G48 + Yamaha 90hp

Creat de AdrianZUZ, Decembrie 31, 2013, 01:18:31 PM

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

ionitzady

sa-nteleg ca ai dat-o la apa si in mars vitezometrul nu indica nimic ??? , vitezometrul este cu furtunas , nu?  furtunasul este cuplat la pintenul motorului sau cu pana ?  , daca este la pintenul motorului sa nu ai infundat canalul ....     , zic si eu ??   nu am tinut in mana dar TEORETIC la vitezometru + si -  in afara de iluminat nu cred ca mai fac ceva.   apa intra pe gaurica din pintenul mot sau pe duza de la pana merge pe furtun si preseaza mecanic mai tare sau mai incet in functie de viteza acul vitezometrului , nu? ??? ??? ??? ???

ionitzady

apropo , motorul arata foarte bine , cat ai dat pe el ?  :P

AdrianZUZ

Citat din: ionitzady din Mai 08, 2014, 10:28:33 AM
sa-nteleg ca ai dat-o la apa si in mars vitezometrul nu indica nimic ??? , vitezometrul este cu furtunas , nu?  furtunasul este cuplat la pintenul motorului sau cu pana ?  , daca este la pintenul motorului sa nu ai infundat canalul ....     , zic si eu ??   nu am tinut in mana dar TEORETIC la vitezometru + si -  in afara de iluminat nu cred ca mai fac ceva.   apa intra pe gaurica din pintenul mot sau pe duza de la pana merge pe furtun si preseaza mecanic mai tare sau mai incet in functie de viteza acul vitezometrului , nu? ??? ??? ??? ???

Nu am dat la apa barca, dar ma gandesc ca trebuia sa se aprinda ceva si pe la el. Asa cum tacho si trimul incep sa "lucreze" cand pui contactul si vitezometrul cu sonda benzina (neconectata), ceas si distanta ar trebui sa faca ceva - MORT. Si da este varianta cu furtunas. O sa revin cu poze, ii dau eu de cap, dar ieri am alocat timpul montatului de accesorii.
Motorul l-am luat in Decembrie si a costat 900 eur cu mansa, cabluri sens, electrice si ceasuri! Azi a ajuns la Yamaha Otopeni pentru un curatat, reglat de carburatoare si un schimb de ulei trim! Ca sa il laud putin are compresie egala la zecimale pe toti cilindrii!! Am crezut ca s-a stricat ceasul si am repetat ... de 3 ori!



ionitzady

si cat a aratat compresmetrul ? , la mine a aratat 9 sau 9,5

AdrianZUZ

122 psi, pe la 8.4 bar - Yamaha 90aetol / 2006

kimi

Ai masurat cu motorul rece sau cald ?

mustatza

Nu am dat la apa barca, dar ma gandesc ca trebuia sa se aprinda ceva si pe la el. Asa cum tacho si trimul incep sa "lucreze" cand pui contactul si vitezometrul cu sonda benzina (neconectata), ceas si distanta ar trebui sa faca ceva - MORT. Si da este varianta cu furtunas.

sunt 2 modele de vitezometre
- unul ( cum a spus si Ionitzady) intra in pintenul motorului dar eu am vazut doar la mercury
- la a doua varianta capatul furtunasului intra intr-o terminatie care se numeste senzor vitezometru si care se prinde de oglinda barcii.


AdrianZUZ

Citat din: kimi din Mai 08, 2014, 05:45:28 PM
Ai masurat cu motorul rece sau cald ?

Compresia a fost masurata la rece, stiu ca va avea valori ceva mai mari la cald! La un bloc de Al nu prea ma incanta sa ma joc cu bujiile la cald, mai ales cand nu este (inca) motorul tau.

AdrianZUZ

Ceasul vitezometru/voltmetru/timp deplasare/litrometru a inviiat .... dupa ce am schimbat siguranta arsa! 8) :-[
Am tras cam toate cablurile si totul functioneaza perfect. Montat partial accesorii.
Aici am o dilema, mufa sonarului are un diametru generos (cam 2 cm) si nu stiu ce solutie de trecere prin consola sa adopt????
Caseta si cablul de directie rezolvate partial, in sensul ca echeea buna pentru directie hidraulica nu seama cu ce trebuie pentru directie mecanica!

Astept rezervorul de inox sa termin si traseul furtunelor de benzina (rez 1 sub consola , rez 2 undeva, robinet, fitru decantor, linie para), mai am de finalizat si montajul pompei de santina (imi trebuie un T redus si o valva sens cu diametru mare)



ionitzady

aha  ::)  , pai dai gaura cu o freza ( ca aia de senzori de parcare ) , apoi pui o garnitura de cauciuc . Gaura cu garnitura v-a veni sub talpa sonarului si nu se vede nimic . Asa am procedat eu

AdrianZUZ

 :)  Sunt destul de aproape de final cu echipatul
Baterie cu intrerupatorul aferent este, incarcarea la 3-4000 turatii este de 14,5v.
Rezervorul de inox, cauciucat, gadilat adaposteste temporar 75-77l, la care se adauga un secundar yamaha de 25l.
Pompa de santina rasneste frumos, dar este cam inutila ... teoretic barca se auto goleste in mers, asa ca inca nu am scos furtunul de la pompa afara ... nici nu stiu pe unde exact  ???
Una peste alta, azi am scos barca la padure, la Snagov, si am tesat 2-3h. Merge f bine ... ma gandeam sa mai ridic o gaura motorul, dar nu e cazul, ramane aliniata placa antiventilatie cu chila! La aprox 4500 rpm are 53 km/h si planeaza de la 16-18km/h.

Mici probleme de rezolvat:
1. Dreapta sa fie dreapta si stanga sa fie stanga  ;D :P adica sa intorc cablul in caseta
2. Valva de sens trebuie dublata si dopul de 2 lei de la scurgere trebuie inlocuit ... ia apa pe la furtunul care trebuie sa dreneze puntea. Am frecat dopul ala expandabil pana am gasit o pozitie "uscata" ... dar nu e ce trebuie
3. Gasit solutie de etansat filete robinet pentru a putea racorda si rezervorul de rezerva fara mare efort.
4. Gasit trecere pentru ventilatia rezervorului principal pentru a nu avea apa de Ionica in carburatoare.
5. Desenat un sistem demontabil de tras colacul ... optional 8)

6. Sa imi notez sa pun la loc dopul la rezervorul de ulei dupa ce il umplu >:(

ionitzady

cumva rezervorul are pompa de benzina electrica sau doar indicator nivel?

AdrianZUZ

Sonda nivel cu cele 2 fire aferente.

Sosoktm

sa nu uiti sa pui si dopul rezervorului de ulei ca sa nu iasa fum  :))
hai cu poze despre agregat, in integralitatea lui, poate filmulet in actiune. 53 cu 3 persoane? nu e modest pt balaurul de motor?
p.s. nu am reusit sa fac treaba cu motorul de 20 :(

AdrianZUZ

Citat din: Sosoktm din Iunie 11, 2014, 10:14:31 AM
sa nu uiti sa pui si dopul rezervorului de ulei ca sa nu iasa fum  :))
hai cu poze despre agregat, in integralitatea lui, poate filmulet in actiune. 53 cu 3 persoane? nu e modest pt balaurul de motor?
p.s. nu am reusit sa fac treaba cu motorul de 20 :(

Nu am incercat WOT sau pe acolo din motive de trafic, copil si ... directie pe invers. Am avut cel putin un moment ciudat - eu luam dreapta ca sa ocolesc o barca ce venea din fata prin stanga si omul privind la mine lua normal dreapta  :o.
Nu am avut rabdare nici sa schimb cablul de pe dr pe stg si am uitat sa resetez si GPS-ul, ca atare consumul este tot o necunoscuta ??? O sa testez si o elice cu pas 19 si inaltimi diferite, dar toate in Grecia ca nu mai e timp.