Cadere putere in sarcina honda 40 cp ! ;)

Creat de teo pes, Iulie 17, 2018, 03:09:58 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

teo pes

In doua iesiri ,aprox 20 km m a redus pana la 900r/m !, sonde verificate ,apa arunca de stinge, mers si fara thermostat, verificat legaturi,indicatorul cu LED verde aprins rosu stins, carburatoarele fete mari, se accelereaza n gol pana la 5500!,bujii bune,benzina baga !,e la punct cu distributia, porneste instantaneu,cuplez in sarcina si moare daca urc de 1000 ...???!!! eu banuiesc cutia cu electronica !o schema sa o masor, tensiuni rezistenta ceva pe iesiri !?

Viata i grea !!  Dar trece !!

crysty


ionpescarul

Buna ziua ,verificati si furtunul de alimentare ,pe tot traseul ,sa nu fie strangulat pe undeva.In gol nu consuma ,ca in sarcina.Am vazut o situatie asemamatoare si asta a fost cauza.

teo pes

Corect!, numai ca eu am traseu din cupru de10 din fata !, cand lansez scot si mufa in panta sa scot eventuala apa din rezervor!...dar o iau in calcul .... cu toate ca o taie imediat !!...pun bidonul pe capac direct in generala la carbelitoare si elimin si varianta asta  ;D
Daca nu CDI scrie pe mine ! >:(
Viata i grea !!  Dar trece !!

crysty

verificati si nivelul in camera de nivel constanta (CNC) a carburatorului.

teo pes

Citat din: crysty din Iulie 27, 2018, 05:55:56 AM
verificati si nivelul in camera de nivel constanta (CNC) a carburatorului.
Cade nivelul la toate 3 odata !!? in 5 km?
Viata i grea !!  Dar trece !!

crysty

Incearcati sa mai mariti putin nivelul, mai verificati jigloarele sa nu fie vreunul cu scame si mai fa o proba. Daca este sa "moara" in putere se vede imediat - pana in cateva sute de metrii-1km.
Am uitat - verificati totusi furtunul de alimentare - uneori datorita batranetii acestuia (se mai intampla si la masini la sistemul de frana) se desprinde la interior cauciucul si actioneaza ca o supapa stranguland sectiunea de curgere a benzinei si apare numai la un debit mai mare al benzinei. Dar daca spuneti ca alimentati cu bidonul, trebuiesc verificate si furtunasele de sub capacul motorului care pot provoca aceleasi neplaceri. Daca motorul se tureaza in gol nu poate fi problema electrica. Eu cred ca este ceva pe alimentare - lipsa gaz...., infundare etc

teo pes

Citat din: crysty din Iulie 28, 2018, 02:32:23 PM
Incearcati sa mai mariti putin nivelul, mai verificati jigloarele sa nu fie vreunul cu scame si mai fa o proba. Daca este sa "moara" in putere se vede imediat - pana in cateva sute de metrii-1km.
Am uitat - verificati totusi furtunul de alimentare - uneori datorita batranetii acestuia (se mai intampla si la masini la sistemul de frana) se desprinde la interior cauciucul si actioneaza ca o supapa stranguland sectiunea de curgere a benzinei si apare numai la un debit mai mare al benzinei. Dar daca spuneti ca alimentati cu bidonul, trebuiesc verificate si furtunasele de sub capacul motorului care pot provoca aceleasi neplaceri. Daca motorul se tureaza in gol nu poate fi problema electrica. Eu cred ca este ceva pe alimentare - lipsa gaz...., infundare etc
Honda 40 are 3 carburatoare , deci nivel scazut exclus la toate 3 in interval asa mic de scadere putere ( motorul nu balbaie si merge frumos ),alimentarea am spus ca este ok verificata total, sambata am facut alte teste .... se accelereaza progresiv in gol, moare in acceleratie brusca .... nu are repriza - nu are avans ! avansul este electronic ! vineri merg la Tulcea sa l vada si altcineva ...sincronizare alta curatare carburatoare , schimb cu o alta centralina garantat ca este buna !
Viata i grea !!  Dar trece !!

stefand600

Carburatoarele ar trebui sa aiba niste tevuste care injeacteaza un supliment de benzina doar cand aceleratia este in miscare. ""jigloare de sprit" in termeni populari. Jigloarele de sprit sunt ca niste ace de seringa iar la actionarea parghiei de acceleratie trebuie sa injecteze un jet subtire in fiecare galerie de admisie. Daca actionati acceleratia foarte putin cate putin ar trebui sa se acelereze si in sarcina in cazul in care acele jigloare sunt infundate
Stefan D

Alex1958

Citat din: teo pes din Iulie 30, 2018, 02:21:52 PM
Honda 40 are 3 carburatoare , deci nivel scazut exclus la toate 3 in interval asa mic de scadere putere ( motorul nu balbaie si merge frumos ),alimentarea am spus ca este ok verificata total, sambata am facut alte teste .... se accelereaza progresiv in gol, moare in acceleratie brusca .... nu are repriza - nu are avans ! avansul este electronic ! vineri merg la Tulcea sa l vada si altcineva ...sincronizare alta curatare carburatoare , schimb cu o alta centralina garantat ca este buna !
La motorul meu vechi- Honda 70Cp cu 4 carburatoare m-au rezolvat cu o problema similara (nu ajungea la turatie) cei de la Moa Boats din Tulcea -sunt si reprezentanti Honda.
E belea cu sincronizarea la motoarele astea cu multe carburatoare. Sunt curios ce iti vor gasi, caci daca a mers si dintr-o data a cazut trebuie sa fie ceva simplu....

cristi80

Făcând o analogie cu motoarele policilindrice de la motociclete, sincronizarea carburatoarelor nu e mare filozofie dacă exista scula respectiva. Mai multă munca este la curățarea carburatoarelor, operație obligatorie ce precede operația de sincronizare.

teo pes

Aici ai dreptate ! dar mai spun inca odata , SUNT 3 CARBURATOARE , LE AM CURATAT INCLUSIV TEVUSTILE DE CARE TOT SPUNETI !, ESTE UN INJECTOR CALIBRU CU UN ORING, CE SE SMULGE DIN CORP !
CUM SA SE INFUNDE SIMULTAN LA TOATE 3 EGAL !?  ;D, MAI SUNT SI ASEZATE VERTICAL !
CITITI BINE CE SCRIU VA ROG ! :-*
Viata i grea !!  Dar trece !!

cristi80

Nu contest ceea ce spuneti, eu doar am susținut ca sincronizarea nu este o operație dificila.
In alta ordine de idei, ați putea sa dați cu spray de curățat frânele in admisia de aer a carburatoarelor, dacă motorul se turează atunci problema ar fi cu alimentarea.

marian giurea

daca aveti posibilitatea,incercati sa-l porniti noaptea sau undeva in intuneric si verificati daca,la acceleratie,se vad scantei electrice in exterior pe langa fise bujii,sau bobine,e posibil sa ''fure'' curent vreo fisura in cabluri sau bobine (eu fac analogia intre motorul asta si cel de dacia 1300 unde am intalnit probleme asta)

teo pes

,,In doua iesiri ,aprox 20 km m a redus pana la 900r/m !, sonde verificate ,apa arunca de stinge, mers si fara thermostat, verificat legaturi,indicatorul cu LED verde aprins rosu stins, carburatoarele fete mari, se accelereaza n gol pana la 5500!,bujii bune,benzina baga !,e la punct cu distributia, porneste instantaneu,cuplez in sarcina si moare daca urc de 1000 ...???!!! eu banuiesc cutia cu electronica !o schema sa o masor, tensiuni rezistenta ceva pe iesiri !?"
Viata i grea !!  Dar trece !!