Ce barca v-ati dori cadou la o valoare maxima de 20.000 euro !

Creat de Zodiac, August 25, 2018, 08:17:26 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Zodiac

Desi poate pare putin amuzant la prima vedere , ar fi interesant sa vedem care e diversitatea de gusturi intre membri .
Propun un fel de sondaj care sa nu tina seama de posibilitatile financiare de moment deci sa presupunem ca ar fi CADOU !
Nu e nevoie de argumentatie pentru a nu genera dispute , doar barca...motorul si optionale !
PS - Daca administratorului i se pare ca acest subiect nu este in conformitate cu regulile forumului...sa il stearga imediat !

Spinoza

Nu stiu daca barca pe care mi-as dori-o are vreun nume, in schimb stiu cum il cheama pe constructor: Vali Antonov.
Am vazut-o doar in proiect, niciodata gata. E o cabinata usoara si cred ca merge excelent cu un 20 cp.
Nu mai gasesc topicul respectiv, asadar nici pozele, dar cei vechi si familiarizati cu mersul forumului stiu la ce ma refer.
In plus, poate ma ajuta si Vali sa-ti arate.
L.E. - Barca si motorul nu ating in niciun caz 20 000 E, dar eu cred cu tarie in butada englezeasca:
Small boat, big smile.
Big boat, no smile.
"Curata ograda ta, bucura-te de curatenie si lasa gunoiul vecinului acolo unde vecinul insusi l-a pus."
Nicolae Steinhardt

kama3

Mi-ar placea un Forward cu motor de 100 de cai, le-as inmatricula intr-o tara civilizata si motorul l-as colanta cu un colant mare, mare cu 20CP  8)

bluewave

dupa asta ma ghidez si eu !!!!

Small boat, big smile.
Big boat, no smile.
"No Whistling on Board"

cristiantutuianu

Ce barca v-ati dori cadou la o valoare maxima de 20.000 euro !

Fara suparare dar cred ca suna mai bine: Ce barca v-ati dori la o valoare maxima de 20.000 euro.
Daca tot e cadou sa fie 200.000 de euro  ;D ;D ;D ;D ;D

Asta ar fi o barca care imi place
Cortina 480 Pilothouse http://www.bastboat.pl/index.php?strona=cortina-480-pilothouse-2
https://www.youtube.com/watch?v=4pOUSeT3u3Y
https://www.youtube.com/watch?v=owKflxOB_SQ

Poate ma incadrez la ce zice bluewave :Small boat, big smile.
O zi minunata !


bradutzu

Cu o cortina am fost acum vreo 2 saptamani in delta cateva zile cu familia. Este o super barca. Am fost de multe ori cu ea in delta dormind pe barca!
Pentru o persoana este fabuloasa iar pentru 2 persoane este acceptabila dar trebuie sa muti bagajele pe prova atunci cand stai la pescuit.
De mentionat ca dacastau 2 persoane pe un bord bandeaza destul de mult.
Cu 50 cp gliseaza bine ducandu-se pe la 50 km/h da depinde si de cantitatea de bagaje!
Sa auzim numai de bine!

bobinuta

Citat din: Zodiac din August 25, 2018, 08:17:26 PM
Ar fi interesant sa vedem care e diversitatea de gusturi intre membri .
Probabil ca ar oferi si ceva idei/ajutor in a te stabili la un model de ambarcatiune...
Citat din: Zodiac din August 25, 2018, 08:17:26 PM
Propun un fel de sondaj care sa nu tina seama de posibilitatile financiare de moment deci sa presupunem ca ar fi CADOU !
Mda, ideea nu e rea.
Dar lasand la o parte visul pur, eu as tinti catre o barca la care sa-mi permit cheltuielile de intretinere si pe care sa o pot transporta, dar si lansa la apa cu mijloace proprii. M-am convins de curand ca linistea/relaxarea oferita de navigatia cu vele nu poate fi egalata de cea motorizata. Velierele mari ies din discutie, nu-s pentru buzunarul meu, nici ca pret si nici ca taxe. Un velier mic ar fi tentant, dar ar trebui sa fie un compromis pe care sa-l pot utiliza fie costier la mare, fie sa-l pot introduce pe alte ape (de ex. Dunare, Delta, etc.) fara a fi nevoie sa apelez la macarale si alte combinatii.
La ultima categorie, motorizatele, as prefera o barca open la care sa pot adapta un bimini top sau cabinate italienesti, cum ar fi cele proiectate de desginerul Angelo Molinari :







O alta alegere ar fi proiectul CCSF25.5 al lui Ignacio Lopez:


O barca frumoasa, dar pe care nu mi-o pot permite, in schimb m-ar tenta, ar fi Four Wins VISTA 284:


Alta asemanatoare, produsa de francezi, ar fi VEDETTE 8m (anunt si pe ProBarca).
Din pacate, cea din anunt nu arata prea bine, ar fi mult de munca la ea pentru a o face sa arate corespunzator, reparatii, etc. - plus ca la 8m, e greu de transportat si lansat la apa:


Dupa cum spuneau si altii, depinde de interesele si mai ales, posibilitatile fiecaruia. Chiar daca mi-ar face cineva cadou o barca serioasa, probabil ca ar trebui sa-mi infiintez o afacere pentru a o putea exploata si intretine. De exemplu, cum ar fi sa introduci un velier intr-un business de tip charter. Altfel, ori iti permiti, ori nu - deci nu e loc pentru vise.

Nu in ultimul rand, as cauta si as alege cea mai stabila barca la ruliu si care sa ofere conditii minime pentru pescuit la spinning (de genul platformei prova).

Sweet dreams !  ;)
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

Razvan Evergreen

Pai daca e cadou, nu ma uit la bani! Pun eu diferenta plus ca pastrez firma. Dehler ca doar ce m-am obijnuit!

https://www.boatshop24.com/en/dehler-34-optima-106/Sailboat/971044

Florio

Citat din: Razvan Evergreen din August 29, 2018, 11:10:51 AM
Pai daca e cadou, nu ma uit la bani! Pun eu diferenta plus ca pastrez firma. Dehler ca doar ce m-am obijnuit!

https://www.boatshop24.com/en/dehler-34-optima-106/Sailboat/971044

Se spune de Delhler 34 că este o barcă legendară.
Cred și eu, la robustețea ei și raportul balast/deplasament de 45%, este "Greu de ucis" partea I și a II-a laolaltă :) !
Peste toate astea mai e și rapidă.
Acestea sunt bărci (relativ)mici care pot traversa Atlanticul fără probleme. Oamenii le fac un "refit" la un număr de ani, și mai țin încă o viață la tăvăleală.

Dar cum totul e un compromis la bărci, există și ceva ce nu-mi e pe plac. Rezervorul de apă și cel de combustibil, sunt sub cele de la barca mea de 8m!
76 l de apă și 38 l combustibil. Și aici  ajung la dilema de care am mai vorbit: de ce există bărci de anduranță pentru traversade lungi (acel "sea worthiness") dacă nu conferă autonomia pentru traversade lungi.
Dilema este și pentru proprietar: de ce și-ar cumpăra o barcă de traversade lungi dacă nu întrezărește măcar posibilitatea de a face aceste traversade lungi?
Varianta fiind achiziția unei bărci mult mai confortabile pentru mici călătorii și trai la bord, fiindcă cele mai de anduranță sunt și cele mai inconfortabile totodată.

P.S.
Eu am spus această dilemă, ca o dojeneală pentru mine însumi. Fiindcă nu mă mai pot abține să nu cumpăr o barcă mare, dar știu că mai mult de Egee și hai să zicem bazinul mediteranean, n-am să ies.   Bun, "n-am să ies curând", ca să las totuși loc viselor :D 

s/y Lindor

Domnilor Gin-fizzul meu asigura toate conditiile de cofort si seaworthy, pt cei care nu ma cred ii invit la bord .

calin1967

Citat din: Florio din August 29, 2018, 12:40:59 PM
Se spune de Delhler 34 că este o barcă legendară.
Cred și eu, la robustețea ei și raportul balast/deplasament de 45%, este "Greu de ucis" partea I și a II-a laolaltă :) !

uite ce mult seamana cu Gib Sea 312 - pentru care as vota eu, https://www.theyachtmarket.com/boats_for_sale/1610487/

Razvan Evergreen

Citat din: Florio din August 29, 2018, 12:40:59 PM
Se spune de Delhler 34 că este o barcă legendară.
Cred și eu, la robustețea ei și raportul balast/deplasament de 45%, este "Greu de ucis" partea I și a II-a laolaltă :) !
Peste toate astea mai e și rapidă.
Acestea sunt bărci (relativ)mici care pot traversa Atlanticul fără probleme. Oamenii le fac un "refit" la un număr de ani, și mai țin încă o viață la tăvăleală.

Dar cum totul e un compromis la bărci, există și ceva ce nu-mi e pe plac. Rezervorul de apă și cel de combustibil, sunt sub cele de la barca mea de 8m!
76 l de apă și 38 l combustibil. Și aici  ajung la dilema de care am mai vorbit: de ce există bărci de anduranță pentru traversade lungi (acel "sea worthiness") dacă nu conferă autonomia pentru traversade lungi.
Dilema este și pentru proprietar: de ce și-ar cumpăra o barcă de traversade lungi dacă nu întrezărește măcar posibilitatea de a face aceste traversade lungi?
Varianta fiind achiziția unei bărci mult mai confortabile pentru mici călătorii și trai la bord, fiindcă cele mai de anduranță sunt și cele mai inconfortabile totodată.

P.S.
Eu am spus această dilemă, ca o dojeneală pentru mine însumi. Fiindcă nu mă mai pot abține să nu cumpăr o barcă mare, dar știu că mai mult de Egee și hai să zicem bazinul mediteranean, n-am să ies.   Bun, "n-am să ies curând", ca să las totuși loc viselor :D 

Noi avem nevoie de o barca ce trebuie sa satisfaca :) doua familii. In consecinta, nu ne intereseaza foarte mult autonomia cat confortul. Andrei a venit cu o alta idee:
https://www.ebay.co.uk/itm/sailing-cruiser-yacht-seal-28-lifting-keel-new-bukh-engine-excellent-inventory/253833220048?hash=item3b19a38fd0%3Ag%3AYdsAAOSwbpVbgrKA

Razvan Evergreen

Citat din: calin1967 din August 29, 2018, 06:09:46 PM
uite ce mult seamana cu Gib Sea 312 - pentru care as vota eu, https://www.theyachtmarket.com/boats_for_sale/1610487/
O barca pe care daca o primesti cadou, nu-I de refuzat!
Citat din: s/y Lindor din August 29, 2018, 04:31:47 PM
Domnilor Gin-fizzul meu asigura toate conditiile de cofort si seaworthy, pt cei care nu ma cred ii invit la bord .
Eu nu o sa va refuz invitatia! Cum s-ar spune, cred dar cercetez!

ss

https://www.boats24.com/motorboat/motorboat/jeanneau/402546/merry-fisher-625-mit-suzuki-4-stroke-motor.html
, dar asezonata cu un 175 cp. Este cea mai dura combinatie pe care am folosit/o in Delta. Da, stiu ca motorul este prea mare...

scm_ro

Daca mai vine si cu un landcruiser / hilux pt scos sau lansat la apa e belea.