Apel!!

Creat de Mihai Irimia, Martie 28, 2012, 08:05:50 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Mihai Irimia

Ma intereseaza sa stiu cati membrii sunt din Galati-Braila si Tulcea, si mai ales care aveti motoare INBORD benzinare, va spun la urma de ce intreb.

Mihai Irimia

intentionez sa montez GPL-uri pe motoare inbord pe benzina, si implementarea unor sisteme tip ponton cu gaz(asta depinde de un furnizor) momentan fac teste pe un motor de FORD, de 120 CP, primele teste arata bine, suntem la faza de reglaje fine

mario38

iar acum vin si eu ,,,,,cu impertinenta ,,,, sa intreb >>> pe motoare in 2 timpi nu merge???

ionitzady

of mario ce bine ar fi ,nu cred ca merge , doar pt cele cu injectie ulei ???? !!!!!! cat despre cele cu ameste in benzina nuuuuuuuuu . Nu au cum sa se unga.

Mihai Irimia

Citat din: ionitzady din Martie 31, 2012, 09:39:31 AM
of mario ce bine ar fi ,nu cred ca merge , doar pt cele cu injectie ulei ???? !!!!!! cat despre cele cu ameste in benzina nuuuuuuuuu . Nu au cum sa se unga.

Ai raspuns corect in locul meu :) si a doua problema la out-board-uri ( cred sigur ca la ele se referea colegul nostru), trebuie sa modifici  si galeria de aspiratie, in sensul ca trebuie sa poti incalzi vaporizatorul.

mario38

O.K. folosim motoare cu injectie de ulei si colectam apa din sistemul de racire . CE temperatura trebuie la vaporizator?

Mihai Irimia

Citat din: mario38 din Aprilie 01, 2012, 11:11:36 AM
O.K. folosim motoare cu injectie de ulei si colectam apa din sistemul de racire . CE temperatura trebuie la vaporizator?

Cam 80 de grade, de fapt aste e temperatura lui normala de functionare, cel mai important e sa fie cat mai constanta, dar de asta se ocupa termostatul.

ionitzady

Nu stiu cate motoare ( penta ) ajung la temperatura asta pt ca ele trage apa din dunare rece si o da putin mai calda ...

mario38

adevarat , temperatura apei refulate pe stutul martor este mult mai mica de 80 celsius,. vaporizare la 45-50 de grade nu merge??????? . hai sa ne tocmim acum ;D

Mihai Irimia

Citat din: ionitzady din Aprilie 01, 2012, 04:18:54 PM
Nu stiu cate motoare ( penta ) ajung la temperatura asta pt ca ele trage apa din dunare rece si o da putin mai calda ...

cam toate ajung, au termostat, multi merg fara termostat, dar asta e alta poveste, inca lucram la Fordul ala de 120, oricare ar fi el un motor trebuie sa functioneze intre 80-90 de grade, ce refuleaza el mai rece, e doar o parte din apa trasa din cizma de impeller, ca sa nu forteze pompa, dar el in interior cam are temperatura asta, noi ne gandeam chiar la varianta incalzirii vaporizatorului cu uleiul de ungere dar nici ala nu e prea constant si nici nu poate fi controlat, Fordul de care vorbesc a fost auto, navalizat de mine si are circuit intern/extern, in intern omul are antigel, motorul are termostat, in mars apa din intern sta la 83-86 grade, deci super pentru ce vrem noi sa facem, deocamdata (zilele aste nu am facut nimic din cauza vremii) reglajele pe pe peridoc cu aductiune de apa in cizma, dar nu am cu sa bag sarcina pe motor, testele le voi face pe apa, dar si astea cand va fi apa mai calda, nu sunt aceleasi reglaje ca la auto, astea pe barci merg cam ca cele de aviatie, turatie si sarcina constanta (ma rog exceptand regimul de decolare), nici noi nu suntem asi in domeniu, dar cred ca vom reusi cu putin efort, ele sunt, functioneaza in lume, sunt chiar si pe metan, dar un motor facut de ei cred ca e de 4 ori cat barca, si ei nu monteaza pe altele decat rar si cu preturi imense, apoi o alta mare problema e in a convinge pe cineva, sa faca macar 2-3 statii GPL Braila-Galati -Tulcea, sau mai jos Crisan macar, altfel solutia nu va avea aplicare, e dificil, cum duci GPL la un ponton in Delta, la Crisan -Sulina- Sf.Gheorghe , ar merge o masina sau rezervorul dus cu o gabara....dar nu am eu cum sa fac...eu doar sa-i conving ca solutia e aplicabila si sunt propietari de barci care ar pune asa ceva dar nu o fac pentru lipsa statiilor de alimentare.

P.S. asa a fost si cand au inceput si cu masinile si cu statiile pe apa , desi jigodiile ar trebui sa vand combustibilul mai ieftin ca la auto, ca dor noi nu platim taxe de drum si altele caracteristice transportului rutier, dar traim in Romania, eu sincer mi-as lua daca as avea bani o veche nava pe aburi si as merge pe reziduuri de la service, decantata zeama de la santina navelor, etc. sa vad ce mai zic astia atunci, ca merg eco, nu deversez reziduuri, le ard!!! ;Dnu conteaza ca e fumul pe cos cat pufoaica

Vali

O varianta ar fi o butelie ruseasca din-aia lunga, o alimentezi la o statie gpl, si apoi pe carut ca pe vremea lui ceasca pana la barca :).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Mihai Irimia

Citat din: Vali din Aprilie 02, 2012, 10:13:55 AM
O varianta ar fi o butelie ruseasca din-aia lunga, o alimentezi la o statie gpl, si apoi pe carut ca pe vremea lui ceasca pana la barca :).

;D Exact asa va si  vrem dar nu se poate, buteliile de GPL au supapa de siguranta, de sens, a doua de siguranta comandata electromagnetic, inca una care deschide gazul cand vrei tu sa schimbi combustibilul, dar sunt butelii omologate de multe dimensiuni si forme, cilindrice, toroidale, noi facem intai cu una obisnuita, dupa aia vedem ce furnizor alegem in functie de componente. si mai mult ca sigur ma voi lovi de omologare.

Mihai Irimia

e vrun amic care poate da sfaturi despre un  GPS?

Vali

Sunt si amici care pot da sfaturi despre gps. Pentru asta ar fi mai potrivit sa pui intrebari punctuale, la categoria respectiva, nu la motoare ;).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Iuliutz

Eu am un garmin etrex 20 si sunt multumit de el pentru Delta