Tohatsu 9.8 cp/2 timpi

Creat de carbocalm, August 16, 2018, 12:04:30 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

carbocalm

Salut,
Intamplarea a facut sa dau la inceputul saptamanii de motorul pe care mi-l doream cel mai mult, Tohatsu 9.8 cp/2 timpi.
Desi tehnic este impecabil , nu mai are capacul original(fostul proprietar nu l-a inchis bine si i-a cazut in Dunare).
Aveti idee unde as putea vopsi capacul in aceeasi culoare , eventual daca pot lua de undeva din tara si inscrisurile care ar trebui sa apara pe el?
Multumesc anticipat,
Bogdan

dany

Salut.Fa-mi rost de un capac de yamaha 5 bs,si promit sa ma rog sa -ti gasesti capac pt. al tau, tohatsu!
Sper ca nu te-ai suparat de  comentul meu si sa stii ca e posibil sa gasesti.Cauta pe utilizatorul "arpy" din arad de pe probarca....eu nu am gasit inca... :(

carbocalm

 :D mulțumesc pentru sugestie. Eu am deja capacul, dar aș vrea o sugestie pentru vopsire și colantare. Bafta în găsirea capacului ce te interesează și dau un semn dacă vad pe undeva.

bobinuta

#3
Citat din: carbocalm din August 16, 2018, 12:04:30 PM
Aveti idee unde as putea vopsi capacul in aceeasi culoare , eventual daca pot lua de undeva din tara si inscrisurile care ar trebui sa apara pe el?
Salut,
Pe grupul Facebook BMR Tulcea (Barci-Motoare-Reparatii Tulcea) , exista cineva care mai posteaza din cand in cand cate un anunt in sensul asta. Iti voi trimite PM.
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

timberland0910

Citat din: carbocalm din August 17, 2018, 12:24:37 AM
:D mulțumesc pentru sugestie. Eu am deja capacul, dar aș vrea o sugestie pentru vopsire și colantare. Bafta în găsirea capacului ce te interesează și dau un semn dacă vad pe undeva.

Pt vopsire mergi cu motorul la orice vopsitor auto pt codul de culoare , iar pt colantare la o firma de publicitate , asta dupa ce gasesti macar o poza cu inscriptiile originale, de acolo se descurca baietii

pilu


carbocalm

Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi merge pe spray si autocolant.

Sosoktm

cat am cautat si eu motorul asta....
Sa il porti cu placere, e piesa , pentru cine stie de ce l-a cumparat ;)

scm_ro

Pt cei mai putini initiati, asa ca mine. Ce are atat de special daca se poate, fata de altele la aceasi putere in 2t?

Alex1958

Citat din: bobinuta din August 17, 2018, 08:48:56 AM
Salut,
Pe grupul Facebook BMR Tulcea (Barci-Motoare-Reparatii Tulcea) , exista cineva care mai posteaza din cand in cand cate un anunt in sensul asta. Iti voi trimite PM.
Salut!
Si eu sunt interesat de colantare. Colantele originale sunt prohibitive la pret.
Bobinuta ai MP!
Alex

carbocalm

Citat din: Sosoktm din August 21, 2018, 10:04:01 AM
cat am cautat si eu motorul asta....
Sa il porti cu placere, e piesa , pentru cine stie de ce l-a cumparat ;)
Multumesc frumos!

carbocalm

Citat din: scm_ro din August 21, 2018, 10:30:49 AM
Pt cei mai putini initiati, asa ca mine. Ce are atat de special daca se poate, fata de altele la aceasi putere in 2t?
Daca tu esti neinitiat,  eu nu sunt nici macar prescolar la capitolul motoare.

Din ceea ce am gasit :
-este considerat cel mai portabil motor(greutate 25 kg si dimensiuni mici) de putere decenta (10cp) si foarte fiabil daca este intretinut corespunzator ( e foarte ok si pe partea de termostat , ansamblu cizma, aici am cautat comparatii despre  Yamaha 8cp 2 timpi si Selva Naxos).
-comparativ cu motorul pe care am vazut ca il detii (Selva 15 cp) diferenta de greutate pe hartie nu pare mare , 5 kg, dar pentru mine fizic am perceput destul de dificil de manevrat fiecare kg in plus peste 25-26 ( apartament de bloc, portbagaj si pus pe barca gonflabila).

scm_ro

Chiar nu fac misto, "experienta" mea se rezuma doar la cele 2 motoare pe care le am. Chiar ma intereseaza diferentele fata de altele.
Eu la selva nu am termostat fiind model vechi, dar cum il folosesc doar la mare in soare se incalzeste repede si ma gandesc ca e ceva in minus ce se poate bloca si crea probleme.

carbocalm

Citat din: scm_ro din August 21, 2018, 12:56:07 PM
Chiar nu fac misto, "experienta" mea se rezuma doar la cele 2 motoare pe care le am. Chiar ma intereseaza diferentele fata de altele.
Eu la selva nu am termostat fiind model vechi, dar cum il folosesc doar la mare in soare se incalzeste repede si ma gandesc ca e ceva in minus ce se poate bloca si crea probleme.
Gândește-te ca la mine e primul motor de barca. Nu am perceput-o ca pe o ironie din partea ta și am expus motivele pentru care am făcut aceasta alegere. Toate bune.

Sosoktm

adaug eu ceva pareri personale, daca nu e cu suparare:
- este singurul motor ce scoate 10 cai din cilindreea intalnita la 6-8 cai. Cumva, cam acolo e zona gri , cu 8 cai destule gonflabile nu gliseaza cu 2 persoane, dar cu 10 cilindree mica ar glisa, cu elica potrivita.
- inca e cu adevarat portabil pentru oricine e in starea de a manevra /lansa o barca (rigida sau conflabila) la cele 26 kile in varianta de cizma scurta. E adevarat, modelele vechi de johnson/evinrude de 9,9-15 sunt ff aproape de greutatea asta, dar sunt nerafinate, consuma mai mult si nu mai exista in stare buna.
- constructie fiabila dar usor nerafinata, dar cu arhitectura actuala (evacuare prin elica, sistem de basculare ok). Prin comparatie, l-as vedea peste selva dar sub yamaha dpdv al calitatii in ansamblu, facilitatii servisarii, etc. Insa...cam probleme cu piesele.
- tureaza pana la 6000, cum ii sta bine unui 2 t. Restul marcilor se cam opresc la 5500. Fix in partea de sus a plajei de turatie se intampla lucrurile misto la 2t
- suferitor la abuzuri, e destul de indestructibil daca nu o comiti grav

Ca idee, are si un frate mai mare, de 18 cai  si fro' 40 kile, la fel de interesant pt cine cauta ceva extra din clasa 9,9-15 cai 2t.