Barca open

Creat de kimi, Decembrie 30, 2013, 02:05:30 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

kimi

Salut .
Sunt nou pe forumul asta , si as dori sa-mi dati cateva sfaturi .
Mi-am luat de curand o barca open , 4 X 1.6 m , dar nu stiu producatorul , atasez cateva poze poate a mai vazut cineva modelul .
Vanzatorul mi-a dat-o fara dopurile de la evacuarea apei , si nu stiu ce ar trebui sa caut ( gaurile de pe barca sunt fine , fara urma de filet sau altceva ) .
Am de gand sa o restaurez un pic in iarna asta , niste vopsea poliuretanica , eventual o antialga + caut un motor in 2 timpi ,  intre 20-40 CP si unul electric de vreo 30 - 40 lbs ( ma gandeam la un Energo , din cauza ca e mai ieftin ) .

Vali

@kimi: Salut si bun venit pe forum.

Barca din poze nu e rea, dar cred ca e cam grea pentru dimensiunea ei. Totusi, daca nu o incarci prea tare, se va misca bine, chiar si cu 20 de cai, fiindca are forme bune de glisor.

Daca spui ca nu stii producatorul, inseamna ca ori nu are acte, ori nu e specificat. Forma carenei si amenajarea interioara sugereaza o barca italiana, am vazut des asa ceva. Daca nu ai acte, incearca sa faci rost de undeva. Chiar daca nu inmatriculezi barca si folosesti motor de 20 de cai, te poate opri oricand Frontiera sau ANR-ul sa te intrebe de actele barcii.

Dopuri gasesti la Nautica Shop sau Yacht TNG, ambele din Galati, vand si online. Se monteaza cu holzsuruburi, pe un pat de silicon. Posibil sa trebuiasca largite gaurile petru dopuri.

Despre restaurat barca, daca are gelcoatul bun, mai bine restaurezi suprafata gelcoatului, decat sa dai vopsea. Depinde totusi de starea gelcoatului, si asta o poate spune cineva priceput. Oricum, cand vei incepe treaba, nu ezita sa ne povestesti pe forum, fiindca te mai putem indruma la nevoie.

@kimi & bradutzu: haideti sa pornim cate un topic cu subiectul fiecaruia, ca sa nu ne calcam pe bombeuri pe un singur topic. Spuneti-mi deci titlul pe care-l doriti la topic, eu le pornesc pe amandoua si mut postarile acolo.
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

kimi

#2
Aproape sigur e italiana Vali , tipul de la care am luat-o a adus-o de acolo . Am act de vanzare-cumparare facut la notariat cu el , tipul nu avea actele de provenienta dar a dat o declaratie pe propria raspundere ca nu e furata , etc .
Intentionez sa o folosesc pe un lac de acumulare interior , unde sigur nu o sa am problema cu inmatriculare , etc. ( ma bate gandul sa pun si un motor de 40 daca as gasi o oferta buna ) .
Poate o sa vada si ea Delta , dar asa sporadic , maxim o data pe an , dar am vazut o multime de motoare pictate cu cifra 20 :)) .
Apropo , credeti sa s-ar descurca la o excursie Dunare - Delta ? Nu ma pricep deloc la conditiile de acolo .

vali , poti sa dai tu titlul topicului daca muti posturile .

EDIT : Ce spuneti , se merita sa ii pun 2 parbrize micute ?

Vali

Din ce se vede, barca are prevazute din constructie zonele de fixare a parbrizelor, pe cele 2 mini-pupitre. Deci ar fi chiar indicat sa se monteze parbrize.

Cred ca s-ar descurca fara probleme si in Delta, insa acolo trebuie sa fii in regula cu actele, si la barca, si la motor, nu e ca pe lacul de acumulare. Iar daca desenezi 20 pe un motor mai mare, nu uita ca iti trebuie si acte ca sa probezi acest lucru...
"Poate ca esenta vietii sta in dorinta de a atinge altceva decat ceea ce ti-a fost prescris" - Christian Tirtirau

Mihaif99

#4
Citat din: Vali din Decembrie 30, 2013, 09:40:42 PM
...................... si in Delta, insa acolo trebuie sa fii in regula cu actele, si la barca, si la motor, nu e ca pe lacul de acumulare................

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Prietenii stiu de ce

La multi ani Vali!


kimi

O sa incerc sa trec cumva in actul notarial de vanzare - cumparare ca motorul e de 20 CP , sau ceva de genul ( daca o fi sa gasesc un motor mai mare ) .
Se pricepe cineva de aici sa confectioneze parbrize ?

modi

Citat din: kimi din Decembrie 31, 2013, 10:14:26 AM
O sa incerc sa trec cumva in actul notarial de vanzare - cumparare ca motorul e de 20 CP , sau ceva de genul ( daca o fi sa gasesc un motor mai mare ) .
Se pricepe cineva de aici sa confectioneze parbrize ?
Kimi , treaba aia cu schimbat autocolantul de pe capota motorului ..... nu tine .
In primul rand , cei insarcinati cu controlul nu-s nici apicultori , nu-s nici aprozaristi . Aia-ti stiu puterea motorului auzindu-l in ceata , apropiindu-te de ei . Nu ne-au trecut noua prin mana motoare cate le-au trecut lor .
Si controalele in delta s-au inmultit si inasprit . Inclusiv asupra permisului de navigatie . Fiind rezervatie trecuta in patrimoniul UNESCO , Europa ii cam "calareste" pe astia si-i cam pune la treaba .

Nu te juca .

.........................................

Cu parbrizele te rezolv eu . Da-mi MP cu nr de tel .

kimi

#7
Permis cat. D este , deci aici n-am probleme . Pe barca am act notarial , singura pb. o sa fie motorul , as vrea unul peste 20 .
Chiar si asa , pana la urma o inmatriculez , are cineva idee ce costuri ar fi ?
Am un Mercury de 25 in vizor , asta am inteles ca e aproape identic cu ala de 20 , ce spuneti ?

PS Dati-mi o idee , berbecul care a avut-o inaintea mea a taiat-o criminal la interior ( vezi foto ) , ce sa fac , acopar cu niste pernute , sau fac alte capace ?

EDIT : Chiar nu isi da nimeni cu parerea cam ce producator ar fi ?

kimi

@Modi : Acum ca am vorbit de parbrize , cred ca o sa-mi trebuiasca si o rama pt. ele ( vreau sa-i pun o prelata de stationare si nu cred ca suporta plasticul greutatea ei + faptul ca se poate uza la contact ) . :D
Stie cineva un furnizor de materiale pt. prelata , sau face cineva prelate ?
Am vorbit cu un tip din sud si mi s-a parut cam scump , 1100 lei ceam mai ieftina dintre variantele lui .

modi

Citat din: kimi din Ianuarie 02, 2014, 08:27:16 PM
@Modi : Acum ca am vorbit de parbrize , cred ca o sa-mi trebuiasca si o rama pt. ele

Kimi , daca m-ai "amenintat" cu niscaiva parbrize ( 6 - 7 bucati ) in zona ta , + a lui Dany de la Bacau , caruia i-am promis c-o fac , ..... n u ramane decat sa corelezi deplasarea mea-n Moldova cu o firma locala de ..... balustrade de inox !  :D
Este cea mai la indemana modalitate de-a-ti confectiona parbrizul dupa cum ai nevoie .
De preferat sa pot comunica cu acestia inainte de executarea ramei . Lor le ia mai mult s-o confectioneze . Mie ..... maxim doua ore ( asta dupa realizarea ramei ) .

kimi

Care varianta sa fie profesore , cu parbrizul atasat de rama sau cu rama separata ?
Chestia cu mai multe barci e pe bune , anunta-ma cu 1-2 saptamani inainte , ca sa pot strange clientii si sa-ti trimit ceva poze cu barcile .

modi

Rama separata ( distantata de parbriz ) . Din mai multe puncte de vedere . respectiv raportat la mai multe avantaje .

Primul ar fi ca rama in sine nu trebuieste configurata ca un cheder pentru parbriz . Ar fi mult mai costisitoare executia acesteia . Implicit operatiunea de montaj al parbrizului .


kimi

#12
S-a notat , imaginea 2 . :D
Acum sa vad daca astia de prin zona is capabili sa faca ceva elegant .

Ce parere aveti de Mariner , ca si motor ? Am gasit unul de 40 CP , 2 timpi , pornire electrica , comenzi la distanta . Sunt facute in colaborare cu Yamaha ?

kimi

Vreau si eu un sfat de la colegii mai experimentati , cam care credeti ca e motorizarea maxima suportata de barca din primul post ?
Multumesc .

bradutzu

eu nu as pune mai mare de 30 CP
barca mea are 4.5 m si 1.7 m latime si cu toate astea motorul meu e cam greu pentru barca mea. Atentie: prea greu si nu prea puternic! barcile vechi au fost proiectate pentru motoare in 2 timpi care sunt mult mai usoare!
eu cu 40 CP am atins 64 Km/h fiind 2 persoane in barca(cu Intersect)
Avand in vedere ca a ta e de 4 m 30 CP ar fi ideeal asa ca mergi cu ce ai deocamdata si strange bani pentru un motor in 4 timpi si nu uita sa iei in calcul mansa, cabluri, caseta de directie, cabluri electricew si bateria!
Sa auzim numai de bine!