Yamaha FT50- zgomot cizmă

Creat de Florio, Aprilie 23, 2017, 10:39:12 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

adrian1123

Nu are nimic motorul,reglaj fin la cabluri facut la cald,motorul trebuie redus(turatii)si trebuie adus din cabluri sa nu se tureze inainte de intrarea in viteza.Daca va aduceti aminte cand reglam ambreiajul la Dacia 1300 se verifica daca intra in treapta de mers inapoi ,e valabil si la barca in general,daca nu caraie inapoi inainte sigur merge.Cam de asta m am lovit eu.

radu andritoiu

si la suzi a mea caraie
instalatia e facuta de cezar, probabil intr o zi de luni
ca sa nu mai amintesc de doua evenimente pe snagov cu yami de 13 si suzy
multi vorbesc aiurea, putini chiar ai idee ce sa faca, iar si mai putini sunt de buna credinta cand fac o lucrare 
so, keep floating for pleasure

Florio

Citat din: radu andritoiu din Aprilie 25, 2017, 10:40:41 PM
si la suzi a mea caraie
instalatia e facuta de cezar, probabil intr o zi de luni
ca sa nu mai amintesc de doua evenimente pe snagov cu yami de 13 si suzy
multi vorbesc aiurea, putini chiar ai idee ce sa faca, iar si mai putini sunt de buna credinta cand fac o lucrare 
Citat din: adrian1123 din Aprilie 25, 2017, 10:27:13 PM
Nu are nimic motorul,reglaj fin la cabluri facut la cald,motorul trebuie redus(turatii)si trebuie adus din cabluri sa nu se tureze inainte de intrarea in viteza.Daca va aduceti aminte cand reglam ambreiajul la Dacia 1300 se verifica daca intra in treapta de mers inapoi ,e valabil si la barca in general,daca nu caraie inapoi inainte sigur merge.Cam de asta m am lovit eu.

Într-adevăr, am discutat ieri cu un profesionist de la Yamaha, la sugestia lui Marius (piesenoi), care mi-a confirmat că acele zgomote nu sunt de la vreo defecțiune.  Cuplarea manetei trebuie făcută ferm, iar eu încercam foarte lent. Totodată  e posibil să am ralanti-ul puțin mărit fiindcă am folosit altă benzină decât cea standard.
Oricum scopul meu este să-i facă o revizie generala motorului, pentru că un ochi exersat poate vedea și lucruri ce acum nu au probleme, dar pot slabi în viitorul imediat.
  Este un motor de nădejde, mi-a dovedit-o 9 ani la rând. Cred că merită ceva atenție, mânca-l-ar tata :)

mariusm piesenoi111

Pai eu ce am zis: rabdare si mana ferma!
E ca in alte sporturi : astept un pic sa scada relantiul si zbang....dar ferm 😱
Sigur merita atentia lui tati.

cristeache

Citat din: radu andritoiu din Aprilie 25, 2017, 10:40:41 PM
si la suzi a mea caraie
instalatia e facuta de cezar, probabil intr o zi de luni
ca sa nu mai amintesc de doua evenimente pe snagov cu yami de 13 si suzy
multi vorbesc aiurea, putini chiar ai idee ce sa faca, iar si mai putini sunt de buna credinta cand fac o lucrare

Salut,

La ce evenimente pe Snagov te referi?
Si care sunt cei care vorbesc aiurea, sa ne ferim si noi de ei?

radu andritoiu

mie mi a facut instalatia si montat motorul pe barca unul cezar; anul trecut lucra la un personaj bob
mi au oferit ptr lucrare o garantie de 1 an;
la a doua iesire pe snagov s au smuls cablurile de acceleratie din motor; a trebuit sa l desfaca marius impreuna cu un prieten silviu chiar pe balta sa remedieze grozavia;
tot anul trecut am vrut sa fac revizia motorului la cei doi magnifici , toata lucrarea asta fiind dupa spusele lor cu 200 lei mai scumpa decat la service ul suzuki;
marius, dupa ce a facut la yami ul lui revizia tot la cezar, fiind tot pe sbagov , motorul nu a mai pornit- montase nu stiu ce piesa invers- nea ion era cu noi in barca;
sunt cam satul de mesteri grozavi si buni la de toate
so, keep floating for pleasure

Sosoktm

cuplarea F/R se face ferm, insa nu ar trebui sa se auda un zgomot prea puternic. Un reglaj mai nasol se manifesta fie prin cuplare mai grea in viteza sau daca sare din viteza in mers. In alta ordine de idei, parca e pacat sa nu schimbi impeller si ulei in cizma dupa 9 ani...mai ales ca ambele sunt operatiuni simple si necostisitoare.
Spor!

Florio

Ieri am avut la barcă un profesionist de la Yamaha, recomandat de prieteni.
După ce a verificat, concluzia a fost că motorul funcționează perfect, nu are nimic altceva de făcut decât schimbul anual de ulei și desigur, odata cu uleiul din cizmă se va schimba și impeller-ul. Nu are nevoie dar se schimbă preventiv.
Am mai discutat pe tema eventualelor reglaje sau măsurători, iar răspunsul a fost ferm: motorul merge rotund, se aude perfect, cuplează cum trebuie, nu există nici un motiv să se umble la el.

P.S:
Între timp schimbasem benzina aceea aditivată, ralanti-ul era ceea ce trebuie, cuplarea se făcea cum trebuie.
Sigur că operațiunile acestea le puteam face și eu, dar în cazul acesta, am câștigat încredere și liniște. Motorul e extrem de important :)