Barca cabinata, putin modificata

Creat de aditm, Februarie 25, 2017, 11:57:15 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

aditm

  Va salut d-lor, iaca acusi e gata si noua mea barcutza, modificata si amenajata asa incet incet,  dupa cum pot si stiu, sper sa fie gata pana la inceputul sezonului de pescuit de anul asta, am dotat-o cu toaleta, aragaz, frigider, ghiuveta, dus, mai tot tacamul, o investirie de vreo 1400 euroi, cred :o, daca nu mai mult, doar in barca, fara motor si inmatriculare, acu sa vina caldura sa o pot da la apa sa vad cum se comporta, motorul e cam mic, de 75cp dar sper sa faca fata si sa fie utila.

aditm

  Cam asa arata la final, impodobita ca pomul de craciun :D

renata

Felicitari  pentru visul implinit! Cei 75 cp complecteaza foarte bine confortul pe care l ai mentionat, cred ca 75 cp pt un evinrude sunt suficienti sa ti satisfa placerea de plimbari si pescuot. Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ia!

Vali

Salut Adrian si felicitari pentru determinare si meticulozitate. Cred ca va fi exact barca pe care ti-ai dorit-o.

Am totusi 2 mici observatii:

1. La montarea outboard-ului pe un suport in pupa oglinzii e bine sa pastrezi o "prelungire" a operei vii pe lungimea si latimea suportului. Adica fundul sa aiba aceeasi forma cu restul barcii si acolo unde actioneaza elicea. Cred ca chiar si tu ai scris in trecut la un topic despre acest lucru.

La barcile fara aceasta "carenare" a suportului, elicea antreneaza apa din zona de turbulenta din pupa oglinzii, scazand eficienta propulsiei. La tine am vazut ca ai totusi o zona plata acolo, dar aceasta face o "treapta" fata de fundul barcii, si probabil o sa-ti induca o suctine care te va mai apupa.

In plus, greutatea motorului amplasat mult in afara oglinzii barcii dezechilibreaza pozitia centrilor de carena si de greutate, existand pericolul de "porpoising" (barca bate apa). Ai totusi avantajul ca motorul in 2T e usor, iar greutatea amenajarilor e distribuita bine pentru a echilibra barca (se vede ca ai experienta in modificarea de barci).

2. Personal cabina centrala (pilothouse) mi se pare cam inalta. Nu e vorba de estetica, ci de ridicarea centrului de greutate si mai ales de suprafata expusa vantului. Ca sa fii sigur ca nu vei avea probleme din aceste motive, era bine sa faci niste calcule dupa ISO sau alt normativ. Totusi, stiindu-te experimentat, cred ca te vei invata cu barca si nu vei avea probleme deosebite.

Am scris aceste lucruri din cauza defectului profesional de navalist perfectionist. Insa important e sa-ti placa tie barca si sa te bucuri de ea, mai ales la cat ai munci la modificari si finisaje. Asa ca nu-mi ramane sa-ti spun decat s-o stapanesti sanatos pentru cat mai multa vreme :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

aditm

   Da dl.Vali, ai dreptate in legatura cu suportul motorului, era mai indicat sa fie in forma de v la partea de jos  dar cateodata cand fondurile te baga in pamant :-[ incerci sa supravietuiesti cu ce ai  :D, acu sincer si eu sunt curios cum se comporta pe apa si in legatura cu inaltimea cabinei nu stiu , am mai studiat la Dunare barci cu cabina tot asa inalta facute de fabrica, diferenta la gabarit intre a mea si una di alea era doar la latime, era intr-adevar cu vreo 30 cm mai lata, acu nu stiu ramana de vazut.

cristiantutuianu

Adi sa o stapanesti sanatos!!!
Nu arata rau! dar sunt curios ,cum arata la interior

Haiduc

Salut Adi si sa o stapanesti sanatos a fost un fel de cal bubos care a mancat jaratec si sa transformat pe loc, splendida cu luminile alea pe led e ceva de vis seara.In acest fel nu vei putea trece neobservat si sunt de acord cu Cristi cred ca ar fi cazul sa ne arati si cum e in casa nu numai pe langa.
Bravo inca o data se adevereste vorba ca daca vrei ceva se poate

aditm

    Multam frumos, o sa pun ceva poze si cu interiorul numai sa mai golesc din lucruri , la interior mai am inca destul de lucru si din noiembrie nu am mai lucrat pe ea, am modificat putin o alta barca, un Solcio pentru cineva.

cristiantutuianu

Citat din: Haiduc din Februarie 27, 2017, 06:49:59 PM
cred ca ar fi cazul sa ne arati si cum e in casa nu numai pe langa.
Bravo inca o data se adevereste vorba ca daca vrei ceva se poate
Adi nu ne arata cum e in casa :( :( :(
Adi da din casa  ;D ;D ;D
Uite cum apare un motiv in plus sa ajung la TM sa vad barcile din zona .

cristiantutuianu

Salutare
Pe 23.03.2017 am ajuns prin zona (adica la Timisoara ) Ce m-am gandit hai sa il sun pe #aditm .Ce pot sa spun ....a fost o intalnire scurta dar frumoasa .
Domnilor am ramas fara cuvinte ,a reusit #aditm sa faca ceva super un barcaz de toata frumusetea .Pozele de pe forum nu reflecta realitatea. I-a iesit un barcaz super utilat am fost placut impresionat de modul in care a reusit sa faca toate dotarile .Un pilot house de nota +10

#aditm iti multumesc foarte mult pentru ajutorul neconditionat oferit (sti tu despre ce e vorba )

bbl81

@cristiantutuianu, trebuia sa dai un semn, am de dat o bere rece

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

iris

@cristiantutuianu-Tg Jiu ar fi fost (oarecum) in drum,mi-ar fi placut foarte mult  sa ne vedem.

Vali

Lasa ca mai e putin pana la serbare :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Intersect

Born to fish,forced to work!!!

cristiantutuianu

Citat din: iris din Martie 28, 2017, 05:39:59 PM
@cristiantutuianu-Tg Jiu ar fi fost (oarecum) in drum,mi-ar fi placut foarte mult  sa ne vedem.
Citat din: bbl81 din Martie 28, 2017, 04:00:35 PM
@cristiantutuianu, trebuia sa dai un semn, am de dat o bere rece

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalkr

Am fost în "viteza " grevei spontane nu am pierdut decât 230 de minute.Nu am reușit sa îi văd pe toți asta e ....#bbl81 next time data viitoare ;D .   #iris la întoarcerea de la TM sa ajung în CT am ocolit.....Prin Oradea.
A fost un marș forțat !