Job..Urgent

Creat de Captan, Martie 20, 2013, 04:41:55 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Captan

Pentru munca in Germania, se cauta doi baieti care stiu sa lucreze cu fibra de sticla, santier reparatii yachturi in Hamburg. Daca toate merg k lumea se poate semna contract permanent pentru constructii ambarcatiuni in fibra de sticla. Eventual si pntru alti baieti. Se plateste 8 euro ora ptr inceput. Pentru cei interesati rog telefon 0722466528.


Mihai Irimia

Spune-mi te rog, de mechanic, electrician nu au nevoie?

Captan

O sa intreb. Managerul de la fosta mea firma de crewing cauta, ne-am intalnit azi si stiind ca eu sunt cu barcile, m-a rugat sa-l ajut. firma se numeste Bright Maritime, este pe net sau va dau eu mob direct....dar trebuie sa-l caut intai. ;).
Electricieni se cauta la greu pentru nave, dar trebuie cursuri IMO, carnet marinar, etc....multe etc, dar acum este o meserie foarte cautata ptr nave. Si salariul destul de bun! :)
Salutari

byteworks

Cu tot respectul, cu 8 euro pe ora nu se poate trai acolo.

Mihai Irimia

Stiu, la noi e naspa, au din 2001 nu am mai avut nici o imbarcare pe carnet deci carnetul e expirat, brevetul la fel, si e o intreaga aventura sa le recapat, scoala din nou, nu stiu cat stagiu pe maritim de rada, etc., o sa vad daca merita sa ma bag, pe mine ma dezgusta chestia cu expiratu, adica ce expira? eu credeam ca acumulez experienta si sunt mai bun, ma rog stiu, e vorba de jumulit curcanul, la santier in Galati cand plecam in probe de mare, seful mecanic se subordoneaza inginerului de probe, daca a doua zi ma duc pe cutie plutitoare de 150 de cai si 35 de ani vechime nici motorist nu ma primeste. Construiesti de la zero si testezi nave de jde mii de cai putere pe partea ailalta a planetei, si aici cand te duci inca se mai predau masin pe presiune( abur) tare sunt curios ce ar face lectorasii de la ceronav( sau ce ar spune ) daca ii pune in fata unui Caterpillar care nu porneste, ala umbli cu tester de diagnoza la fel ca la auto.Adica iti ia banii si nu te invata nimic.Teoretic si eu sunt un foarte bun neurochirurg daca nu mi-ar fi asa greu sa deosebesc siringa de bisturiu, cam la fel ar fi si cu permisele astea D, C etc., manevra navei, RND, RIPAM si ce-o mai fi acum( eu am din 93) si...SI? cum faci, te urci pe 200-300 de cai in doua motoare si valeu, noi avem noroc ca in medie sunt 20 de barci in fiecare port si nu te intalnesti cu nimeni, ca daca eram in alta tara sa-ti ia o ora sa iesi din port....lucrueile aratau altfel.

Mihai Irimia

#5
Subscriu ce a spus colegul byte, cu 8 euro....cam da cu virgula, a auzit el neamtu ca e iefteneala la noi, dar daca esti prieten cu el zii ca sa cam terminat, sau mai tine putin si nesemnificativ, nu mai e ce a fost...dupa lovitura de stat din decembrie, aveam meseriasi buni, in toate domeniile dar sunt aproape 24 de ani, acuma Kanci, avem cocalari, pitipoance, sefii banilor grei ( astia nu pot face doua lucruri deodata sa mearga pe strada si sa mestece guma), banuiesc ca neamtu vrea calitate...portarul de la el cat are?


Oricum vezi ce spune, eu as merge daca plateste cat decat decent, e cam departe unde lucrez eu...

Captan

Stimati colegi, nu sunt eu autorul si nu am nimic de-a face cu treaba asta. Doar ajut un cunoscut. Pentru detalii si eventuale negocieri se poate suna direct. Acum pun si nr. tel......0241619232 Dl.Cazacu, firma Bright Maritime.

Referitor salarii, nu ma pronunt, dar tinand cont ca si piata asta ,a navigatorilor (unde sunt eu) este in cadere ibera, aproape nu ne mai cere nimeni pe piata internationala, se pare ca vor sa ne scoata de tot de pe piata, o sa ajungem sa lucram noi ptr asiatici. Dar fiecare le vede cum vrea!
Salutari

Mihai Irimia

Deci, are nevoie de personal navigant sau pentru santier de reparatii, varianta a doua m-ar interesa

Captan

Anuntul asta este ptr santier in Hamburg, lucratori in fira de sticla (repet). De asemenea nenea asta trimite si navigatori si sudori, tzevari etc la santiere in Olanda, Germania, etc.