Chemari si raspunsuri pe capcompas

Creat de DoiNomazi, Iunie 29, 2016, 08:39:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

mariusm piesenoi111

Nu am avut timp maestre (mut micuța firma unde lucrez și suntem 2000-ish fi ii am pe toți în grija 😀
De abia aștept să îl văd
Dau de acum +karma

DoiNomazi

#511
Succes cu firma! Din ce spui suna ca o operatiune de amploare.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

Florio

Grumpy, ceva se întâmplă: au fost niște zile în care n-am intrat pe forum, dar acum nu reușesc să vizionez filmul deloc. (o fi tot Soros de vină, statul paralel și oculta mondială :) )
Rulează doar în micuța fereastră din Cap Compas, dar asta nu mă mulțumește la vizionare.
Poate o fi ceva de servere... oricum am observat că ați schimbat intro-ul :) . Era cel extrem de dinamic, cu secvențe în cascadă, de la toate ieșirile anterioare.
Acum este unul ceva mai adunat și mai ușor de urmărit. Foarte fain!

DoiNomazi

#513
Citat din: Florio din Mai 02, 2018, 01:23:47 PM
Grumpy, ceva se întâmplă: au fost niște zile în care n-am intrat pe forum, dar acum nu reușesc să vizionez filmul deloc. (o fi tot Soros de vină, statul paralel și oculta mondială :) )
Rulează doar în micuța fereastră din Cap Compas, dar asta nu mă mulțumește la vizionare.
Poate o fi ceva de servere... oricum am observat că ați schimbat intro-ul :) . Era cel extrem de dinamic, cu secvențe în cascadă, de la toate ieșirile anterioare.
Acum este unul ceva mai adunat și mai ușor de urmărit. Foarte fain!

Pentru versiunea mare, 1920x1080, trebuie vizionat direct pe Vimeo

"https://vimeo.com/266415230"

Am "greblat" si rarit substantial introducerea pentru ca cealalta era mult prea incarcata. Evident, in ciuda oricarui efort, rar iese un video asa cum iti doresti si nici asta nu este o exceptie.Sunetul priza directa a fost afectat semnificativ de ratacirea card-ului de la inregistrarea separata/independenta de sunet si am fost nevoit sa lucrez cu sunetull de pe GoPro-uri, care, mai ales cand camera este atasata rigid de caroseria unui diesel in miscare intr-o carcasa de protectie, preia o mare parte din vibratie pe care o transforma intr-un huruit oribil. Microfoanele cu care sunt echipate GoPro-urile sunt extrem de limitate pentru dialog din start. Pune camera intr-o carcasa de aluminiu si ataseaz-o de caroseria unui diesel si intelegi la ce ma refer. GoPro-ul montat pe un gimbal cu 3 axe are un sunet practic fara nici o valoare datorita activitatii permanente a motoraselor...

Adaugam la asta si compromiterea camerei principale, aia mai mare, in Torres del Paine datorita infiltrarii apei de ploaie (vina mea pentru ca m-am grabit si n-am mai izolat-o in sac de plastic) si rezulta peri albi (sau deloc) la montaj incercand sa salvez cat mai mult din sunetul priza directa...

Colac peste pupaza ma's, cateva dintre melodiile utilizate, in ciuda faptului ca au fost platite, au sosit cu amplitudine (volum sonor trecut de limita supramodularii) peste pragul admis si in ciuda certurilor cu autorii, numai unul a trimis o noua varianta remixata la amplitudinea potrivita...

A fost nevoie de processri/filtrari multiple pentru a redesena varfurile aplatizate ale graficelor de sunete. O munca inutila si migaloasa a carei necesitate trebuia sa fie inexistenta in cazul in care platesti pentru urilizarea unei melodii. As fi putut scoate un CD cu bogata colectie de injuraturi acumulate in aceste ultime 3 luni... :)

Imi place foarte mult joaca cu video, dar cand trebuie sa montez un video de vacanta de 140 de minute pe crampeie de timp furate dintr-o primavara aglomerata de 10 ore zi la munca si sunt nevoit sa lucrez in paralel la un editarea unui spectacol de opera de 3 ore infestat de nefericitele scartaieli ale unei scene de lemn, am momente cand imi vine sa ma arunc in garla. Am uitat de cand am reusit sa dorm mai mult de 3 ore pe noapte sau sa pot sta pe un fotoliu/canapea/scaun fara sa trebuiasca sa fac ceva... :)

Daca si cand reusesti sa-l vezi, let me know, cum se spune in popor.

LE: A inceput sa ma ingrijoreze lipsa atentiei pentru detaliile urmatoarei iesiri in nord. Niciodata nu am pregatit o iesire atat de sumar ca in vara asta... Nu-mi place deloc ca mergem sperand ca vom putea rezolva orice apare de rezolvat la fatza locului. De obicei ma prezint cu temele facute... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

DoiNomazi

#514
Imi place sa cred ca nu toti vest europenii au aceeasi atitudine spre business si oportunitatea de a face un ban cinstit. Am intanit o situatie in care cel putzin trei companii de inchirieri insista cu o neclintita incapatanare ca ei inchid la o anumita ora si nu vor sa delege un angajat sa incheie o tranzactie o ora mai tarziu.

Exista o discrepanta nefericita intre ora aterizarii unei curse aeriene si ora lor de inchidere si companiile respective prefera sa piarda nu numai aproape 400 euro pentru ziua respectiva, dar nu par sa se sinchiseasca ca prin atitudinea lor vor pierde toata tranzactia si o suma semnificativ mai mare. Ori sunt suficient de bogati si pierderea unui client nu conteaza, ori nu sunt suficient de destepti sa aprecieze un ban in plus castigat cinstit.

Nu stiu cum s-ar prezenta situatia asta in Romania, dar mie daca mi-ar da cineva 400 Euro m-as duce si la 2 dimineata pe ploaie in schlapi sa-i dau ce are nevoie, ca doar imi da "business" si prosper.

Astia nu vor sa astepte o ora peste ora inchiderii si prefera sa piarda toata afacerea, nu numai acei 400 Euro... ciudata lume... Vreau sa cred ca sunt exceptii si nu o atitudine generalizata. Aici, peste garla, si-ar pierde rapid clientii cu o astfel de procedura/atitudine... :)

LE: Toate trei par firme mici cu cel mult 15-20 de angajati. Ma intreb daca proprietarul firmei este informat de aceasta exceptie, sau angajatul dezinteresat respecta robotizat orarul de functionare, fara a considera rezolvarea unei cereri ce implica un serviciu prestat dupa ora inchiderii. La o firma de calibrul respectiv, patronul american, si probabil si cel roman(?),  ar prelua personal executia tranzactiei fara a trebui sa plateasca ora suplimentara angajatului. Deci, patronii vest europeni ai celor 3 firme, ori nu sunt informati de cererea iesita din tipar, ori nu au nevoie de castiguri suplimentare. Reactia initiala a fost sa incerc cu orice pretz sa contactez direct patronatul pentru a afla raspunsul, macar din curiozitate, dar nu se merita irosirea timpului investit intr-o investigatie.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

DoiNomazi

#515
"Pe loc repaus", capitalismul din vestul Europei a ramas la fel de viguros si functional ca peste ocean. O a patra firma, care, in mod ironic, ofera un produs mai bun si mai ieftin decat cele mentionate anterior, a oferit un raspuns cu gustul unei guri de apa in praful desertului.

"Your pick-up time is not a problem for us. We offer pick-ups and drop-offs 24/7"

Sa traiesti multi ani prosperi, "my brother from another mother"!... Vorbim acelasi dialect al miscarii non-stop. Evident ca daca exista dorinta, se poate orice, la orice ora. Viata-i prea scurta s-o irosesti dormind ca un sac de cartofi... :)

Ramane de vazut daca calitatea obiectului corespunde reclamei si a excelentei atitudini. Uneori se ivesc si surprize.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

rexsailor

ok, gata v-am vazut si de data asta,din bucati e drept, dar asta-i cu timpul...
m-a frapat cat de des  v-a oprit politia in tara de foc, practic pe o insulita, le-o fi fost teama sa nu fiti cu rea intentie si sa treceti in antarctica....!
multumesc si sper sa va mai vad!
nu-mi spune ca nu se poate, ci spune-mi cum se poate !
pentru ca raul sa triumfe, trebuie doar ca oamenii buni sa nu faca nimic!        ( eduard burke )

DoiNomazi

#517
Citat din: rexsailor din Mai 06, 2018, 10:20:20 AM
ok, gata v-am vazut si de data asta,din bucati e drept, dar asta-i cu timpul...
m-a frapat cat de des  v-a oprit politia in tara de foc, practic pe o insulita, le-o fi fost teama sa nu fiti cu rea intentie si sa treceti in antarctica....!
multumesc si sper sa va mai vad!

Multumim pentru timpul acordat vizionarii si pentru comentariu.

Exista posturi de politie rutiera la intrarea in fiecare localitate. Venind dintr-o lume unde pot trece mai bine de saisprezece ani fara sa fii oprit, pentru ca acasa politia nu te opreste decat daca ai gresit, pare ciudat sa fii oprit fara motiv. Pana la urma m-am obisnuit cu ideea ca este o rutina specifica locului, si in Argentina, si in Chile.

Desi astazi ambele tari traiesc intr-o lume diferita de cea in care uniforma avea un rol dominant in societate, se resimte putzin si influenta vremurilor nu prea indepartate cand oamenii erau nevoiti sa acorde atentie si respect unei caschete sau unui epolet.

Nu exista o simpatie reciproca exagerata intre argentinieni si chilieni si cum Tara de Foc este o zona cu o granita contestata pana relativ de curand, intalnesti si situatii care mie mi s-au parut mai putzin obisnuite. De exemplu, punctele de control graniceresc a doua tari adiacente, in marea majoritate a cazurilor, sunt relativ apropiate si nu sunt putzine cazurile in care personalul unui punct de control al unei tari cunoaste direct personalul de la punctul de control al tarii vecine. Intre punctele de control argentiniene si cele chiliene exista si 7-8 Km distanta.

Desi conflictul din Canalul Beagle a fost solutionat, inca nu exista survolari din elicopter ale Capului Horn organizate din Ushuaia si nici croaziere turistice in care vreo ambarcatie cu pavilion argentinian da o fuga cu turisti pana la Capul Horn si inapoi. Am incercat fara succes sa vedem Capul Horn din Ushuaia si am intalnit aceeasi grimasa de nemultumire din partea interlocutorilor si de fiecare data parea sa existe un motiv legat de vecinii de peste apa. In ciuda traficului auto turistic foarte intens intre cele doua tari, in Chile s-au strambat cand am incercat sa schimbam bani argentinieni si la fel s-au strambat si argentinienii cand am vrut sa schimbam bami chilieni.

Revenind la controalele de pe sosea, au fost mult mai numeroase situatiile cand n-am fost opriti, decat cele in care am fost opriti. In absolut toate situatiile in care am fost opriti, am fost tratati profesional, cu respectul cuvenit unor participanti la trafic care n-au comis nici o abatere sau infractiune.

Nu m-au deranjat cu nimic controalele, agentii isi indeplinau datoria de serviciu. Mai amuzant a fost pilotul elicopterului care s-a albit un pic la fatza datorita zgaltaielilor. Nu ma pricep la elicoptere, dar era clar ca motorul nu facea fata rafalelor de vant. Pilotul nu parea sa impartaseasca entuziasmul nostru pentru un zbor de trei ore de-a lungul peninsulei Mitre... :) Ar fi trebuit sa aterizam la cateva epave si la o draga instalata de Popper in goana lui dupa aur, dar n-a fost sa fie...
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

DoiNomazi

#518
Sufletul vibreaza raspunzand chemarii departarilor.

"Echoes of a Kiss - 2018", va fi, si la padela, si off-road. Traseul si datele, insertiile si extractiile, zborurile, transferurile, kayak-ul si 4x4, canistrele suplimentare de motorina, au fost, in sfarsit,  confirmate.

Dincolo de ce se poate planifica, vom fi in bataia vanturilor si a sortii.

Adica nu poate fi decat cum e menit sa fie... :)
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

bradutzu

asteptam cu interes noul jurnal!  :)
Sa auzim numai de bine!

DoiNomazi

Citat din: bradutzu din Mai 08, 2018, 09:08:48 AM
asteptam cu interes noul jurnal!  :)

Tocmai asta este provocarea de care ma tem cel mai tare... :) E un "munte" din ce in ce mai greu de urcat, prietene... Tentatia este la fel de puternica ca la inceput, dar resursele de timp, energie, si chiar si cele financiare, nu mai permit "super-productii"... Vedem cum o fi sa fie...
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

gvincentiu

Intro-ul e in regula, chiar foarte bun, strict cat trebuie - presupun ca totusi simplitatea asta a "costat" destul de mult.
48 de ore fara somn? mai tare decat mine: maximul meu este de 36, insa mi-am dat seama ca nu merita riscul. Creierul intra intr-o stare de amorteala, reflexele sunt intarziate si analiza si decizia situatiilor din trafic se bazeaza doar pe acestea. Nu mai ai capacitatea de a lua decizii noi, de a te adapta.
Peisaje frumoase, fie ca sunt din zona de campie sau montana, muzica antrenanta si bine alese piesele, mai ales cele specific argentiniene....
Fordul ala probabil a prin vremurile cand se semnaliza cu portiera, sau cu steguletul.
Frumos ca ati bagat si secvente istorice (Magellan, Pigafetta, Tehuelche).
Cat despre sponsorizarea de catre Redbull, probabil gresesc ei ca se adreseaza unui anumit segment de varsta, celor care nu-si fac probleme de cresterea tensiunii arteriale. Sau poate o fac intentionat.
Si daca tot bate vantul asa de tare, de ce nu am vazut nicio eoliana?
Remarcabila scena cu "Drinking rum and Coca Cola", semeni oleca cu Al Capone.
Memorabile sunt si imaginile cu ghetarii: ati filmat mult pana ati surprins prabusirea peretelui?
Si explorarea Gray Glacier in prima zi a anului..... de vis. End of yhe world, with you.
Pe de alta parte e deprimant sa auzi ca popoare intregi au disparut, lasand doar urme in istorie, fara niciun nativ in viata si sa auzi ca un roman a determinat asta.
In final ati avut de toate: si uscat, si apa, si caiace, si zbor. Interesant un astfel de Revelion.
Ganduri bune !

DoiNomazi

#522
Citat din: gvincentiu din Mai 08, 2018, 07:56:51 PM
Intro-ul e in regula, chiar foarte bun, strict cat trebuie - presupun ca totusi simplitatea asta a "costat" destul de mult.
48 de ore fara somn? mai tare decat mine: maximul meu este de 36, insa mi-am dat seama ca nu merita riscul. Creierul intra intr-o stare de amorteala, reflexele sunt intarziate si analiza si decizia situatiilor din trafic se bazeaza doar pe acestea. Nu mai ai capacitatea de a lua decizii noi, de a te adapta.
Peisaje frumoase, fie ca sunt din zona de campie sau montana, muzica antrenanta si bine alese piesele, mai ales cele specific argentiniene....
Fordul ala probabil a prin vremurile cand se semnaliza cu portiera, sau cu steguletul.
Frumos ca ati bagat si secvente istorice (Magellan, Pigafetta, Tehuelche).
Cat despre sponsorizarea de catre Redbull, probabil gresesc ei ca se adreseaza unui anumit segment de varsta, celor care nu-si fac probleme de cresterea tensiunii arteriale. Sau poate o fac intentionat.
Si daca tot bate vantul asa de tare, de ce nu am vazut nicio eoliana?
Remarcabila scena cu "Drinking rum and Coca Cola", semeni oleca cu Al Capone.
Memorabile sunt si imaginile cu ghetarii: ati filmat mult pana ati surprins prabusirea peretelui?
Si explorarea Gray Glacier in prima zi a anului..... de vis. End of yhe world, with you.
Pe de alta parte e deprimant sa auzi ca popoare intregi au disparut, lasand doar urme in istorie, fara niciun nativ in viata si sa auzi ca un roman a determinat asta.
In final ati avut de toate: si uscat, si apa, si caiace, si zbor. Interesant un astfel de Revelion.

Multumesc ca ti-ai facut timp. Chiar asteptam impresiile.

Cu statul la volan, am mai mentionat in mesaje anterioare. Stau nedormit cateva zile, dar acum vreo 20+ de ani conduceam non-stop si 58-62 de ore. Am imbatranit, si rabla asta de corp actual adoarme... dupa vreo 32-36 ore de volan. Primii, chiar inaintea reflexelor, cedeaza la oboaseala ochii, care pur si simplu se inchid singuri. Anii petrecuti in fata monitoarelor n-au ajutat nici ei...

Un drum de 24 de ore non-stop mai indraznesc, dar dincolo de 28 incep sa ma tem. Nu mai e ce a fost si trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea asta.

Red Bull ajuta, dar dupa un regim de 4-5 zile la 4 cutii pe zi, somnul nu se mai sinchiseste de Red Bull si adormi probabil chiar daca ti-ai face si perfuzie cu Red Bull... :)

Cine crede in "miracole" poate incerca si "http://pussynaturalenergy.com"... :)




Nu sunt eoliene. Vantul ala bate intr-adevar foarte puternic si aproape incontinuu pe perioada de vara. (vara lor e iarna naostra, dupa cum bine stim) Am fost avertizati ca rafalele pot scoate masina in afara carosabilului. N-am vazut nici femei iesind de la coafor... :)

Imaginile cu "Rum and Cola" sunt de la introducerea video jurnalului "Bluie East Two". Costumatia este potrivita perioadei respective, harta este o reproducere fidela a traseelor convoaielor din Atlanticul de Nord, sticlele de coca cola sunt autentice din 1938, discul de 78 de turatii este autentic, ca si cel cu Lili Marlene, pe care a trebuit sa-l cumpar de la un colectionar din Germania.. :) Scena aia a durat o noapte intreaga pana a iesit aproape de cum mi-am dorit-o si din pacate tot romul din sticla (din Trinidad ca in melodie) a fost transferat in sistem...

Am terminat filmarea si romul aproape de 4 dimineata si pe la 8 trageam de valize in aroport cu o stare de voma si o durere de cap care s-a stins doar trei zile mai tarziu la intrarea in fjord in Groenlanda. M. a refuzat sa priveasca o eticheta de rom mai bine de un an dupa aceea... :)

Bucatile de ghetar se desprind relativ des. Am petrecut cam 3-4 ore la ghetarul Perito Moreno. La ghetarul "Grey Glacier" am tras dupa noi si mahmureala de la Revelion.. :)

E complicata povestea cu Popper. Se pare ca a avut o sora care a fost asasinata prin 1947(!) in Bucuresti. Zvonul neconfirmat este ca autorii cautau aur.

Chiar si dupa asasinarea lui Julius in Buenos Aires, fratele lui se pare ca a ramas in sud, cred ca in Rio Grande. Nu stiu daca ai remarcat magazinul "Popper" din Ushuaia. N-am confirmat existenta unei legaturi intre proprietarii sau numele magazinului si familia Popper. Poate fi doar o coincidenta.

Juilus n-a fost mai rau decat alti cativa contemporani lui, dar el si-a documentat cu text si fotografii expeditia si conflictele cu populatia Ona. Cel care sta in picioare in poza cu tragatorii desfasurati in linie este chiar el. Mai exista cel putzin o alta poza de la acelasi incident in care sta langa cadavrul bastinasului impuscat (vizibil si in poza asta) intr-o postura martiala, gen safari... :( Este revoltatoare atitudinea lui.

Din pacate la vremea respectva exista foarte putzina intelegere si apreciere a culturilor bastinase si de cele mai multe ori conflictele se stingeau prin anihilarea populatiilor locale. Din nefericire si Tehuelche au ramas foarte putzini. Titlul filmului este un omagiu adus poporului  Tehuelche, cei care au fost denumiti patagoni si din cauza carora teritoriul a capatat numele de Patagonia.

Este o aceeasi poveste tragica pe care o poti intalni in ambele Americi, Africa, Australia, Oceania si chiar parti din Asia. Nu te poti mandri intotdeauna ca ai radacini de european.

Inca o data, multumiri pentru timpul acordat vizionarii si comentariului.

LE: Ii admiram pe Magellan, Columb, Drake, Cook, dar temeritatea si tenacitatea lor a adus si multe tragedii celor vizitati. Din punctul meu de vedere, cu exceptia celor care au luat drumul Antarcticii, au fost cu totii vizitatori, in nici un caz "descoperitori". Nu poti descoperi, decat pentru tine si naivii din jurul tau, un loc care este deja populat de oameni. Dar asta este un subiect care nu poate fi dezbatut competent nici in volume intregi de dezbateri.

Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

gvincentiu

Pe masura ce explici scenele imi dau seama ca e o munca imensa in documentarea/ideeea de scena/editare unei simple secvente de cateva secunde. E titanica munca... iar rezultatul este pe masura celor care privesc. Cateodata ceea ce sta in spatele scenei ramane in umbra. Nu cred sa fie cineva vreodata care sa observe macar 50% din subliminalul, semnificatia tuturor scenelor (mai ales ca alterneaza) si legaturile aproape eterice transpuse in film.
Eu nici nu realizasem ca e vorba de traseele convoaielor din Atlantic.
Acum, ma rog unii pot descoperi ceva, altii altceva, fiecare dupa propria dimensiune. Eu zic ca sunt prea profunde unele scene si nu stiu daca merita si cum e dimensionat efortul asta. Probabil doar pentru a va pastra toate amintirile nesterse, candva urmand si voi a le redescoperi din nou.
Ganduri bune !

DoiNomazi

#524
Citat din: gvincentiu din Mai 08, 2018, 09:39:22 PM
Pe masura ce explici scenele imi dau seama ca e o munca imensa in documentarea/ideeea de scena/editare unei simple secvente de cateva secunde. E titanica munca... iar rezultatul este pe masura celor care privesc. Cateodata ceea ce sta in spatele scenei ramane in umbra. Nu cred sa fie cineva vreodata care sa observe macar 50% din subliminalul, semnificatia tuturor scenelor (mai ales ca alterneaza) si legaturile aproape eterice transpuse in film.
Eu nici nu realizasem ca e vorba de traseele convoaielor din Atlantic.
Acum, ma rog unii pot descoperi ceva, altii altceva, fiecare dupa propria dimensiune. Eu zic ca sunt prea profunde unele scene si nu stiu daca merita si cum e dimensionat efortul asta. Probabil doar pentru a va pastra toate amintirile nesterse, candva urmand si voi a le redescoperi din nou.

Provin din lumea documentarelor si mi-a ramas un reflex al nevoii de autentic si de verificare, confirmare a detaliior. Norocul meu ca porcarioarele astea de video jurnale sunt doar "clipuri de vacanta" si nu documentare in adevaratul sens al cuvantului... :)

La Bluie East Two mi-a fost draga destinatia si povestea locului si am incercat sa re-creez o dimensiune cat mai apropiata de autentic pentru a putea sa simtim, chiar daca intr-o infima masura, ca ne intoarcem in anii aceia. Am strabatut perimetrul bazei si fjord-ul respectiv cautand punti peste ani, incercand sa privesc locul cum l-ar fi privit soldatii care au construit baza si ascultand ecouri stinse de mult in bataia vantului...

A fost cea mai apropiata tentativa de "punere in scena" a introducerii unui jurnal video si o amuzanta reconfirmare ca nici eu nici M. nu avem talente actoricesti... :) Nu se merita efortul dar ne-am ales cu amintiri provocatoare de zambete.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320