Barca din vis!

Creat de iulian_cioclin, Mai 13, 2017, 07:32:03 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Vali

Nu cred ca e chit, ci doar gelcoat normal, eventual parafinat, desi nici asta nu e sigur. E putin, e scump, si posibil sa difere si culoarea.

Cel mai bine mai asteptam pana gasesc eu niste aerosil si-ti fac chit de calitate, despre care sunt sigur ca-si va face treaba.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

iulian_cioclin

Citat din: Vali din Decembrie 12, 2017, 04:21:57 AM

Cel mai bine mai asteptam pana gasesc eu niste aerosil si-ti fac chit de calitate, despre care sunt sigur ca-si va face treaba.

Bine Vali, astept! Ma mai anunti tu!

Nicolai

Cine are nevoie de aerosil, cantitati mici, cred ca-l pot ajuta eu.
Sa-mi scrie mp cu cantitatea necesara si vedem daca putem rezolva ceva.
Doamne ajuta si sarbatori cu bucurie.

cristi2010

Solutia este montarea unui filtru pe circuitul de alimentare a sonarului (vezi atasament). Functionarea montajului este simpla: condensatorul se incarca prin dioda de la bateria de acumulatoare, iar la pornirea motorului barcii, cand tensiunea bateriei scade, sonarul va fi alimentat de condensator. Dioda impiedica descarcarea condensatorului spre baterie, atunci cand tensiunea acesteia scade. Marimea condensatorului depinde de timpul cat se tine actionat electromotorul motorului barcii. Daca pornirea motorului este normala (aprox. 3-4 sec), dupa parearea mea, ar fi suficient un condensator de 2000-3000 microfarazi, dar trebuie facute incercari, pentru ca totul depinde si de consumul sonarului. Precizez ca este un montaj foarte ieftin, de ordinul zecilor de lei (poate chiar sub 10 lei), piesele se gasesc la orice magazin de piese electronice.

momaul

Salut.Solutia este corecta dar nici pe departe atat de simpla cum este prezentata aici.Un sonar decent consuma 1A si pentru a asigura aceasta energie pentru cateva secunde este nevoie de capacitati foarte mari.Chiar daca ai avea capacitatea necesara problema este circuitul ce incarcare al capacitatii care nu se face pur si simplu legand capacitatea in paralel cu sursa.

diles

am si eu o intrebare.am citit topicul dar nu am vazut care varianta de barca e,cea de glisare sau cea economica.

iulian_cioclin

Este varianta de glisare. La oglinda este la fel de lata ca si la cuplu maestru.

diles

se pare ca si varianta de glisare merge bine cu 20c,pana la urma se va dovedi cea mai eficienta dintre carenele AN

Vali

Cu toate astea, din constatarile mele carena economica e mai buna decat cea glisoare, dpdv al versatilitatii regimului de mars. Adica la deplasament e mult mai eficienta, iar tranzitia la glisare se face aproape insesizabil. La aceasta carena, tranzitia e un regim de sine statator si viabil, ceea ce la varianta glisoare nu e posibil.

In schimb, carena glisoare e mai potrivita pentru regimul de barca utilitara de Dunare si Delta. Asta deoarece regimul de mars majoritar e glisarea, in deplasament barca se foloseste rar, iar in tranzitie aproape deloc.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

iulian_cioclin

Detine careva instructiunile de folosire al acestui turometru/hurometru inductiv? Eu am ratacit hartia cu instructiunile si nu reusesc sa il mai setez.


Betto

Scoate-i bateria, butoneaza-l cateva secunde, apoi pune bateria la loc, si da-i drumul.

cristeache

Introduction :
This tachometer / hour meter is self powered by an internal lithium battery. The battery isn't easily replace-able. To provide a signal from the engine to the tachometer, wrap the black wire around the spark plug wire. Before changing any settings of this tachometer, make sure the engine is off.
Installation :
Unpack and attach the unit to a location where it can be easily read. This unit can handle small amount of water like rain, but it's not completely waterproof. Wrap the black wire 4-5 turns around the spark plug wire of the engine. If you have the tachometer with the reed switch sensor, use both white wire to make the wrap.
To set the tachometer (spark plug firing revolution) :
Press S1 until display shows the right setting. Then release the button when the right mode appears on the display.
MODE 01—4 Strokes engine
MODE 02—2 Strokes engine
MODE 03—Multi firing (usually works when 01/02 doesn't work)
MODE 04—Hour only
To set the maintenance interval timer :
Press and hold down the S2 button for 4 seconds. The right digit on the LCD screen will flash and the SERVICE icon will be displayed. Pressing and holding the S1 button will increase the flashing digit. When the desired number has been reached, release the S1 button and press the S2 button for 1 second to switch to the next digit. Repeat steps from above until the service time interval has been entered. Once you have set the desired service interval, the LCD screen display will return to total hours mode after 14-16 seconds (do not press any buttons during this period of time).
Activating the maintenance time interval :
Press and hold S1 and S2 button simultaneously for 4 seconds. The 2 digits will increment to 09 seconds and then return to total hours mode. When the engine is running and the maintenance time has reached 0, the service icon will be displayed on the screen.
Display the maintenance interval :
Press and hold S2 button for 4 seconds to display the remaining time of your maintenance interval. To continue with the current maintenance, release the S2 button.
Resetting the service icon:
Press and hold S1 and S2 simultaneously for 20 seconds. The service icon will shut off. The mainte-nance time will automatically return to time entered previously.
Displaying the maximum RPM :
When the engine doesn't run, the tachometer will automatically display the total working time and the highest rpm reached.
Turning off the unit (Total reset):
Press and hold S1 until 05 is shown on the display. Release S1 and wait until the tachometer returns to 00. Press and hold S1 and S2 simultane-ously until the display show 00000, then release S1 and S2. Wait until the tachometer turns off.

iulian_cioclin

Multumesc frumos, cand voi ajunge la barca ma apuc de butonat!

iulian_cioclin

Citat din: iulian_cioclin din Aprilie 06, 2018, 03:03:06 PM
Multumesc frumos, cand voi ajunge la barca ma apuc de butonat!

Am butonat azi dar in zadar. Nu imi mai arata deloc turatiile. In fine...

Azi am avut prima iesire pe 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Yx0hiK4oE_s

iulian_cioclin

Si cum ma tot "mananca" sa pun pe barca mea un motor mai mare, am gasit azi un e-tec 40 hp din 2008.
http://www.probarca.ro/anunt/105291/104/1/104/Vand-motor-Evinrude-Etec--40-CP-.htm
Pretul pare destul de ok. Despre e-tec am auzit numai de bine, dar nu stiu daca generatia 2008 este la fel de fiabila ca cele de generatie mai noua.
Am inteles ca motorul ar avea aprox 112 kg si a avut calculatorul schimbat, lucru ce ma face putin mai reticient.

Daca sunt cunoscatori ce imi pot da mai multe sfaturi despre acest motor, le ascult cu mare interes.