Mecanic inboard Tulcea

Creat de OvidiuDP, Ianuarie 27, 2023, 03:01:26 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

OvidiuDP

Salutare tuturor,

Caut un mecanic de inboard priceput si serios in Tulcea sau imprejurimi. Am ceva lucrari de intretinere de facut, schimbat burdufe, pompa de apa, bujii, etc.
Imi puteti recomanda pe cineva?

Multumesc.

Vali

Sallutare, eu am lucrat foarte bine cu Gabi de la Pronautica. Desi eu am lucrat doar la outboard-uri, stiu ca se ocupa fara probleme si de inboard-uri. Este un tip foarte profesionist si corect, am fost super multumit de fiecare data.

Sunt in schimb 3 mici probleme:
1.Gabi nu lucreaza decat la el la firma (Pronautica), nu presteaza off-duty. Dar mie mi-a convenit, fiindca am primit factura detaliata si garantie la fiecare lucrare, iar preturile au fost de bun simt, si la piese, si la manopera.
2. Gabi e extrem de cautat si implicit ocupat. Stiind acest lucru, eu ii duceam motoarele de obicei toamna si le luam primavara, fara sa pun vreo presiune pe termen.
3. Cine e interesat sa ia legatura cu el, e bine sa-l caute direct la firma si sa vorbeasca fata in fata, fiindca ii suna telefonul ca la call-center, si chiar m-a rugat sa nu dau mai departe numarul lui. Pronautica e in estul Tulcei, aproape de malul Dunarii, pe drumul spre Dana 1 Mai.

Mai cunosc un mecanic foarte profesionist, tot Gabi, dar in Galati. Anul trecut l-am ajutat la schimbarea unui inboard Yanmar si la revizia celuilalt Yanmar, pe un catamaran Lagoon pe care eu l-am reparat acum 3 ani.
Daca nu e obligatorie conditia cu Tulcea, sugestia mea ar fi Gabi din Galati, e la fel foarte cunoscut, dar la el presiunea e mai mica, fiindca nu e conditionat de comenzile venite la firma. Daca e o optiune de interes, te rog scrie-mi, si eventual va pun in legatura.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

OvidiuDP

Salut Vali si multumesc pentru raspuns,
Lucrarile de care am nevoie nu trebuie facute in atelier. Se pot face foarte bine in parcare si nu necesita  scule deosebite. Dureaza maxim 4-5 ore. As prefera sa se deplaseze mecanicul la barca si sa le efectuam acolo, deoarece barca e mare (cu tot cu peridoc se apropie de 2T) eu nu am permis sa o tractez, nu mai am ITP la peridoc, etc.

Vali

Hai ca vorbesc atunci cu Gabi din Galati, il intreb cum sta cu programul, si daca e de acord, va pun in legatura. Ma gandesc ca poate va considera ca e bine de lucrat cand se mai incalzeste, mai ales daca se lucreaza afara, dar asta o stabiliti impreuna cand veti discuta.

Daca Gabi din Galati nu va fi disponibil, imi pun conexiunile on miscare si gasim noi pe cineva de incredere, desi Gabi ar fi prima mea recomandare.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

bluenote

OvidiuDP: Nu discut despre ITP, RCA si vigneta care trebuie sa fie valabile, dar important de stiut e faptul ca nu-ti trebuie permis categoria E daca tot ansamblul (remorca+ auto) nu depaseste 3,5T. Nu conteaza cat de mare e barca tractata, important e ce scrie in talonul peridocului. Daca masa maxima a peridocului si masa maxima a masini cumulate sunt pana in 3.5T, nu-ti zice nimeni nimic. Important e ca peridocul sa nu fie mai greu decat masina, adica remorca de 2T tractata cu VW Polo. Vorbeste cu un instructor care face si E sa-ti dea o hartie pt B extins si te poti duce pana la 4250kg, fara examen si alte cheltuieli.
Sunt curios daca mecanicul ala o sa accepte sa vine sa surubareasca la barca ta afara in ger. Bafta sa ai!

OvidiuDP

Salut Vali,

Oricum nu ma gandeam sa le fac acum!! E prea frig.  Undeva in aprilie preconizez.

Vali

Ciao Ovidiu. Am vorbit cu Gabi din Galati, si din pacate nu se mai ocupa de reparatii si mentenanta, decat la unii prieteni buni sau cunoscuti. Asta deoarece are un job nou, care nu-i mai permite sa lucreze ca mecanic freelancer.

Daca barca e in Tulcea, cred ca ar merita sa faci o intrebare la Marinescu Trading, in curte la fosta fabrica de conserve. Stiu ca un coleg de forum isi facea acolo reviziile la motoare acum cativa ani, nu mai stiu ce e acum, dar cred ca se ocupa. Intreaba de Marinescu senior, zis "grecu", vezi ce raspunde, si in functie de asta la nevoie ne reorientam.

Oricum cred ca si ei iti vor spune sa duci barca acolo, dar trebuie intai intrebat. Poti suna si la firma, daca ai nevoie, spune-mi si iti trimit numarul lor pe privat. Succes :).

Edit: atentie cu lucrarea in aprilie: este cea mai aglomerata perioada a anului pentru cei din aceasta industrie, si ai sanse mari sa fii refuzat sau sa ti se faca lucrari de mantuiala. Asa ca eu sunt fan al proverbului "omul gospodar isi face iarna barca si vara sania"...
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Alex1958

Citat din: bluenote din Februarie 02, 2023, 10:32:57 AM
OvidiuDP: Nu discut despre ITP, RCA si vigneta care trebuie sa fie valabile, dar important de stiut e faptul ca nu-ti trebuie permis categoria E daca tot ansamblul (remorca+ auto) nu depaseste 3,5T. Nu conteaza cat de mare e barca tractata, important e ce scrie in talonul peridocului. Daca masa maxima a peridocului si masa maxima a masini cumulate sunt pana in 3.5T, nu-ti zice nimeni nimic. Important e ca peridocul sa nu fie mai greu decat masina, adica remorca de 2T tractata cu VW Polo. Vorbeste cu un instructor care face si E sa-ti dea o hartie pt B extins si te poti duce pana la 4250kg, fara examen si alte cheltuieli.
Sunt curios daca mecanicul ala o sa accepte sa vine sa surubareasca la barca ta afara in ger. Bafta sa ai!
Salut,
Desi nu sunt in topic este bine ca informatiile care apar pe aici sa fie corecte. Permisul de conducere Categoria B iti da dreptul sa conduci un vehicol tragator de categoria B care impreuna cu remorca sa nu depaseasca 4250 kg. Figura cu B extins e expirata. Pe talonul masinii scrie greutatea maxima permisa a ansamblului - care nu trebuie depasita nici daca ai permis Categoria BE.

bluenote

Acum am vazut completarea ta. Cu B extins (care e valabil, dovada ca la reinnoirea carnetului meu facuta luna trecuta s-a pastrat mentiunea codului 96) eu pot tracta peridocul barcii mele care are 2T in talon. Cazul meu: Nissan X Trail + peridoc Temared 2T(max ce permite masina) si ma incadrez la B96. Cu B simplu nu s-ar fi putut.