diesel - o posibila achizitie?

Creat de Catalin, August 27, 2020, 11:58:43 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Catalin

Salut,

tot cautand prin toata europa ceva convenabil, in ceace priveste un motor, am tot dat de Yanmar. Stiu ca in romania nu le gasim chiar nu am vazut un autboard Yanmar prin toate apele umblate de mine. Dar se pare ca pe la vecinii nostri se tot gasesc  si nu chiar scumpe. https://www.findafishingboat.com/yanmar-d18-d27-d36-d40/ad-62110 ....ce spuneti...este o posibila achizitie ok ori doar un mit al consumului mai scazut.


Florio

Motoarele am certitudinea că sunt foarte fiabile, atât din prisma tehnologiei actuale, cât și din partea renumelui fabricantului.
Acum, partea economică are legătură cu numărul de ore de funcționare, anuale. Astfel se poate deduce dacă diferența între acest diesel și unul pe benzină, este notabilă sau neglijabilă (la carburant).
Pentru că sunt și alte aspecte importante. Întreținerea unui motor diesel a fost mereu și este tot mai costisitoare decât a unuia Otto, pe măsură ce evoluează în actualitate.
Piesele, pompa de injecție, turbina, întregul sistem e mai complicat. Pe cale de consecință, depanarea va fi mai costisitoare.
Greutatea este mai mare (cu 70% mai mare în cazul motorului de 50cp, de exemplu).
Nu știu cat e de sensibil la carburant, dar motorul meu de 50 cp yamaha, poate fi pornit la nevoie și cu o saulă. Un diesel, n-aș crede.

Am expus aici părerea personală, alături de faptul că eu unul prefer să am un motor foarte răspândit între utilizatorii din jurul meu. Așa pot avea și ajutor și carburant la nevoie, acolo, pe apă... și o conexiune bună cu vreun specialist recomandat.
Cel puțin aș mai aștepta să văd un număr mare de răspunsuri de la utilizatori, despre comportament în timp și despre posibile probleme,  înainte de a-l cumpăra. :)

AdrianZUZ

Certificat de conformitate EU dau? Sau nu se inmatriculeaza EU?

"The Dtorque 111 exceeds EU RDC Stage 2 emissions regulations, however is not EPA compliant"

Catalin

Salut....eu raman in continuare pe zona de suzuki 90 hp....era doar o tema de discutie pt alternativa autboard diesel. Intradevar este foarte greu la doar cei 50 hp sa ai 150-170 de kg....e ceva. Practic ai mereu in plus o persoana in barca. Acu daca cei 50 hp diesel il putem compara cu 80 - 90 hp benzina....e ceva.
delivering 50 hp at the propeller with a stunning torque output of 111 Nm at just 2,500 rpm. This is considerably better than the latest 70 hp 4-stroke gasoline models and more than enough to quickly accelerate most small craft onto the plane with plenty of low-down lugging power for heavy displacement duty.


The Dtorque 111 turbo diesel outboard is SOLAS (MOB) certified and now in full production with customer deliveries in the last quarter of 2017.
*The Dtorque 111 exceeds EU RDC Stage 2 emissions regulations, however is not EPA compliant.