Reconditionare Black Sea Fishing 510

Creat de Mihai-Andrei Manea, Ianuarie 02, 2019, 03:23:50 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

cristi80

In manualul de Honda Bf20 scrie ca furtunul  de alimentare poate fi de max 2m. Nu scrie ce se intampla daca se foloseste un furtun mai lung.

Mihai-Andrei Manea

Te salut Cristi80 si iti multumesc mult pentru atentionare!
La BF40 al meu ar trebui sa fie 4m, nu?...glumesc [emoji16] Si la BF40 e aceeasi recomandare de 2 m lungime si maxim 1m mai jos fata de punctul de conexiune de pe motor.
Si eu mi-am pus problema asta, chiar inainte de a citi recomandarea din manual dar nu am avut si nu gasesc informatii despre pompa incat sa pot face un calcul aproximativ.
Asta este si unul din motivele pentru care am amplasat stutul in partea de jos ( normal rezervoarele trag de sus...in caz ca se sparge vreun furtun sa nu pierzi benzina sau alte belele ). Cu stutul in partea de jos am cadere libera pana in filtrul mare din chesonul din pupa. Din aceasta cauza nu cred ca voi avea probleme cu amorsarea si cu pompa dar am facut un compromis punand stutul in partea de jos. Gandindu-ma mai bine cred ca ii mai fac un stut si in partea superioara ( cu sorb ), langa aerisire, si daca pompa trage bine il folosesc pe cel cu sorb, daca nu, revin la cel de jos prin cadere libere.
Iti multumesc inca o data pentru atentionare!
Seara buna!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Va salut colegi,

Confectionarea rezervorului a durat o zi intreaga si a iesit destul de bine...atasez poze dinetape intermediare...am uitat sa ii mai fac la final...tabla de inox de 0,9 mm 316L, stuturi si gura de alimentare tot din inox ( volum=aprox. 38 l, cost total=aprox. 1000 ron )


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Dupa multa munca la slefuit ( am slefuit total antivegetativa ) azi am reusit sa dam primerul epoxidic de la Palinal ( RAL 7035 )...cei de la Palinal il pot prepara in orice nuanta.
Rabdarea cu pregatirea suprafetei a dat roade deoarece avem foarte putine imperfectiuni. Maine vom continua cu chit fin auto si iar primer.
Vopseaua am luat-o tot de la Palinal, dar nu poliuretanica ci epoxidica, desi majoritatea colegilor de forum folosesc poliuretanica. Nu stiu daca am facut cea mai buna alegere...ramane de vazut si va voi povesti cum se comporta in timp.
Mai avem ceva de lucru la reglajele pistolului...inca nu da minge de rugby cum ar trebui.
Va salut si spor la treaba tuturor ce mesteresc la barcute [emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Va salut stimati colegi,
Am terminat de vopsit corpul inferior ( RAL7035 Light Grey cu RAL7011 Iron Grey si dunga cu RAL7021 Black Grey ).
Este prima data cand vopsesc si cred ca a iesit binisor!
Continuam saptamana asta cu partea superioara si incercam sa o inchidem cat mai repede...a durat mai mult decat ne-am propus!
Seara frumoasa!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dbr

Frumoasa lucrarea ! Sa ai spor in continuare!

Vali

Daca vopseaua epoxidica de la Palinal Timisoara se va comporta bine in timp, te rugam sa ne spui si noua. Eu inca am stres vizavi de rezistenta vopselei epoxidice la UV, chiar si daca se clameaza protectia UV.

Lucrarea a iesit foarte bine, si banuiesc ca si interiorul va fi la fel, in gri deschis. Spor in continuare.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Mihai-Andrei Manea

Va salut,
Cu privire la rezistenta vopselei epoxi de la Palinal la UV, testul in cazul meu nu cred ca va fi concludent deoarece barca va fi expusa la soare doar 20-25 de zile pe an, in rest sta in garaj. In ceea ce priveste testul de rezistenta, acolo sunt curios, deoarece va fi "hartanita" in Delta la pescuit. [emoji16]
Va multumesc mult pentru incurajari!
Spor la treaba si voua!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Va salut stimati colegi,
Azi am reusit sa montam rezervorul de inox si sa inchidem barca, unind cele 2 corpuri. Am intimizat corpurile si marginea laterala cu Sikaflex, fiind constienti de faptul ca va fi foarte greu de desfacut data viitoare ( Doamne fereste!!!...sper sa nu mai fie cazul ). Urmeaza rasina si stratimat in zona in care am taiat spre oglinda si in chesoane. Apoi vom vopsi in chesoane,corpul superior si motorul. Incepem sa vedem finalul proiectului.
Daca ne ajuta Dumnezeu si nu intervine nimic, pana la finalul lunii e gata!
Seara buna va doresc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

crysty

Frumoasa lucrare si facuta cu simtul raspunderii. Cu siguranta nu va fi cazul sa o mai desfaci muuult timp. Imi permit sa iti dau niste idei:
- monteaza niste guri de vizitare care sa-ti dea posibilitatea sa urmaresti in timp ce se intampla in santina. Ca si unealta de vizitare se poate folosi cu succes un boroscop (endoscop pentru inspectie/camera pentru inspectie) si dupa ce te familiarizezi cu el va fo o unealta foarte utila.
- eu as incerca sa leg la masa barcii rezervorul montat, astfel incat sa elimin orice pericol la alimentare si chiar gura de alimentare si ventul.

alexdaniell

Felicitari!

In primul rand, trebuie sa-ti spun ca te invidiez ca ai un spatiu unde sa te desfasori.
Eu lucrez doar afara, iar acum, pana nu se incalzeste nu pot lucra deloc. Partea interesanta va fi la vopsire. In primul rand ca lucrez afara, in al doilea rand ca am un mic compresor de 20 litri si pe care scrie ca are un debit de 220 litri/minut. Vreau sa-i atasez o butelie de aprox.300 litri si vad daca reusesc sa vopsesc. Daca nu..am pus-o....
Acum am trimis o cerere de oferta de pret si la palinal. De la emex am, 8kg vopsea (4 albastru, 4 alb), 3kg grund, 2 litri de diluant poliuretanic, intaritoare pentru vopsea si grund ma costa 530 lei. Acum sa vad cat ma costa la palinal.
Pana atunci mai am de slefuit si de pregatit suprafata, de inchis barca....mai am o gramada de facut
Ca si tine, si eu sunt la prima vopsire, daca ai sfaturi, te rog....
Felicitari pentru realizare....

Mihai-Andrei Manea

Te salut Crysty si iti multumesc pentru aprecieri! [emoji16]
Am lasat gauri de scurgere in varange, care duc sub podeaua din pupa, unde am gura de vizitare, pompa de santina si dop de scurgere.
Am tras deja cabluri prin copex pentru a lega rezervorul la masa barcii si pentru indicatorul de nivel.
Va doresc o zi frumoasa si spor la treaba!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mihai-Andrei Manea

Te salut Daniel,
Din cauza reconditionarii, din ianuarie, toate masinile stau afara in strada in loc sa stea in garaj.
Spatiul de lucru l-am izolat cu o folie groasa montata pe o sina, l-am incalzit la 20 gr, iluminat foarte bine si am repus in funnctiune o veche suflanta care trage praful de la slefuit si gazele de la vopsit.
Si eu am conectat 2 compresoare ( 160 + 60 l ) pentru volum, doar cu motorul celui mare pornit. Ai grija sa nu strici motorul celui mic...ii va fi greu sa umple 300 l.
Produsele de la Palinal vor costa aproape dublu, dar eu m-am indragostit de ele [emoji16]
Cu siguranta voi testa in viitor si emex (dar nu pe barca).
Asa cum au spus si colegii experimentati, pregatirea conteaza 90%...partea grea...vopsitul e o placere!
Aveam 3 pistoale mai vechi si nu mi-au placut cum sufla, mi-am luat unul cu 8 duze de aer din Autovit si duza vopsea de 1,3 ( 175 ron )...o placere sa vopsesti cu el.
Treci prin Romana cand ai timp sa vezi si sa povestim!
Spooor!


Sent from my iPhone using Tapatalk

gabriel.c

Salut,eu cred ca nu vei reuși sa vopsești cu compresorul tău de 220litri/min.
Rezerva de butelie 300 litri nu-ți rezolva problema decât pana la prima golire a ei.
Apoi ești dependent de debitul compresorului tău .Mai caută poate găsești sa împrumuți unul de min 400 litri/minut,altfel risti materialele cumparate.
Spor

alexdaniell

Salut Mihai,

Multumesc de invitatie, o sa trec sa stam de vorba. Mi-ar face mare placere.
Gabriel.c, asa voi face, si mie mi se pare slab compresorul....

Multumesc si spor la treaba si voua!!!