cum am fost mintiti de catre proprietar.

   Pun niste poze si povestea va continua.....

22450546_1619530981400391_742479243_o by stanga george, on Flickr
22494645_1619537308066425_1066203718_o by stanga george, on Flickr
22494464_1619537254733097_1003917668_o by stanga george, on Flickr
22473609_1619531304733692_1284884409_o by stanga george, on Flickr



Born to fish,forced to work!!!

Florio

Îmi pare rău să aud de prietenul meu călător, că s-a pricopsit cu o pacoste.
Atâtea bărci la vânzare și totuși destule șanse de a te păcăli :(

Intersect

Citat din: Florio din Iulie 31, 2018, 09:52:05 PM
Îmi pare rău să aud de prietenul meu călător, că s-a pricopsit cu o pacoste.
Atâtea bărci la vânzare și totuși destule șanse de a te păcăli :(

Tot raul spre bine inspre final.
Daca era vreun gaozar nu o luam,dar cand un om cat de cat respectabil iti jura ca barca are numai defectele exemplificate
de catre el si a facut cumva ca sa iti insele ochiul de "cunoscator",vai de ei....

  Va urma....
Born to fish,forced to work!!!

Intersect

Saga continua. Vanzatorul mi-a spus ca are probleme cu tachometrul fiind cam singura problema. Am zis ok,oricum imi fac comanda din state nu este problema si skeg ul spart pentru ca a dat cu el in nus ce piatra. La fel am spus ca nu este problema o sa imi comand un skeg guard si il refac.
Il mai intreb despre alte probleme ascunse si se jura ca nu are altele.
Incep ca sa ma indoiesc de veridicitatea spuselor lui cand evita ca sa mergem la notar si sa facem actele dar pana al urma este de acord spunand ca nu ar fi vrut sa mearga pengtru ca este bun comun si trebuie sa vina si sotia ca sa semneze,in fine.
La notariat vorbesc cu notarul ca sa treaca in contractul de vanzare cumparare si clauza referitoare la viciile ascunse pentru ca comportamentul individului imi dadea de gandit ceea ce notarul a si facut.
A doua greseala pe care am facut-o este ca nu am dat atentie peridocului,mare greseala.
Deja eram convins ca barca trebuie sa mai aiba si altceva in afara defectelor descrise si am hotarat inainte ca sa imi urc familia in barca si sa plecam la drum ca sa ii fac o revizie generala si sa curat panarama aia de folie.
Operatiunea a facut-o Ioana Parlog si a avut mana libera de la mine ca sa faca ce model vrea( cred ca am gresit pentru ca a exagerat cu rosul si cu modelul in general) si amandoi amcazut de acord ca barca nu are gauri sau alte lovituri la opera vie doar vopsea data defectuos,dar parca tot nu imi venea sa cred.
Totusi gandinadu-ma mai mult la siguranta familiei i-am spus ca sa se apuce de treaba si sa curete pana la fibra ca sa ma conving.
Dupa o munca asidua,surprize-surprize.
31870551_2084501838475587_944371984500785152_n by stanga george, on Flickr
31543852_2084499271809177_6301799969170915328_n by stanga george, on Flickr
31909882_2084484305144007_5802441486217773056_n by stanga george, on Flickr
31924554_2084485795143858_2680776933846810624_n by stanga george, on Flickr
31944815_2084498258475945_7134713454941700096_n by stanga george, on Flickr
31949604_2084499701809134_1152089045455601664_n by stanga george, on Flickr
video-1525260158 by stanga george, on Flickr

  Barca a avut 4 gauri unele dintre ele date intentionat perfect rotunde presupun ca sa dreneze restul de apa ramas (se vede in filmul atasat) si restul de gauri  de cand a intrat in digul de piatra submers sau in ce a intrat.

  Norocul a fost ca exista o santina apoi fibra si la sfarsit spuma pentru flotabilitate,daca nu aveam santina nu stiu cine putea ca sa scoata spuma aia imbibata cu apa.Oricum era o treaba foarte nasoala.

Ioana sa apucat de treaba a drenat apa,a uscat santina apoi a reparat chila.
La timpul ala eram in voiaj dar am luat legatura cu avocatul pentru actionarea in judecata a vanzatorului in persoana lui Clatici Vasile pentru nerespectare atermenilor contractuali si din principiu ca nu prea imi plac excrocii,operatiune care la momentul asta nu a fost finalizata pentru ca am stat foarte putin in tara dar o sa se incheie in toamna.


Problemele pe care le mai am acum si Ioana nu a reusit ca sa le rezolve sunt 4 fisuri in borduri ,2 pe fiecare bord . La pupa unde se prinde oglinda in corpul barcii si inca 2 la intrare in cabina presupun ca sunt puncte de resistenta,poate Vali care stiu ca nu mai vrea sa auda de reparatii la tigaile altora  :D ma ajuta.

36864597_1905477839472369_8316001217083867136_n by stanga george, on Flickr
36861969_1905477612805725_7527560554295066624_n by stanga george, on Flickr
36856064_1905455952807891_2661313808508649472_n by stanga george, on Flickr
36789933_1905456196141200_3732290923405508608_n by stanga george, on Flickr

Din mainile Ioanei a iesit asa,cam mult blink dar este ok,i-am mai motat skeg guard la motor si keel guard din kevlar pentru a proteja chila.

32725619_2091555821103522_4420610035894190080_n by stanga george, on Flickr
32713295_2091555921103512_867473893600788480_n by stanga george, on Flickr


Born to fish,forced to work!!!

sylver1

te salut
Domnul meu barca ai cumparat o de la mine si.........eu personal nu am dat nciodata o gaura in barca dar....acum 3 sau 4 ani cand am facut o revizie mai serioasa la o firma de specialitate undeva pe calea prutului unde o si tineam iarna pana s a inchis,am vopsit o cu vopsea antialge in afara de consumabilele de la motor mi s a spus ca barca are niste fisuri care ar trebui reparate am platit si au spus ca le au reparat nu am intrebat unde era fisurata sau de ce pentru ca nu ma interesat, eu nu vand barci nu repar barci , pana anul trecut cand am vandut barca pentru ca am mers doar 15 ore  am avut un baiat angajat care s a ocupat de barca si de masinile firmei eu doar am platit si am mers cu ea iar fisurile de la suprafata barcii se vedeau clar cand ai cumparat barca iar despre celelalte fisuri nu aveam de unde sa stiu
Daca ai avut neclaritati era mai frumos sa ma suni pentru ca ai numarul meu de telefon.
Peridocul care am inteles ca nu iti place a costat cand l am cumparat 2500 euro apoi am platit inca 250 sa i scoata rolele sa le inlocuiesc cu sine de lemn pentru ca asa mi a spus un amic mai priceput ca mine iar barca ai cumparat o cu 8.500 de euro si daca vrei te astept maine sa ti dau banii inapoi
In comparatie cu tine nu ma pricep la barci am avut la randul meu incredere in alte persoane am vandut o pentru ca nu mergeam cu ea si ma enervau cheltuielile aferente ,revzii,parcare,fisc,etc

Intersect

Știu că tu ești,nu am avut timp ca sa scriu până acum. Dar foarte bine că ai reacționat,trebuia un drept la replică.  Peridocul pentru că mi-ai adus aminte, uitasem de el, nu are serie de identificare plus altele dar este vina mea pentru că nu mă interesat aspectul ăsta și se putea vedea. Deci nici o problemă din cauza asta.
Restul de zgârieturi normal că le-am văzut și am fost de acord cu ele plus alte defecțiuni enumerate la vânzare dar când sunt găuri în ea și nu există există scuza că nu am știut și a reparat-o un băiat nuș de unde, ei asta nu merge.
Chestia că nu am vb este din cauză că nu mi-ai mai răspuns și m-ai blocat și pe whatsup după ce ți-am trimis filmul cu apa care se scurge din chila.
Banii dați înapoi nici asta nu mă încălzește pentru că nu îmi place ca să fiu mințit și asta o să se rezolve legal.
Cuvintele tendențioase au fost șterse nu mi-am dat seama.
Born to fish,forced to work!!!

sylver1

Nu am blocat nimic pe telefon dar.....asta e iar seria de la peridoc cred ca e sub suportul cu suruburi din fata nu am verificat niciodata

sylver1

eu ca si atunci cand ti am vandut o iti doresc sa te bucuri de ea

Intersect

Uite ca sa demontez ceea ce ai spus,spui ca ai dat 2500 de euro pe remorca.Uite cum arata o remorca de 2500 de euro. Dar nu stiai nimic despre remorci ti-a facut-o unul de pe calea Prutului si pe asta si ai decis ca sa arunci niste mii de euro,ce naiba,tare.

remorca_peridoc_pba_3500_t_pongratz-700x700 by stanga george, on Flickr

Chesti este ca se vedea ca peridocului este tigaie si ii lipsete bara de lumini(ceea ce nu am comentat cat timp este inmatriculat si il pot tarai cativa metri) apoi am inteles ca se poate ca sa nu fie remorca din acte si chestia asta nu mi-a cazut bine. Nu are serie de identificare pe sasiu sau altundeva,a fost verificat de catre RAR.

  Nu am incercat ca sa vb cu tine? Ba da uite conversatia de pe whatsup dupa ce ai vazut mesajul ai decis ca sa nu mai raspunzi la telefon si in final m-ai blocat pe whatsup.

38239166_1942310515789101_6869300556406456320_n by stanga george, on Flickr
38135258_1942310635789089_6625240177977589760_n by stanga george, on Flickr
 


  Asa ca sa stie si lumea cu cine vorbeste. Numai urari de bine si din partea mea.
Born to fish,forced to work!!!

Vali

Problema trebuie rezolvata intre voi.

Daca intr-adevar bubele au fost de la firma de pe Calea Prutului (mai mult ca sigur Yacht TNG pe vremea cand erau in hala la Durbaca), va trebui ca sylver1 sa se indrepte catre ei. si sa demonstreze ca ei au dat buleala.

In ce ma priveste, in viata asta nu am sa mai dreg niciodata busuiocul dupa tot felul de habarnisti si bulelile lor. Am tot ranit dupa toti bulangiii de pe la Tulcea, Galati, Braila etc, si imi ajunge. Orice reparatie sau modificare o voi face exclusiv la barcile construite de mine, daca si cand va fi cazul.

In incheiere va urez doar sa va rezolvati problema elegant, cu pierderi cat mai mici de ambele parti. Daca va fi nevoie de mine la sfaturi tehnice etc, oricand cu placere, dar doar atat.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Danillo4x4

Cu toata sinceritatea intreb, ce are peridocul acela ca arata foarte bine in poza.

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk


Haiduc

Intersect zice ca asa trebuie sa arate un peridoc de 2500 euri nu ca ala este
Vezi mai bine pozele ca nici nu seamana intre ele
Numai de bine sa auzim

scm_ro

Nu ii cunosc pe nici unul din cei implicati in tranzactie,  dar lucrurile astea se intampla cand cumperi ceva sh si nu verifici imediat. Peridocul si seria se puteau verifica din primul minut cu talonul in mana. Daca nu verifici macar seriile  mi se pare o greseala fatala.

Legat de gauri nu prea ai ce face la atatea luni de la achizitie.
Una era sa le notifice la o saptamana si alta e dupa cateva luni.Desi nici la o saptamana nu e neaparat vina vanzatorului. Si eu am barca de delta luata sh. Nu am dat jos straturile de vopsea cu care am cumparat-o. Daca o vand acum si cumparatorul o cojeste pana la fibra si descopera gauri astupate e vina mea?