ajutor ....motor auxiliar

Creat de republicii, Februarie 06, 2012, 09:10:28 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

republicii

Salutare la toata lumea!
Dupa cum v-am mai soptit sunt incepator dar dornic de invatare,am o barca cu motor de 65 cp si as vrea sa-i montez un motor auxiliar mai mic de 4-5 cp 4T care trebuie sa-l achizitionez dar nu stiu cat trebuie sa aiba cizma? scurta,lunga nu stiu cum trebuie ales poate ma indrumati si pe mine si daca stiti unul bun pe undeva bineinteles sh sunt amator,vreau sa fiu pregatit cand incepe sezonul sa-l pot folosi pe canale si si cand voi venii sa ma plimb cu caiacistii !!!!. Multumesc anticipat pentru sfaturi!

gvincentiu

Eu gandesc ca trebuie sa fie cat mai usor. Cu cizma scurta si montat pe un suport exterior nu merge, pentru ca va fi greu la guvernare din pupa fiindca nu are comenzi la distanta, iar barca ta nu are carma. Deci va trebui montat pe oglinda langa celalalt dar sa nu il incomodeze. Da-ne ceva dimensiuni ale oglinzii.
Ganduri bune !

republicii

Cred ca tot pe un suport montat pe pupa ca nu are loc langa celalalt care este intr-o adiancitura voi incerca sa pun o poza din pupa.Cam ce lungimi au cizmele ca sa pot masura , si cat trebuie sa treaca elicea in jos sub fundul barcii ?

dan dragos

pentru auxiliar iti trebuie cel putin cima lunga adica in jur de 50-55 cm (20 inch). cizma scurta este pana in 40 cm (15 inch) si mai sunt producatori care mai au si una extra lunga, de 25 inch
cam asa se masoara lungime cizmei:

republicii

Multumesc Dan Dragos incep sa ies din bezna.Dar ce zici am unde sa-l pun apropo de pozele postate?

dan dragos

vizavi de scara :).
in mod normal placa anticavitatie a motorului trebuie sa fie mai jos cu 2-3 cm de partea de jos a oglinzii pentru o functionare optima dar aici sunt si alte variabile de luat in seama (aici asteptam grei forumului)