Honda BF25 , 3 cilindri

Creat de kimi, Decembrie 29, 2014, 12:52:13 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

peb5

Vezi ca e posibil sa fie seria scrisa si undeva in interiorul motorului.
La pag. 3 din manual:
http://cdn.powerequipment.honda.com/marine/pdf/manuals/31ZV7610.pdf


kimi

Pe partea din fata a motorului am gasit o serie BAJE - 1xxxxx , din cautarile mele se pare ca s-a fabricat intre 1993 si 1998
http://www.hondamarine.pl/download/r...i_silnikow.pdf

peb5

Sau poate e dupa 2005 (vezi pag. 104) in urmatorul manual:
http://cdn.powerequipment.honda.com/marine/pdf/manuals/31ZW2602.pdf
sau cauta dupa etichetele altor piese (ex. electromotor, charger...).
Daca pui poze din interiorul motorului, e posibil ca cei care au acest tip de motor sa recunoasca modelul, si sa te indrume ce sa cauti.

peb5

Pentru cei care au motoare Honda, se pot descarca manualele de utilizator:
http://marine.honda.com/support/manuals

Sper sa fie de ajutor.

mariusbig

Motorul tau cred ca e facut din bucati , nu este asa cum a iesit din fabrica.
Doar o parere.

kimi

#20
Nu e imposibil , dar sincer cred ca de acum nici nu mai e asa important .
Partea bună e ca în locul cel mai important , capul motor nu s-a umblat , asta sigur .
Oricum eu iau ca reper pt piese anii 1993-1998 .

mariusbig

Anul de fabricatie este important doar pt. piese. Foarte important este ca motorul sa fie ok , sa functioneze bine si sa fie in regula cu actele pt. o eventuala inmatriculare.
Tu ai cumparat un motor , nu un an de fabricatie.
Daca a mai schimbat ceva piese nu-i bai si se pupa seria cu actele , mergi inainte.

kimi

Cred ( sau mai bine sper ) ca m-a lasat termostatul . Dupa cca 10 min de mers motorul nu se mai accelereaza si merge sacadat , il las cateva minute merge iarasi cateva minute , apoi iar si iar .
Cine ma poate ajuta cu un cod si un furnizor pt termostat ?
Cei de la motoarebarci nu ma pot ajuta , mi-au recomandat reprezentanta , mai astept un raspuns de la Lacramioara .

teo pes

Citat din: kimi din Octombrie 26, 2017, 01:34:35 PM
Cred ( sau mai bine sper ) ca m-a lasat termostatul . Dupa cca 10 min de mers motorul nu se mai accelereaza si merge sacadat , il las cateva minute merge iarasi cateva minute , apoi iar si iar .
Cine ma poate ajuta cu un cod si un furnizor pt termostat ?
Cei de la motoarebarci nu ma pot ajuta , mi-au recomandat reprezentanta , mai astept un raspuns de la Lacramioara .
0723152909 , sa stii seria de la motor ! ;)
Viata i grea !!  Dar trece !!


peb5

Eventul scoate termostatul si mergi fara. Vezi daca mai scade in turatie dupa 10 min.
Daca se intampla la fel, atunci e altceva. Sa nu fie infundat traseul de racire si nu mai ai debit.
Incearca sa cureti termostatul: il fierbi in apa cu otet, sau il speli cu apa si bicarbonat, sau zeama de lamaie.
Poti sa incerci si cu detartrant, dar sa-l speli bine dupa cinci minute.

kimi

Citat din: teo pes din Octombrie 26, 2017, 01:47:10 PM
0723152909 , sa stii seria de la motor ! ;)
Trebuie sa astept pana marti , cica sunt la Indagra .
E nr. de la Honda Romania ?
Citat din: peb5 din Octombrie 26, 2017, 02:15:17 PM
Eventul scoate termostatul si mergi fara. Vezi daca mai scade in turatie dupa 10 min.
Daca se intampla la fel, atunci e altceva. Sa nu fie infundat traseul de racire si nu mai ai debit.
Incearca sa cureti termostatul: il fierbi in apa cu otet, sau il speli cu apa si bicarbonat, sau zeama de lamaie.
Poti sa incerci si cu detartrant, dar sa-l speli bine dupa cinci minute.
O sa scot termostatul in weekend si incerc sa merg fara , dar pt sezonul urmator vreau neaparat sa pun unul nou original .
Sper sa nu am pb cu circuitul , merg doar pe lac de munte , apa limpede , pe la orificiul de control scoate apa mai ceva ca un pompier !
Impellerul e aproape nou , nu cred ca are mai mult de 20 de ore de funcionare .

teo pes

Da Honda Romania ! , in manual explica si cum sa faci sa vezi daca functioneaza termostatul ! daca scoate apa bine tind sa cred ca nu este din racire ! , incearca sa atasezi un manometru de ulei ! pe orificiul sondei de ulei , ai 10x 1 pas si putin conic ! , un furtun de frana la un cap manometrul la un cap reductia , dupa cel infiletezi in motor pornesti si vezi presiunea la rece si la cald , manometul 10 max 25!.
Daca ai soc automat .....alta belea ! discutam altfel ! ;D
Viata i grea !!  Dar trece !!

kimi

#28
Am gasit bucati de cauciuc in termostat ! Cred ca sunt de la impeller , acum ramane sa verific daca e de la asta de pe motor , sau ceva ramas de la fostul proprietar !
In rest , termostatul functioneaza ( probat cu apa incalzita ) .