Barca de glisare car toppable - Contribuiti

Creat de Mihaif99, Iulie 19, 2012, 06:15:57 AM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Vali

La 68 kg mi se pare cam grea pentru dimensiunea ei. Motivul e ca e de tip "barca in barca", adica dublu bordaj, plus balustradele alea negre etc. In schimb, are rezerva buna de flotabilitate la inundare, si finisaje reusite.

Singura chestie de care ma tem e sa nu fie facuta in tehnica Chopper-Gun, adica prin spray-ere cu tocatura de roving. Pretul cam asta indica, nu cred ca sta cineva sa bata la mana fibra pe o asa jucarie de barca.

Nea Ion, ai vreun gand vizavi de aceasta barcuta?
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

ionpescarul

#31
Citat din: Vali din Decembrie 13, 2013, 11:01:51 PM
La 68 kg mi se pare cam grea pentru dimensiunea ei. Motivul e ca e de tip "barca in barca", adica dublu bordaj, plus balustradele alea negre etc. In schimb, are rezerva buna de flotabilitate la inundare, si finisaje reusite.

Singura chestie de care ma tem e sa nu fie facuta in tehnica Chopper-Gun, adica prin spray-ere cu tocatura de roving. Pretul cam asta indica, nu cred ca sta cineva sa bata la mana fibra pe o asa jucarie de barca.

Nea Ion, ai vreun gand vizavi de aceasta barcuta?

Vali , deocamdata doar ma documentez ,vizavi de ceva mic care ai putea merge in glisare cu un motor mic aprox 6 cai ,o persoana si putin bagaj . (dar nu ceva de prin rusia ,imi ia aia gatul pe acolo ,nu , ceva care poate fi cumparat fara riscul unei tepe )


cristi80

car toppable e sigur, la dimensiunile astea si greutatea e super.nici pretul de 800E(la ei acolo)nu e de lepadat.

byteworks

Jon boat-urile astea gliseaza si la vasle :) exagerez desigur. Doar ca pe valuri e bai mare cu ele.

AdrianZUZ

Citat din: ionpescarul din Decembrie 13, 2013, 11:20:12 PM
Citat din: Vali din Decembrie 13, 2013, 11:01:51 PM
La 68 kg mi se pare cam grea pentru dimensiunea ei. Motivul e ca e de tip "barca in barca", adica dublu bordaj, plus balustradele alea negre etc. In schimb, are rezerva buna de flotabilitate la inundare, si finisaje reusite.

Singura chestie de care ma tem e sa nu fie facuta in tehnica Chopper-Gun, adica prin spray-ere cu tocatura de roving. Pretul cam asta indica, nu cred ca sta cineva sa bata la mana fibra pe o asa jucarie de barca.

Nea Ion, ai vreun gand vizavi de aceasta barcuta?

Vali , deocamdata doar ma documentez ,vizavi de ceva mic care ai putea merge in glisare cu un motor mic aprox 6 cai ,o persoana si putin bagaj . (dar nu ceva de prin rusia ,imi ia aia gatul pe acolo ,nu , ceva care poate fi cumparat fara riscul unei tepe )

Am si sunt multumit de un WaterTender 9.4 ... a mers si pe masina, dar mai bine pe o remorcuta usoara de 2/1 m. Are cam 50-55kg la 2.9/1.4 m si merge bine cu 4cp, dar nu gliseaza cu 2 oameni la rapitor.

http://www.ebay.com/itm/NEW-94-WATER-TENDER-9-4-DINGHY-TENDER-PLASTIC-ROW-BOAT-/330446544346

cristi80

dar barca facuta de byteworks, Little harrier motor dory? 2.90/1.40 cu 39kg(conform planului), car toppable,motor pana la 20cp,poate colegul byteworks ne poate spune si un pret a materialelor.

byteworks

Pomenita Broscuta (Little Harrier ) iese ieftin si a dovedit asta vara ce poate face chiar si pe Dunare, incarcata. Dupa cum se vede, e "port-bagajabila" :)
S-ar putea sa fie totusi cam mica pentru doi pescari solizi cu bagaje de mai mult de un weekend.

cristi80

la dimensiunile broscutei nu poti sa ceri sa care bagaje ca un ferryboat,bagaje pt un weekend sunt mai mult decat necesar pt un toppable.

Don Basilio

daca nu stiati deja, eu am idei muuulte, uite una, o barca pliabila, din alea care se impaturesc in 4 si se pun pe masina, dar... cu vele. am vazut ceva standard oe la dealerii de barci dar au un pret prohibitiv (sau sunt eu subiectiv) stie cineva o srsa de planuri , asa de la 12 la 16 picioruse?

Vali

Salut Vasile, se gasesc planuri pentru barci pliabile, de exemplu aici: http://www.boatdesigns.com/10-Fold-Up-folding-boat/products/468/
Barca in link e simpla, nu cu vele, si ceva mai mica (10 picioare - 3 metri), insa e un model dupa care se poate concepe ceva mai serios.

Eu insa nu prea sunt fan al acestui tip de barca, din motive de complexitate si fiabilitate scazuta, mai ales la vele. E complicat de montat arborada si velatura pe asa o barca, predispusa din conceptie la tot felul de torsiuni si deformari.

Mult mai convenabila ar fi o iola demontabila (invelis pe schelet), cum are colegul kmbh69. E prezentata la acest topic, si din ce-mi amintesc, proprietarul e foarte multumit de ea: http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,363.0.html
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Don Basilio

Ca de obicei Vali, esti om de baza, nu te-ai dezmintit nici de data asta. voi face un up date de la ultima intalnire de pomina de la ,,depozit,, am tras o fuga pana in Germania si sunt deja fericitul proprietar al unei Delphin 140, facuta pt vele, cu putul derivorului, in stare buna si completa (fara carma, derivor si greement) am mers deja cu ea cateva ore (cu carma altei barci si cu derivoare laterale imprumutate) pe WannSee langa Berlin si pe ChiemSee in Bavaria si, chiar fara grementul ei original, cu vele subdimensionate, merge super. De ce vreau si altceva? mi-a luat 4 ore sa o montez si nu mai spun demontatul, cei mai indemanatici spun ca dureaza o ora, cam multa activitate pentru o iesire de o zi, e foarte buna pt mici vacante de la 2-3 zile in sus. Nu uita ca stau la etajul 10 si nu am nici o posibilitate a lasa o barca undeva la indemana, stiu se poate la Galati dar nu e la indemana. o barca pliabila (in 60 de secunde spune reclama, hai 5 minute, treaca de la noi) as folosi-o la iesiri de o zi pe lacurile din jurul Bucurestiului. Stiu ca nu prea se preteaza la vele, dar e un compromis de etajul 10.
Frumusica barcuta propusa, dar eu cautam ceva ca modelul de 14 picioare de pe www.barci-pliabile.ro  - din perspectiva mea e cam scump. a face o barca din placaj nu mi se pare o problema prea mare, mai dificila mi se pare etanseizarea imbinarilor mobile. Si inca o idee, cum ar merge cu vele o pneumatica solida, peste 12 picioare, cu fundul si pupa rigide, din placaj gros, la care sa atasez derivoare laterale? hai ca junge pana acum.

Vali

Salut Vasile, nu pot sa spun mare lucru despre barcile pliabile, fiindca nu am avut experiente cu ele. Posibil sa fie o solutie buna, dar personal nu sunt atras de tipul asta de barci, exista alternative mai potrivite, mai ales pentru vele.

Ca exemplu, daca tot ai intrebat despre o pneumatica echipata ca velier, se poate, dar nu e prea eficienta, si nici comoda la transport, montaj etc. Am facut pe vremuri asa ceva cu prietenul meu Andrei din Galati, atunci ne-a convenit, dar acum, cand avem ceva experienta in plus, nu cred ca ne-ar mai interesa.

Daca varianta pneumatica e de interes in cazul tau, cred ca s-ar potrivi mult mai bine un catamaran cu vele, avem deja colegi care au asa ceva. E mai stabil, mai rapid, ofera senzatii mai interesante, si nu e mare diferenta fata de o pneumatica obisnuita, dpdv al transportului si montajului.



"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Don Basilio

la preturile la care se cer pe catamarane cu vele mai pun ceva si i-au o cabinata sh (bineinteles urmeaza problema depozitarii, la indemana)

Vali

Nu-i chiar asa. Daca ai noroc sa te intalnesti la bairam cu vreunul din proprietarii de catamarane, ai sa vezi ca nu sunt chiar prohibitive. Eu cred ca sunt fanul nr. 1 al sintagmei "maximul de barca la minimul de bani", si la cat-uri raportul utilitate/pret e unul bun (bineinteles daca prin utilitate intelegem sailing-ul si nu carausia :) ).
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau