Mercury 6 cp 4timpi 2014

Creat de CatalinKta, Mai 06, 2017, 11:46:55 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

CatalinKta

Buna ziua. Am un motor Mercury de 6 cp 2014 . Motorul are vreo 5 ore de functionare ,a stat nefolosit pina acum. Cand l-am luat nu pornea deloc. i s-a curatat carburatorul deoarece a fost lasat cu benzina in el si sa facut ca o gelatina. Acum porneste la prima,dar Problema este ca se tureaza cand sta la relanti. ori ramane destul de turat ori osclileaza turatia. In rest dupa ce -am bagat in viteza merge perfect. si datorita turatiei de la relanti atunci cand bag in viteza smunceste destul de tare la plecarea de pe loc. SPUNETIM-MI VA ROG CUM SAI DAU DE CAP SAU CARE AR FI REZOLVAREA !!! Multumesc anticipat  ;D

Spinoza

Daca ti-e la indemana, fa o vizita aici: http://nauticagiurgiu.ro/
Oamenii de acolo m-au rezolvat orice fel de problema la motor.
"Curata ograda ta, bucura-te de curatenie si lasa gunoiul vecinului acolo unde vecinul insusi l-a pus."
Nicolae Steinhardt

pilu

carburatorul trebuie demontat complet curatat bine fiecare orificiu  si facute reglajele din manual. eventual verifica si garniturile de prindere carburator pe motor sa nu prinda aer.

CatalinKta

Am curatat carburatorul de DOUA ori si tot asa face.... >:(  Astazi l-am dus la reprezentanta in Tulcea,ca nu stiu ce s-ai mai fac. Astept solutia si  o sa o comunic . poate v-a fi de ajutor si in alte cazuri...  multumesc  deocamdata pt. sfat

DoiNomazi

#4
Citat din: CatalinKta din Mai 12, 2017, 10:01:18 PM
Am curatat carburatorul de DOUA ori si tot asa face.... >:(  Astazi l-am dus la reprezentanta in Tulcea,ca nu stiu ce s-ai mai fac. Astept solutia si  o sa o comunic . poate v-a fi de ajutor si in alte cazuri...  multumesc  deocamdata pt. sfat

Eu unul astept verdictul ca pe o franzela calda. Si al meu (Tohatsu 9.9 CP / 4 T), este tot din 2014, cu vreo 16 ore de functionare. Nu l-am mai pornit din iulie 2015 si cred ca a ramas ceva benzina in carburator atunci. Vreau sa-l pornesc peste vreo luna jumate si sunt tare curios cum se va comporta..

Am schimbat bujiile, uleiul de motor si pe cel de transmisie primavara trecuta (2016) dar nu am avut timp sa-l pornesc deloc. Voi schimba din nou uleiul de motor si transmisie chair daca motorul nua fost utilizat deloc pentru ca a trecut mai binede un an si ma tem ca uleiurile au cam expirat. (Amsoil sintetic amandoua)

Stau cu ochii pe thread caci sunt tare curios ce-ti vor spune aia...
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

momaul

Salut.Treaba complicata si cu uleiurile astea,daca sta in bidon e valabil 5 ani,daca sta in motor expira dupa un an.Acum cativa ani am avut o Lada 1200 pe care tot am vrut sa o arunc,asa ca nu i-am mai scimbat uleiul doar l-am complectat.Am parcurs cu ea peste 100000 km si inca motorul functiona perfect,am aruncat-o pentru ca nu mai avea tabla pe ea.Am ajuns la concluzia ca treaba cu schimbatul uleiului chiar daca motorul nu functioneaza este o mare pacaleala ca sa mai cumparam si noi ulei sa nu dea cumva firma producatoare faliment.La cutia de viteze nu am umlat niciodata in 20 ani si peste 600000km si functiona perfect,desi producatorul recomanda sa schimb uleiul la fiecare 60000km.Acum amu un Logan care are 170000km la care uleiul a fost schimbat fix la 20000 km cum scrie in carte fara sa tin cont de timp si functioneaza perfect.Ei spun ca la 20000 sau la un an.

DoiNomazi

#6
Citat din: momaul din Mai 13, 2017, 05:32:05 PM
Salut.Treaba complicata si cu uleiurile astea,daca sta in bidon e valabil 5 ani,daca sta in motor expira dupa un an.Acum cativa ani am avut o Lada 1200 pe care tot am vrut sa o arunc,asa ca nu i-am mai scimbat uleiul doar l-am complectat.Am parcurs cu ea peste 100000 km si inca motorul functiona perfect,am aruncat-o pentru ca nu mai avea tabla pe ea.Am ajuns la concluzia ca treaba cu schimbatul uleiului chiar daca motorul nu functioneaza este o mare pacaleala ca sa mai cumparam si noi ulei sa nu dea cumva firma producatoare faliment.La cutia de viteze nu am umlat niciodata in 20 ani si peste 600000km si functiona perfect,desi producatorul recomanda sa schimb uleiul la fiecare 60000km.Acum amu un Logan care are 170000km la care uleiul a fost schimbat fix la 20000 km cum scrie in carte fara sa tin cont de timp si functioneaza perfect.Ei spun ca la 20000 sau la un an.

Probabil ca si subiectul duratei de viata utila a uleiului de motor/transmisie neutilizat, este o intrebare cu mai multe raspunsuri diferite si implicita confuzie creata.

Probabil ca uleiul neutilizat este foarte stabil in timp, dar pare verosimil ca unele componente din ulei sa contribuie la schimbarea proprietatilor in timp.

Am gasit la repezeala cateva opinii care, cel putzin la prima strigare, suna rezonabil.

https://www.yourmechanic.com/article/what-is-the-shelf-life-of-motor-oil

http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorOil/Car_Care/AskMobil/Shelf_Life_Collection.aspx

http://www.amsoil.com/techservicesbulletin/Other/TSB%20OT-2005-11-21%20Storage%20and%20Handling.pdf

Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

mariusm piesenoi111

Un pic offtopic dar una ciudata:
Masina mea este echipata EXACT cu acelasi motor ca si Ford-ul Transit.
La mine zice sa schimb ulei motor la 30000 sila Transit la .....atentie ......50000km.
Whaaaaaaat?
P.S.:
Poate gresesc dar eu schimb la max 15000km :)

timberland0910

Citat din: mariusm piesenoi111 din Mai 14, 2017, 02:27:48 PM
Un pic offtopic dar una ciudata:
Masina mea este echipata EXACT cu acelasi motor ca si Ford-ul Transit.
La mine zice sa schimb ulei motor la 30000 sila Transit la .....atentie ......50000km.
Whaaaaaaat?
P.S.:
Poate gresesc dar eu schimb la max 15000km :)

Nu gresesti Marius cu schimbul la 15000....eu sunt mai reticent si il dau jos la 7000 8000 sau un an..nu circul mult cu masinile...Daca ar fi uleiul ca cel din west ai putea merge cu el mai mult ...dar avand prieten la o firma mare de uleiuri mi-a spus cum sta treaba la noi si cum se inbuteliaza pe vapor sau in depozit ...E mai am incredere doar in Motul si Liqui Moly si alwa cumparate doar din west..

AdrianZUZ

Fiecare fier are nevoie de uleiul specificat. Schimburile de ulei au fost "lungite" artificial de industria auto pentru a raporta costuri de detinere din ce in ce mai rezonabile.
Cel mai frumos ar fi sa putem da la analiza o mostra de ulei uzat. In felul asta vedem si cum o duce motorul, si cat se schimba proprietatile uleiul in timp si km.

http://www.blackstone-labs.com/what-is-oil-analysis.php

DoiNomazi

#10
Citat din: AdrianZUZ din Mai 14, 2017, 08:57:03 PM
Fiecare fier are nevoie de uleiul specificat. Schimburile de ulei au fost "lungite" artificial de industria auto pentru a raporta costuri de detinere din ce in ce mai rezonabile.
Cel mai frumos ar fi sa putem da la analiza o mostra de ulei uzat. In felul asta vedem si cum o duce motorul, si cat se schimba proprietatile uleiul in timp si km.

http://www.blackstone-labs.com/what-is-oil-analysis.php



Si aia de la Amsoil ofera servicii asemanatoare de analiza:

http://www.amsoil.com/shop/by-product/other-products/oil-analysis-services/

si asa afli daca ti-a ramas vreun cilindru gravid...:)

Curiozitatea mea este centrata mai mult pe durata de viata utila a uleiului dintr-un motor nefolosit, care nu este la fel de bine conservat/pastrat ca uleiul dintr-un bidon sigilat, dar nici nu a fost inca supus la presiuni si temperaturi.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

momaul

Salut.Atunci cand cumperi un autoturizm nou dar care a fost fabricat cu un an si jumatate in urma ii schimba cineva uleiul la un an?prostii,uleiul are un termen de stabilitate foarte mare.De fapt anumite firme in afara UE nici nu trec vreun termen pe bidon,de exemplu Valvoline.In UE si sarea expira la un an desi eu o iau direct din pamant are cateva mii de ani si nu este mucegaita deloc

DoiNomazi

Citat din: momaul din Mai 14, 2017, 10:57:24 PM
Salut.Atunci cand cumperi un autoturizm nou dar care a fost fabricat cu un an si jumatate in urma ii schimba cineva uleiul la un an?prostii,uleiul are un termen de stabilitate foarte mare.De fapt anumite firme in afara UE nici nu trec vreun termen pe bidon,de exemplu Valvoline.In UE si sarea expira la un an desi eu o iau direct din pamant are cateva mii de ani si nu este mucegaita deloc

Si totusi se pare ca exista aditivi care afecteaza stabilitatea uleiului in timp. Acum, cat de importante sunt modificarile astea in timp, nu mai stiu.
Seasick & Grumpy va invita sa vizionati https://vimeo.com/showcase/2161320

AdrianZUZ

Sunt uleiuri si uleiuri, unele au proprietati de curatare, detergent mediu sau agresiv, altele lubrifiaza mai bine ... mineral, sintetic, semi sintetic ... nu toate isi pastreaza vascozitatea in timp.
Sunt motoare si motoare, de turatie, de sarcina, racite cu aer, racite cu apa, cu defecte de proiectare in zona sorbului sau a pompei. Sunt motoare de turatie proiectate sa ciupeasca o cantitate de ulei in scopul unei protectii suplimentare.

Motorul de barca out board nu este ajutat de o cutie de viteze ca in cazul unei masinii, regimul lui de lucru este constant peste 4000 rpm cu aceeasi demultiplicare a transmisiei!
8) D-aia imi place mie 2T, ce sa-mi mai bat capul si cu uleiul pentru barca!

CatalinKta

Da. A venit si rezultatul problemei. 1. Pompa de apa dusa,nus ce plastice de pe acolo topite.... si 2. Carburatorul trebuie schimbat. Cine a umblat prin el a indoit niste chestii pe acolo... probleme cu plutitorul...  Ss facut proba cu un alt carb. si merge ceas. Deci Unul nou pe comanda din Belgia. Total...  450 lei carb   si 90 lei pompa de apa. 🤗🤐