sfaturi schimb motor

Creat de dany, Octombrie 11, 2013, 08:36:08 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

dany

Salut baieti.Sunt nevoit sa apelez la cunostintele voastre ,si sa va cer parerea intr-o problema cam spinoasa....Unii dintre voi i-mi cunoasteti barca si munca depusa pt. a o repune pe apa[''barca mea papuc''semnata Dany-pt. cei mai noi].Acum este echipata cu un yamaha 25 cp,2t,autolube cizma lunga,si mai am un motor de rezerva,nefunctionabil,ca piese de schimb.Ma bate gandul sa fac un schimb cu un motor de 40 cp,2t,dupa unii maxima putere acceptata de barca mea,si va spun si de ce vreau sa fac schimbul acesta.Eu merg la pescuit pe lacurile de pe siret si am niste locuri salbatice cu maluri greu accesibile,unde nu poti ajunge decat cu barca.Mie i-mi place sa pescuiesc din barca ,dar sunt nevoit sa duc cel putin o persoana sa pescuiasca la stationar pe mal,datorita faptului ca eu nu am masina[culmea nu :o]si respectivului sofer nu prea.Asa ca mai vine si un al treilea eventual si va dati seama ce echipament se aduna pentru iesiri de doua nopti si trei zile.Care sunteti pescari stiti cum va pregatiti pt.asemenea iesiri.....Din grija unora ,locuri de lasat barca la apa sunt f.putine,adica unul,pe lacul beresti -sascut,loc  ce se afla in coada lacului.Pana la locul de pescuit fac cu motorul asta 35min in trei insi poate40 cind bate vantul sau este si al patrulea[a fost odata cazul si  ne-a prins si o furtuna de siret,numai cum stie el sa ne-o dea si atunci am probat barca ce poate ea cu adevarat...TIXITA FRATILOR...am zis ca nu mai fac asta.....sa iau 4 insi +bagaj,SOTObagaj...nebunie].Tinand cont ca eu niciodata nu voi putea sa ma limitez la o persoana,adica eu si bagaj,clar asta ,cel putin doua cu bagaj,si avand si ganduri de delta pe viitor m-am gandit ca asta e solutia salvatoare,mai ales ca barca este construita pt.40,si intarita de mine in momentul reconditionarii,ar suporta f. bine asemenea motor,parea mea .Ce parere aveti,si ce motor mi-ati recomanda? Oglinda barcii are inaltimea de 56,motorul meu are cizma 56,oare daca as mai scoate din inaltimea oglinzii 2cm are ceva,sa pot gasi un motor cu cizma de54 care se gasesc mai repede decat unul de 56,nu prea i-mi vine sa modific oglinda, dar repet sfaturile voastre conteaza f. mult ...De motorul asta sunt multumit cum merge,am intrat in glisare cu doi insi si bagaje,fara a accelera maxim,dar cu 40 altfel ar sta lucrurile .Multumesc anticipat!!!

dany

Nu mai luati in considerare acest topic!Scuza-ti va rog!!!

Pateras

Da,chiar nu da nimeni cu parerea la acest topic,k si eu am aceasta dilema in cap sa trec de la 25hp la 40hp,tot din cauza bagajelor si a pasagerilor,si inca nu stiu ce sa fac......

Ciby

#3
Pai ce sa faci?
Cauti motor de 40, cand il ai, cu actele in mana, mergi la capitanie sa ti-l treca in certificatul barcii, daca este inmatriculata, altfel risti amenzi pe balta daca ai norocul sau are cine sa te controleze pe unde umbli.
O sa fie o mica diferenta provocata de greutate, posibil mai mare a noului motor si de consum. In ce priveste greutatea, echilibrezi barca din bagaje. Pentru consum, fuga la croitor pentru niste buzunare mai adanci!
Dar, ce trebuie sa stii este ca in caz de nevoie, cu un motor de 40, poti merge si cu 25 de cai, dar cu unul de 25, n-o sa mergi in veci cu 40!
Acum, stai si tu stramb si judeca drept! Diferenta este benefica pe barca si defavorabila in propriul buzunar.

bradutzu

dani
ptr ce iti trebuie tie adik fara delta nu se merita!
lasa motorasul pe care il ai ca este ok!
eu am plecat de la Galati la Sf Ghe si atunci ai nevoie de motor ca altfel nici sa nu te gandesti!
stiu ca ai vandut barca dar poate mai citeste cineva pe aici!
Sa auzim numai de bine!

Pateras

Pai am gasit un motor Yamaha,2 timpi,un carburator,2 pistoane,problema este k nu are acte,capacul este fara folie capacitate,nu are nici o tablita de identificare .....Proprietarul zice de an 1998,40 sau 50 hp.Pretul este foarte atractiv,in jur de 700 euro,cam atit am dat eu pe un Mariner 2 timpi 25 hp. In octombrie anul trecut mi-a venit nepotul din Anglia cu sotia,si am facut o mica excursie{visul meu a fost sa ajung cu barca in Marea Neagra},barca o aveam parcata in Dunavatul de Jos,cap de linie,la un prieten,am luat citeva bagaje(toale,mincare doar de mic dejun,citeva lansete,apa,si benzina).Cu vint din fata si motorul la blana am facut 3 ore,am avut un consum de 18 L,sincer acum dupa acea aventura as fi preferat sa ard 20-25L,cu 40 hp,dar sa ajung intr-o ora. Acum dorinta mai mare am de a explora delta,inca sant dezorientat cu privire la schimbarea motorului,m-as risca si fara inmatriculare,k pe acolo mai toti circula cu motoare mai mari,in 2 ani de cand bat bratul Sf.Gheorghe nu m-a intrebat nimeni de sanatate! Daca ,cineva a fost controlat,sa imi spuna si mie cum pun baietii problema,laacte?,e loc de intors?,pe ce am acum am acte in regula,pe capac am pus 20,k asa se poarta.

Ciby

#6
Daca nu are acte, uita ca l-ai vazut. Se mai pot face unele manarii, vanzatorul sa declare pe propria raspundere ca nu este furat, si se poate inscrie.
Dar mai stii peste cateva luni ce-o sa le mai sune guvernantilor si in privinta asta?
Nu am inteles daca barca pe care o ai este inmatriculata sau te bazezi pe ce ai scris pe motor. Parerea mea este sa nu te joci cu focul. Daca in acte scrie 25 si esti oprit, iar barca nu este inmatriculata, intri deja in sfera penala. Asa ca atentie! Nu te poti baza pe mica intelegere. Poate o sa tina, sau poate nu!

Pateras

La barca am acte de spania,traducere legalizata,si la motor la fel,omul a fost ok,si a trecut in acte 20 hp,chiar daca in realitate are 25hp,este diferenta mica la volum-greutate.,plus k are 2 pistoane,si nu am auzit pe nimeni k li s-a dat capacul jos,la un control!

bradutzu

eu am fost controlat vara trecuta de vreo 5 ori dar pana in delta adica de la Isaccea pana la Braila!
neinmatriculat = penal (probabil cu suspendare.......dar merita?)
Sa auzim numai de bine!

Pateras

Bun,va multumesc de sfaturile bune,acum as vrea sa iesim un pic din sfera penalului. Va rog sa imi spune-ti,despre schimbarea motorului?Sa zicem k il iau cu acte,inmatriculez,imi schimb si buzunarele(bani ptr.benzina),barca pe care o am nu are forma de glisare,am rezolvat apuparea cu trim tabs,dar tot este greoaie cu bagaj si ceva persoane,ce sa fac in cazul meu,sa ramin la 25 hp,si sa schimb barca,sau sa trec la 40hp,si sa pastrez barca?

Vali

Salut, posteaza te rugam o poza cu barca actuala, ca sa vedem despre ce e vorba.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Pateras

Incerc sa pun citeva poze.
Citat din: Vali din Ianuarie 20, 2014, 06:27:39 PM
Salut, posteaza te rugam o poza cu barca actuala, ca sa vedem despre ce e vorba.

Pateras

Citat din: Pateras din Ianuarie 20, 2014, 07:29:05 PM
Incerc sa pun citeva poze.
Citat din: Vali din Ianuarie 20, 2014, 06:27:39 PM
Salut, posteaza te rugam o poza cu barca actuala, ca sa vedem despre ce e vorba.

Pateras


Pateras

Mi-as dori o astfel de barca,dar cu forma cocii de glisare,open,si sa am acel cheson din prora,k,este minunat,acolo tin canistrele cu benzina,cizme sold,veste salvare,gratar,disc,butelie,nada,cazma,topor,rezerva ulei amestec,prelate 3 la nr.suprafata 6m patrati......