Apel!!

Creat de Mihai Irimia, Martie 28, 2012, 08:05:50 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Rumpi


Se mai aude ceva cu GPL pe barca? E interesant subiectul nu de alta. In Belgia si Olanda majoritatea firmelor care ofera barci de inchiriat pentru ski nautic le-au pus pe GPL si au un rezervor mare la debarcaderul propriu. 
Si motoarele 2T se pot trece pe GPL chiar daca nu au injectie de ulei, ea se poate pune ulterior, necesita pompa de injectie si modificare la carburator (montaj duza ulei). Pompa de ulei ideala e antrenata de motor (variatia dozajului in functie de turatie) dar se poate si electric numai ca e mai complicat. Pentru Wartburg a existat de exemplu un kit de conversie GPL. (mai are careva barca cu motor Wartburg fara pompa la racire si fara inversor?)
Exista preincalzitoare electrice pentru instalatii GPL cu care se poate surmonta problema insuficientei incalziri a agentului de racire la motoarele cu monocircuit.
Iar pentru cine vrea sa fie high tech se poate folosi un sistem cu injectie in faza lichida, fara vaporizare.
(eu n-am GPL pe masina din simplul motiv ca fac aia de la RAR infarct daca vad montajul, momentan astept sa scoata neamtu softul de la injectie benzina la vanzare, pe urma discutam optiuni multifuel.)

Iuliutz

Eu am Gpl pe un Ford focus si sunt mulțumit de el. Exact asta discutam cu proprietarul unei barci din Sulina. Eu luasem in calcul montajul unei instalații pentru carburatie cu butelie de aragaz, care de altfel se comercializeaza deja in toate pompele de pe acolo. Erau daciile vechi ce mai foloseau așa ceva si mergeau fără probleme prin anii 90

Mihai Irimia

Citat din: Iuliutz din August 04, 2012, 08:40:23 AM
Eu am Gpl pe un Ford focus si sunt mulțumit de el. Exact asta discutam cu proprietarul unei barci din Sulina. Eu luasem in calcul montajul unei instalații pentru carburatie cu butelie de aragaz, care de altfel se comercializeaza deja in toate pompele de pe acolo. Erau daciile vechi ce mai foloseau așa ceva si mergeau fără probleme prin anii 90

Am renuntat la faza cu GPL, din doua motive,
1-Nimeni nu-si va monta asa ceva pana nu poate alimenta de la ponton de pe mal, indiferent de sistem, mai multe succesuri:D am avut cu generator tip Brown care consuma doar apa distilata si si curent( un motor D445-dela in 3 cilindri consuma pana in 2l motorina, restul apa distilata)
2-Sunt in Manila, Filipine acum