Suzuki DF20 EFI "da in nas"

Creat de byteworks, Septembrie 02, 2017, 04:03:48 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

byteworks

Da da, renumitul model Suzuki DF20 EFI cu probleme de tot felul.

Al meu este la vreo suta de ore de functionare in 4 ani, este foarte putin utilizat cum s-ar zice. Anul trecut la excursia in Delta s-a imbolnavit: porneste perfect, merge perfect la relanti, daca reusesc sa-l ridic in ture spre maxim merge si acolo bine, in schimb la acceleratii intermediare "da in nas", "cicleaza", adica da sa accelereze si imediat revine jos, apoi iar da sa accelereze si revine, etc.
Am verificat si urmatoarele sunt in regula:
- bujii schimbate
- linia de alimentare pana la injectoare verificata, inclusiv filtre
- pompa de joasa presiune merge
- pompa de inalta presiune merge
- injectoarele improasca frumos
- valva de relanti functioneaza
- senzorul MAP functioneaza
- senzorul de pozitie clapeta de acceleratie functioneaza

Dupa toate astea la verificarea fara elice cuplata face la fel - ma intreb daca limiteaza calculatorul sa nu se supratureze??
In sarcina, elicea cuplata, in butoi, pare sa accelereze mai bine dar nu consider concludent pana nu reusesc sa ies pe apa. Nu trag mari sperante totusi.

Deci, ceva idei, sfaturi? Servisul e departe si nu am sanse sa ajung pana la iesirea din Delta in octombrie. Mersi anticipat!

peb5

E un tip, Virgil la Euronautica. Iti trimit numărul lui, poate te poate ajuta.


Betto

Benzina noua, de calitate,  ai schimbat ?

byteworks

Da, am pus benzina proaspata OMV. Mersi pentru numar!

pilu

verifica si senzorul de pe axul de cuplat scos din viteza ...daca ramane cuplat pe neutru poti porni merge bine in relanti dar nu te lasa sa treci de 2mii de ture.

byteworks

Senzorul acela merge, taie demarorul cu totul cand e cuplat in viteza - deci nu l-as putea porni deloc la baterie asa cum fac.

alexdaniell

Salut,

Am vazut ca ai scris ca ai verificat linia de alimentare, dar mai verifica odata mufa. vezi sa nu fie ciupita garnitura aia pe care apasa bila. Am patit si d-aia zic. Cel mai bine schimba mufa cu totul daca ai la indemana.

Numai bine,

Daniel

byteworks

Mersi - am pus si pe direct, fara mufa. Oricum paharul decantor/separator apa are benzina suficienta ca sa mearga si fara linia cuplata, la relanti merge minute bune alimentat numai cu ce e in pahar.

teo pes

Viata i grea !!  Dar trece !!

byteworks

Nu stiu daca e tot acelasi cu senzorul CMP dar parca nu le-as suspecta, prea merge rotund la relanti. Am sa arunc totusi o privire, mersi!

alexdaniell


byteworks

Da' de unde, umblu pe coclauri cu slujba. Planuiesc duminica o iesire pe apa sa vad daca e vreo schimbare dupa ultimele activitati de curatenie, poate-mi iese de data asta.

teo pes

Nu are nici o treaba ,panaramele de senzori dau defecte in turatii diferite , vezi ca Suzuki mai pune si sensor de batai , si senzor de temperatura aer in debitmetru !! 8)
Viata i grea !!  Dar trece !!

tudy

Am avut un Suzuki 40 injecție in jur de 100 de ore de functionare . La un moment avea cam aceleași simptome ...  Am curățat fantele și toate traseul de răcire (erau crescute inclusiv scoici acolo, foloseam motorul foarte rar). Nu aveam răcirea bună chiar daca ieșea apa pe la martor .....senzorul ii limita puterea .La turație mica mergea brici la turație mare dădea în nas.

byteworks

Rece face la fel, imediat dupa pornire - mersi pentru idee.