Probleme Mercury 50 H.P EFY.

Creat de Intersect, Iunie 25, 2016, 06:43:39 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 11 Vizitatori vizualizează acest subiect.

stefand600

Pentru a nu intra span in cilindru se pune vaselina din abundenta pe tarod. In felul acesta tot spanul rezultat se lipeste de vaselina. Exista truse speciale de refiletat, se tarodeaza la o dimensiune mai mare dupa care cu o scula speciala se introduce un arc special.
Stefan D

Intersect

Citat din: mariusbig din Iulie 01, 2016, 01:52:29 PM
Apropos , ce motor ai ( cati cai si ce an ? ) si ce consum scotea ? Si ce barca ai te rog ?
Multumesc.

50 C.P Mercury EFI an de fabricatie 2009.Barca este un Quicksilver activ cabin 430.Ajungeam la un consum de vreo 15 imens aproape dublu de cat aveam inainte.

Citat din: stefand600 din Iulie 01, 2016, 04:05:24 PM
Pentru a nu intra span in cilindru se pune vaselina din abundenta pe tarod. In felul acesta tot spanul rezultat se lipeste de vaselina. Exista truse speciale de refiletat, se tarodeaza la o dimensiune mai mare dupa care cu o scula speciala se introduce un arc special.

Sa vedem ce meseriasi gasesc ca sa rectifice problema.
Born to fish,forced to work!!!

Florio

Citat din: Intersect din Iulie 01, 2016, 10:15:26 PM
50 C.P Mercury EFI an de fabricatie 2009.Barca este un Quicksilver activ cabin 430.Ajungeam la un consum de vreo 15 imens aproape dublu de cat aveam inainte.

Sa vedem ce meseriasi gasesc ca sa rectifice problema.

Abia acum vazui problema.
George, regula la noi in tara, este: 1)ce faci cu mana ta e bun facut.
pentru ca   2) tara e plina de specialisti.

Pe aceste motive, subsemnatul a apelat la manutele din dotare, de fiecare data cand a fost nevoie de facut ceva la barca. Chiar daca nu stiu motoare, citesc si aplic.
Atentia cu care lucrez singur, este ceva cert. Atentia cu care lucreaza altcineva, ramane o necunoscuta.
Iar cu lucruri vitale pe apa, precum motorul, nu imi permit tolerante :) .

Intersect

De fiecare data eu am facut tot ce trebuia facut la motor,schimbat consumabile impeller de la pompa de apa si altele.Dar de data asta am zis sa castig o zi si din cauza  asta am apelat la meseriasi.Chestia este ca le-a fost spus ca barca nu o sa stea la Galati ci o sa fie mai tot timpul pe apa cu 2 copii mici.Dar nu a interesat pe nimeni , lasa bre ca merge asa.
Acum un update este ca la final am avut 3 fise plesnite din 4,una am gasit-o la un baiat din Murghiol si altele 2 la Sfantu.
Am sunat la Mercury si o fisa costa 320 de lei,nebunesc pret in state un set de 4 costa in jur de 40 usd,dar nu conteaza,chestia este ca nevasta-mea le-a spus ba baieti motorul tremura la relanti.Ei au raspuns ca asa trebuie.
Am sunat-o pe Lacramioara si mi-a spus las ca revenim cu un telefon,normal ca nu sa intamplat minunea.
  Om vedea ce fac pe viitor am sa imi comand tarod pentru rectificat filetul am sa imi comand garnitura la chiuloasa si am sa o fac eu daca nu gasesc o solutie acceptabila.
Born to fish,forced to work!!!

mariusbig

George , nu esti singurul care a luat-o in freza de la Lacramioara.
Eu si acum astept sa-mi schimbe cupa de la impeller PLATITA pentru un yammy care a ajuns la userul Ionitzady.
Si asteptand sa fiu sunat , iata ca a trecut mai bine de un an !!!!!
Asta e , prefer sa lucrez cu firme serioase pentru consumabile , Lacramioara nu mai exista pentru mine la fel ca si pentru multi altii de pe acest forum.
Aviz amatorilor.

Intersect

Avem si un deznodamant care ma bucura.Dupa cateva discutii cu Lacramioara a decis sa trimita un mecanic sa imi repare barca aici la Sfantu.Florin a venit a atacat si a reparat ce era defectat.In mare mi-a schimbat toate bujiile se presupune ca erau defecte apoi a rectificat filetul.A umplut cu vaselina apoi a rectificat inceputul filetului in chiuloasa.Dupa ce am fost multumiti de rezultat am pornit motorul in gol si a suflat afara vaselina si spanul pe care nu l-am putut noi scoate.Apoi a mai bibilit in jurul motorului plus ca mi-a aratat multe chestii pe care nu le stiam.Am pus fisele vechi dar au mers doar ieri in teste,azi cand am facut un drum dus intors la Sulina au cedat si le-am schimbat cu cele noi.
Per total in afara de putin disconfort si lipsa de barca eu sunt multumit de felul in care Lacramioara a gestionat situatia data,sper sa il mai intalnesc pe Florin pentru ca am ramas dator.
Born to fish,forced to work!!!

mariusbig

Ma bucur pentru tine George.
Eu am primit un mail induiosator de la Dna. Lacramioara in urma postarii mele pe care nu-l voi publica .
Ma bucur ca a percutat la ceea ce s-a scris aici pe forum dar , eu merg mai departe cu ceilalti .....

Florio

Totul e bine cand se termina cu bine.
Foarte important este ca aceia care fac o greseala, vin sa o repare si nu fug de raspundere.
Vacanta frumoasa, George!

Intersect

Citat din: Florio din Iulie 14, 2016, 09:14:39 AM
Totul e bine cand se termina cu bine.
Foarte important este ca aceia care fac o greseala, vin sa o repare si nu fug de raspundere.
Vacanta frumoasa, George!

Mulțumesc Florio.
Exact așa am gândit-o și eu.
Born to fish,forced to work!!!

tiganusmc

Salutare  ,

Citind patania lui George si avand la randul meu ceva probleme similare cu motorul  , tot Mercury 50 HP  EFI , 2006 , realizez ca s-ar putea ca una din fisele mele sa aiba ceva probleme( bujiile le-am schimbat in iunie , personal ).
La mine se oprea la relanti , la 30 - 40 secunde dupa ce-l porneam . Daca ii dadeam gaz , mergea . La fel , tremura inainte sa se opreasca si se auzea cum incearca sa aspire cat mai mult aer .
In prima faza, am pus-o pe seama benzinei , alimentand de la Star 2000 ,in Mila , cu vreo ora inainte de a avea simptomele prezentate .Intr-un final am ajuns cu bine la mal  si acasa am inlocuit linia de alimentare punand si un filtru decantor pe care ani la rand am ezitat sa-l achizitionez . Dupa ce am montat filtrul , punand intr-un bidon cu benzina  si un aditiv pt injectoare , la proba ,a mers rotund .
Cum ma pregatesc sa plec iar in Delta ,  primul lucru pe care il voi face cand voi ajunge acasa , azi , voi verifica fisele.
Alte pareri ?


Multam
Marius
Fishing cheaper than therapy

Intersect

Dacă ai fișele ciupite și descarcă scânteia pe chiulasa auzi descărcarea. Plus ca vezi pe turometru când ai misfire adică sta turat la 1400 de ture și când îți descarcă pe un anumit piston îți scad turațiile și motorul zguduie. Scoate capacul pornește motorul și ascultă-l.
Mai poți sa ai probleme cu silenoidul pentru admisie aer ralanti,sa nu fie crăpat sau sugrumat.
Born to fish,forced to work!!!

tiganusmc

George , multam pt indicatii .
Pana la urma , furtul 12 unde se monteaza pe solenoid , pe iesirea de jos sau cea de sus ?.
Din ce-mi amintesc , la mine este pe cea de sus .
O sa vad acolo daca este ceva fisurat sau sugrumat .

Fishing cheaper than therapy

Intersect

Este pe cea de sus dar nu contează,eu l am scos și analizat este un solenoid pentru dozaj aer.. Dacă îți mai face figuri motorul poți scoate furtunul de tot și pornești motorul fără el,trebuie sa se tureze. La pornire normală cu furtunul pus dacă îl scoți oprește motorul sau mai bine spus îl tureaza și în final oprește cam simptomele tale.
Dacă ai nevoie de scheme pt motor sa îmi spui și le pot urca.
Born to fish,forced to work!!!

pilu

De curand am achizitionat un mercury 60 cp efi model la fel cu 40-50 efi fabricatie incepand cu 2002 .Nu am probat motorul in sarcina pe apa doar pornit in butoi.Am conectat cablurile electrice de la mansa mea si bateria . Pun contactul se aude un piuit scurt start si motorul porneste usor chiar daca afara era destul de frig 1-2 grade. Motorul merge rotund dar cand accelerez are o ezitare (da in nas) apoi se tureaza ,daca accelerez foarte usor pana pe la 2mii si apoi  brusc accelerez face mai rau ,aproape se opreste apoi se tureaza . daca apoi dau  acceleratia la minim motorul nu revine instant la relantiu ci mai ramane putin turat apoi usor revine la relantiu. Daca las  motorul sa se incalzeasca bine de tot 10- 15 miniute de mers in relantiu
se atenueaza mult  toate aceste simtome dar tot parca nu se accelereaza liniar ,ma gandesc ca in sarcina sa nu faca mai rau.Oare e normal sa se intample asa ? mentionez ca am pus bujii noi (recomandate de manual)si repet motorul merge rotund si se aude bine.
am verificat si selenoidul de relantiu( IAC) acesta nealimentat inchide perfect ,alimentat deschide,si apropo in manual arata ca furtunul se cupleaza la stutul de jos desii si la stutul de sus functioneaza la fel singura deosebire e ca daca e conectat la stutul de sus la un vacum mai puternic (tragand cu gura )poti trage aer chiar daca selenoidul nu este alimentat,pe cand cel de jos ramane blocat oricat ai trage.

ziuamarinei

Salut vezi ca astea cu injectie au o protectie. Nu pot fi turate necuplate mai mult de doua mii de ture. Peste doua mii scade turatia creste merge balbait. Oricum repriza de accelerare trebuie sa fie lenta.
Poate motorul nu are nimic il accelerezi prea brusc.