Stingher 620 + Yamaha 150

Creat de AdrianZUZ, Octombrie 08, 2018, 04:12:03 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

AdrianZUZ

Intr-un moment de ratacire totala, m-am suit in masina Joi inainte de cina si m-am intors Duminica inainte de micul dejun cu urmatoarea aratare legata de carlig>
Momentul de ratacire a fost generat de pauza fortata, o luna de plaja la sezlong, inchiriat o zi o mizerie de rigida cu 100cp Merc .... jale, neuronii intinsi la maxim, plimbare la Atena sa vad 2-3 rib-uri, negocieri cu diverse new old stock ... toate elementele necesare unei depresii profunde cauzatoare de impuls achizitor necontrolat.

Stingher 620xs - fabricatie 2001 (cumparat nou 2005)
Yamaha 6g4 150 AETOL 2001 (2005 la apa)
Ellebi 1220 2004 (cred ca sta in apa sarata din 2005 ;D)

Ridicarea s-a facut din It.-Latina - Aprilia (home of mincinosi, povestitori si papagali)

Genial - nimic nu este 100% ok pe barca, per total este OK, dar tot mai trebuie cate ceva pe ici pe colo, cam peste tot 8) :-[
Mai jos pun ceva poze, asa cum au fost trimise de fostul apropitar. Omul are talent, poate ascunde orice defect din poze ... poate face o baba sa arate bine la bara, sunt convins. Apoi o sa revin cu ce am de surubarit pe la vacuta cea grasa (620 pe 270 cm)


Alex1958

Pai sa te poarte pe ape sanatos si sa te bucuri de ea!

bobinuta

Felicitari pentru achizitie, Adrian - si sa te distrezi la maximum!
E frumoasa barca, iar daca are minusuri ascunse, sunt convins ca le vei remedia astfel incat sa nu ai vreo emotie.
Dupa ce o vei scoate pe ape, sa ne povestesti si noua!
Pe mine ma intereseaza mult sa-mi spui daca o vei scoate pe mare, cum a fost... si in ce conditii meteo. 8)

Distractie placuta si toate cele bune!
Cezar
Toate cele bune !
Cezar

#Canal Youtube

crysty

Aare a fi foarte buna. Felicitari pentru achizitie. Chiar daca va mai trebui sa mai faci cate ceva pe ici pe colo, acum vei putea sa te bucuri de natura si in special de ape linistite. Nu cred sa aibe probleme pe mare.
Distractie placuta!
Nu stiu cum rezisti sa nu o pui pe apa!

bbl81

nu cred sa aibe probleme pe mare. Find un RIB, cred ca, si daca o rastoarna valurile, tot nu se scufunda datorita baloanelor...
"O zi proasta de pescuit este mai buna decat o zi buna la munca"

AdrianZUZ

Citat din: crysty din Octombrie 15, 2018, 03:56:34 PM
Aare a fi foarte buna. Felicitari pentru achizitie. Chiar daca va mai trebui sa mai faci cate ceva pe ici pe colo, acum vei putea sa te bucuri de natura si in special de ape linistite. Nu cred sa aibe probleme pe mare.
Distractie placuta!
Nu stiu cum rezisti sa nu o pui pe apa!

#rezist. Pentru ca nu este inmatriculata ;D Nici barca, nici peridocul.
De rasturnat, sper sa nu o rastorn, am reusit sa scap de mare 6-7Bf cu RIB-ul de 5m omologat C, asta ar fi omologat B ...
Iesiri pe apa, sigur de la Paste inspre vara prin Sporade pentru inceput.

AdrianZUZ

#6
Din ciclul - Omul gospodal face iarna cal!

Gasit motor auxiliar Tohatsu 8 cp 2t 27kg in viu
Comandat cam totul pentru 2 ani de revizii meticuloase
Curatat carburatoare ... pastrat kit-urile de rebuild pentru mai tarziu.
Straie noi de sarbatoare, sa nu ne inghete fundul. 8)

AdrianZUZ

Lucruri facute:
Motor - termostate, kit impeller (vai ce chin sa muncesti dupa mecanici atestati :'(), bujii, gresare, skeg guard, carb curatate, anozi sacrificiu, ulei cizma, elice rezerva inox lustruita explempar.
Directie hidraulica - inlocuit caseta mecanica cu Ultraflex HycoOBF 150cp
Motor auxiliar - kit impeller, gresat, curatat carb, reglat, bujii, anod, ulei cizma ... alles gutte
Alimentare benzina - catre motor totul nou (furtun, filtre, para, coliere), schimbat buson rezervor (mai am partea de alimentare, coliere furtun 50mm.....|). Inca nu a ajuns sonda carburant Garmin.
Dus - curatat, schimabat furtun, robinet, para, verificat si recablat pompa.
Pompa de dus - demontata, verificat, recablat, montat + izolatie, furtun, renuntat la filtru ... l-a spart inghetul :-[
Instalatie electrica - 85% schimbata (f multe cabluri oxidate sau subdimensionate). Acum absolut totul functioneaza.
Inlocuit busola defecta cu omoloaga noua
Verificat statie VHF ... neconcludent ... mai trebuie verificata antena/cablu.
Vopsit santina in proportie de 70% ... restul altadata. Am vopsit cu Danboline si sunt impresionat de rezultat 8)
Curatat vopsea antivegetatiava 90%. Asta este o poveste in sine, cu lacrimi, sange si injuraturi grele :'( :-X. Promit sa revin asupra subiectului.
Peridoc - inmatriculat, eliminate franele complet, instalatia electrica perfecta, rulmenti, jante curatate si vopsite. Mai am de dat jos, sablat si zincat suportii/prinderile de role, inlocuit toate surubelele si rolelel.
Trolii peridoc - inlocuit sufa metalica putrezita cu Dyneema SK75 atat pe troliul manual cat si pe cel electric. Acum am 3 trolii electrice trebuie sa ma hotarasc care ramane.
Bimini top - confectionat alt sistem de prindere inox ... trebuie finalizat la cotele stabilite.
Sonar - suport, alimentare ... mai am de tras sonda.
Radio CD - nu i-am facut nimic  ::) :P nici nu vreau
Inmatriculat / Belgia
Prelata barca
Husa motor 150cp. Mai trebuie husa consola si husa motor auxiliar
Suport motor auxiliar - a ajuns la mine, dar inca nu l-am potrivit pe barca, este o splendoare ;D, doar ca este mai greu decat motorul pe care il va sustine ::)


Mai am infiorator de multe de facut, nici nu vreau sa le pun intr-o lista ca ma apuca depresia, speram sa ajung cu dansa de Paste in Grecia, dar cred ca abandonez ideea.



stefand600

Sa te poarte sanatos! Este primul RID care-mi place. Poate unde este foarte mare.
Stefan D

Vali

Adrian, ce povestesti tu acolo imi aminteste despre cum ma tripam eu acum vreo 15-20 de ani cu motocicletele. Daca nu decupam si coloram la ele de ii innebuneam pe toti amicii mei, eram perfectionistul ala batut cu caramba-n cap, de mi se spunea "Vali benunu". Aveam alta rabdare si alt entuziasm, si era o bucurie imensa cand ma tripam pe 2 roti pe sosea sau aratura cu rezultatu' muncii proprii.

Azi daca ma intrebi, barca pentru mine e o balie, si motoru' e o drujba, care trebuie doar sa-si faca treaba. Mi-as dori sa mai regasesc bucuria aia de altadata de a surubari si de a ma bucura apoi de efortul depus, fiindca niciodata nu m-au atras chestiile noi si sclipitoare, ci am readus la viata chestii carora nu li se mai acordau sanse.

Asa ca ma bucur ca mai sunt pasionati care, in afara ca-si dedica timpul si priceperea pentru perfectiunea jucariei preferate, mai gasesc si timp si chef sa povesteasca si pe net toata aventura:). Sa fie intr-un ceas extrem de norocos :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Florio

Citat din: AdrianZUZ din Aprilie 09, 2019, 05:16:02 PM
Lucruri facute:
Motor - termostate, kit impeller (vai ce chin sa muncesti dupa mecanici atestati :'(), bujii, gresare, skeg guard, carb curatate, anozi sacrificiu, ulei cizma, elice rezerva inox lustruita explempar.
Directie hidraulica - inlocuit caseta mecanica cu Ultraflex HycoOBF 150cp
Motor auxiliar - kit impeller, gresat, curatat carb, reglat, bujii, anod, ulei cizma ... alles gutte
Alimentare benzina - catre motor totul nou (furtun, filtre, para, coliere), schimbat buson rezervor (mai am partea de alimentare, coliere furtun 50mm.....|). Inca nu a ajuns sonda carburant Garmin.
Dus - curatat, schimabat furtun, robinet, para, verificat si recablat pompa.
Pompa de dus - demontata, verificat, recablat, montat + izolatie, furtun, renuntat la filtru ... l-a spart inghetul :-[
Instalatie electrica - 85% schimbata (f multe cabluri oxidate sau subdimensionate). Acum absolut totul functioneaza.
Inlocuit busola defecta cu omoloaga noua
Verificat statie VHF ... neconcludent ... mai trebuie verificata antena/cablu.
Vopsit santina in proportie de 70% ... restul altadata. Am vopsit cu Danboline si sunt impresionat de rezultat 8)
Curatat vopsea antivegetatiava 90%. Asta este o poveste in sine, cu lacrimi, sange si injuraturi grele :'( :-X. Promit sa revin asupra subiectului.
Peridoc - inmatriculat, eliminate franele complet, instalatia electrica perfecta, rulmenti, jante curatate si vopsite. Mai am de dat jos, sablat si zincat suportii/prinderile de role, inlocuit toate surubelele si rolelel.
Trolii peridoc - inlocuit sufa metalica putrezita cu Dyneema SK75 atat pe troliul manual cat si pe cel electric. Acum am 3 trolii electrice trebuie sa ma hotarasc care ramane.
Bimini top - confectionat alt sistem de prindere inox ... trebuie finalizat la cotele stabilite.
Sonar - suport, alimentare ... mai am de tras sonda.
Radio CD - nu i-am facut nimic  ::) :P nici nu vreau
Inmatriculat / Belgia
Prelata barca
Husa motor 150cp. Mai trebuie husa consola si husa motor auxiliar
Suport motor auxiliar - a ajuns la mine, dar inca nu l-am potrivit pe barca, este o splendoare ;D, doar ca este mai greu decat motorul pe care il va sustine ::)


Mai am infiorator de multe de facut, nici nu vreau sa le pun intr-o lista ca ma apuca depresia, speram sa ajung cu dansa de Paste in Grecia, dar cred ca abandonez ideea.

Oho! Barcă faină, motor puternic, să-ți plutească și să te bucure!
Lista asta lungă arată tot atâta entuziasm. Dar e de așteptat, fiindcă forumul a adunat numai oameni din aceștia. :)

Sigur că barca trebuie să funcționeze și să arate perfect. Eu am liste cu lucrări pentru barcă, pentru fiecare din anii trecuți, inclusiv pentru acesta. Anul și lista.
Pe lucrări, arată chiar mai stufos decât a ta ( asta e de încurajare :D ).
Dar fiindcă niciodată nu poți avea barca perfect pregătită (e o axiomă), am privit lucrurile pe priorități:  întâi funcționalitatea, pe urmă confortul și estetica.
Plutește, are motor și vele? Pe apă!
Restul de lucrări, s-a mai reportat de la un an la altul :)

P.S.
Fiindcă am ținut să-i schimb sistemul de direcție (la care am cumpărat din SUA casetă, cablu, tot) și nu a mai fost timp, le-am luat cu mine în vacanță și, într-una din zile, în portul Therma din Samothraki, am executat lucrarea :D
S-a dovedit că și direcția veche a bărcii era impecabilă... dar dacă nebunul le-a vrut schimbate, s-a făcut voia lui. Îți dai seama dacă aș fi amânat plecarea din această cauză, câți nervi mi-aș fi făcut să observ că s-ar fi putut și fără?

AdrianZUZ

Multumesc pentru incurajari si sfaturi!
Este un cumul de factori, clar 1 paranoia  ;D,
2. nevoia, sunt lucruri facute prima si ultima data de producator in 2001, si cele mai multe tin de safety. La 4-5 ani cablurile de Cu oxideaza teribil si nu sti unde face buba. Directia mecanica nu stiu cand a fost schimbata, arata si mergea perfect, dar ... hidraulic este mai ok, mai ales ca mai conduce si junioara.  Peridocul statea sa se dezmembreze din organele de prindere.
3. conjunctura, barca pleaca pe ultimul drum (rutier ;D) spre Grecia, unde am posibilitati (si disponibilitate) reduse de munca.  Am scule de mana si electrice, dar greu cu accesul, distanta fata de apa curenta si curent, turisti sensibili la zgomote de ciocan, flex etc ;D

AdrianZUZ

Citat din: Florio din Aprilie 10, 2019, 07:13:59 AM
Oho!
Restul de lucrări, s-a mai reportat de la un an la altul :)


20 20 ne asteapta ;D zise grecul din mine ...

Sa incep cu sfarsitul sezonului (evident nu am ajuns de Paste ci mai prin Iunie, dar tot a prins 30zile pe apa din care 25 active) - am invatat sa prind trapsalo  ;D



Alex1958

Salut,
Foarte tare pescuitul la sepie....
De barca, ca de barca, sunt sigur ca o sa dai detalii, dar baga ceva si despre pescuitul la sepie...

mariusm piesenoi111

Si eu sunt numai ochi și  urechi cand vine vb de pescuit
Asteptam detalii domnu' draghe