Intrunirile capcompas

Creat de Vali, Martie 02, 2017, 09:01:05 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

stefand600

Salut, ma roade ceva sa ma duc saptamana viitoare la o bibaneala in zona Sontea. Chiar daca apa este crescuta sunt si cateva zone cu apa mai limpede unde se poate da la biban. Sunt amatori?
Stefan D

scm_ro

Eu o sa fiu de Joi in Delta,  dar in zona Murighiol. Inca nu mi-a venit barca si cu inchiriate nu ma avant prea departe.

scm_ro

M-am intors dupa 4 zile de Delta. Stiuca a mers binisor dimineata pana sa se lase caldura. Apa este mare si foarte tulbure pe canale iar pe Sf Gheorghe curg cioturi si crengi la greu. Nu mergeti seara sau noaptea.
La somn nu am dat, dar din ce am intrebat pe acolo nu prea merge.
Ce a socat de data asta mai rau ca in alte dati, au fost cei cu water taxi care se urca pe tine cu Corsare de 7 -8m si motoare de la 150CP si participantii de la concursul de pescuit (ii inteleg ca e tare cald si trebuie sa duca stiuca la masurat repede, dar sa treci blana pe langa o barca  din sens opus pe un canal cum e cel care face legatura intre Isac si Chiril parca nu se face).

stefand600

Salut, eu am venit sambata. Mai mult plimbare decat pescuit. Apele foarte mari, dar in zona Sontea, Fortuna si Baclanesti ciudat de limpezi. Peste tot apa neagra buna de stucareala. Cand se retrag apele, o sa fie o mare problema cu bradisul care creste ca nebunu in aceasta perioada. Atentie la copacii care curg pe bratele principale.
Stefan D

mariusm piesenoi111

Update din balta
Rupe stiuca ca niciodata pe lacurile mari dar doar pe mijloc....peste 5kg frecvent
La mal doar pixuri

dany

pe care mai exact ?multumiri!

scm_ro

Noi am batut: Isac, Chiril, Solomon, Taranova. Iar cei cazati langa noi Holbina.

mariusm piesenoi111

Babina și Matita și prin zona

dany

multumesc.Am niste prieteni in zona si o bat in cap pe bologneze....niste lenesi 8)

Mihai-Andrei Manea

Va salut stimati colegi,