Salut!
Datorita unor necesitati financiare sunt nevoit sa vand barca http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,267.0.html In acelasi timp nu as vrea sa raman pe uscat si cineva mi-a recomandat un velier construit la Galati ca cel vandut de Captan http://forum.capcompas.ro/index.php/topic,169.0.html pe care l-as putea gasi mai ieftin, astfel rezolv problema de bani si am si barca. Majoritatea celor cu care am discutat mi-au spus ca modelul Conrad 20 e o barca foarte buna si ca mai bine caut alta sursa de finantare pentru ca as fi nebun sa renunt la ea in favoarea unui model de Galati. In acelasi timp cel care mi-a recomandat barca aceea ca a lui Captan imi spune ca modelul de Galati e mai bun. Ma adresez celor care au avut tangenta cu aceste tipuri de barci sau macar cu una dintre ele si pot da o parere sper eu cat mai obiectiva.
Va multumesc
Salut Alec, parerea mea e ca amandoua barcile sunt barci bune, fiecare avand insa caracteristicile sale.
Astfel, Conrad-ul e o barca mai "cruise", avand chila fixa adanca, forma transversala in U a corpului, plus un interior ceva mai spatios decat al "velierului tip 2" facut la Galati. Deci arealul de folosire ar fi marea sau lacurile mai adanci. Totusi, la lungimea de 6 metri, Conrad-ul mi se pare prea mic pentru a face croaziere mai serioase, in sensul ca nu prea ai loc pentru niste dotari care sa-ti dea un relativ confort la bord. Pentru cineva care apreciaza conditiile mai spartane, barca e foarte buna, fiind usor de manevrat, si avand un comportament nautic bun. Un plus al ei este ca de obicei e complet echipata din fabricatie cu greement si velatura de calitate, acum depinde si in ce fel au fost intretinute de proprietar.
Minusul principal al barcii este pescajul mare pentru dimensiunea ei, ceea ce o face o barca nepotrivita pentru Delta de exemplu. Nu e imposibil de mers in Delta cu ea, insa in multe locuri accesul va fi imposibil din cauza adancimilor mici la trecerile din canale in lacuri si invers, plus ca trebuie coborat catargul, ceea ce la Conrad nu e chiar o joaca. Iar din cauza derivorului fix, lansarea la apa sau urcarea inapoi pe peridoc sunt mai anevoioase decat la o barca fara asemenea apendici pe carena.
Pe ansamblu, Conrad-ul 20 e o barca accesibila, solida, care inspira siguranta, foarte potrivita pentru cineva iubitor de mare, dar care nu vrea sa plece prea departe cu ea (desi nu il impiedica nimeni, fiind multi cei care au plecat departe chiar cu barci mai mici :).
Pe de alta parte, barca de Galati e mai sportiva, avand sectiunea transversala aproape semicirculara, un cockpit copiat parca de la barcile de competitie, fara spatare, avand derivor mobil, ceea ce o face foarte usor de transportat pe peridoc, lansat sau scos de la apa, plus ca are acces la toate zonele pitoresti din Delta sau diferitele lacuri si ape cu adancimi mai mici.
Minusul principal in cazul ei e ca din fabricatie nu a fost dotata cu greement si velatura, astfel ca diversii proprietari au adaptat fiecare ce au gasit pentru a se da cu vele. Am vazut si exemple reusite, dar si adevarate catastrofe de echipare a acestei barci.
Cu putin noroc se poate gasi totusi o barca bine echipata, iar cu un minim efort se poate modifica interiorul pentru gustul propriu, caz in care fericitul proprietar va avea o barca versatila, cu care se poate da si pe mare (cel mai bine pe vreme buna :)), dar si pe orice lac sau canal din Delta, avand avantajul ca se poate tracta pe un peridoc fara franare suplimentara, agatat la orice masina, barca fiind usoara.
Parerea mea insa e ca lucrul cel mai bun pe care-l poate face amatorul de astfel de barci e sa se dea cu fiecare cat mai mult, ca sa-si dea seama ce-i place si ce nu. E posibil ca ceea ce-mi place mie sa nu placa altuia si invers. Daca ar fi dupa mine, la aceasta dimensiune (6,10 metri Conrad si 5,60 metri barca de Galati), as alege barca de Galati, fiind mai versatila, usor de folosit, mai ales ca la confortul interior nu sunt diferente mari.
Florine,ia uite ce am gasit! Cunosti?
Citat din: Captan din Februarie 10, 2012, 07:25:14 PM
Florine,ia uite ce am gasit! Cunosti?
Il cunosc de ceva timp :) . si modelul, dar si pe cel din imagine ( ca fotografie doar) :)
E la vanzare, 20 k,negociabil. E diferita de a ta?
alt macgrfegor de vanzare:
http://www.barcisecond.ro/anunturi/view/697-vand-macgregor-26.html
Citat din: Captan din Februarie 10, 2012, 08:16:29 PM
E la vanzare, 20 k,negociabil. E diferita de a ta?
Este identica.
Diferente la MacGregor 26 X in functie de anul de fabricatie nu prea exista . (incepand cu 1988 s-a facut altfel postamentul scarii de acces in barca :) si mai spun ei ca au pus o panza mai densa de fibra de sticla ).
Interesante sunt si modelele mai vechi, Macgregor 26 S si Macgregor 26 C . Fabricantul MacGregor a dezvoltat foarte mult modele pe aceasta dimensiune: 26 picioare. Probabil cea mai ceruta dintre toate dimensiunile, realizand si modelul hibrid ( versatil ca sailing- sau motoryacht ) si model strict cu vele ( 26 S si 26 C) .
E de mirare ca un fabricant de yachturi sa dezvolte preponderent o dimensiune mica, urmatoarele fiind de 60 si 70 picioare ! :)
Citat din: dan dragos din Februarie 11, 2012, 08:49:32 AM
alt macgrfegor de vanzare:
http://www.barcisecond.ro/anunturi/view/697-vand-macgregor-26.html
Pretul e foarte bun, probabil redus de saracia mondiala care ne zambeste :) .
Barca e efectiv noua si are in plus multe accesorii. Luata de la fabricant si adusa in Marea Neagra, ar fi dublu, doar pretul barcii.
Scazand pretul motorului si al accesoriilor, ramane barca la 6-7000 E.
Daca gaseam asa ceva, nu mai bateam drumul pana in Anglia ;)
Citat din: Florio din Februarie 11, 2012, 09:08:12 AM
Fabricantul MacGregor a dezvoltat foarte mult modele pe aceasta dimensiune: 26 picioare. Probabil cea mai ceruta dintre toate dimensiunile, realizand si modelul hibrid ( versatil ca sailing- sau motoryacht ) si model strict cu vele ( 26 S si 26 C) .
E de mirare ca un fabricant de yachturi sa dezvolte preponderent o dimensiune mica, urmatoarele fiind de 60 si 70 picioare ! :)
Explicatia e ca nisa barcilor de 26' se potriveste perfect pietei nord-americane. Adica e relativ accesibila, usor tractabila cu masinile lor mari, avand in acelasi timp si standing headroom etc. Foarte putini pleaca pe ocean, majoritatea fac ture scurte costier sau pe ape protejate.
Astfel ca, decat sa-si disipeze eforturile intr-o gama mai larga de modele, au ales sa faca unul singur, optimizat ca pret vizavi de ceea ce ofera.
Ideile bune sunt: tractabilitatea rutiera, standing headroom, balastul lichid (deci gratis), iar la barcile mai noi (X si M), conceptul power-sailer, care se "muleaza" perfect pe comoditatea omului de azi, avand un compromis acceptabil intre velier si salupa.
Bineinteles ca parerea cea mai avizata o are proprietarul, asa ca daca mai ai ceva sa ne spui Florio, suntem ochi si ...ochi :). Chiar, daca crezi ca e o idee buna, putem incepe un topic separat despre Mac 26.
Orice doriti sa aflati, fratele vostru va sta la dispozitie, documentat si rodat in folosinta barcii :) .
Am peste 50 de foldere cu opinii si modificari aduse in ultimii 15 ani de catre utilizatorii MacGregor 26 C, S, X si M, din SUA, luate de pe MacGregorowners.com unde sunt membru inca dinainte de a-mi lua barca ;) .
Exact nisa de care vorbesti m-a interesat pe mine ( navigatie costiera si in ape interioare, pescaj mic, standing headroom, usurinta de transport si depozitare ) .
De atunci am visat si gasit multe veliere intre 32-38 picioare , pe care le-as fi putut avea. Insa la nivel logic n-am putut sa-mi demonstrez singur de ce ar trebui sa cumpar asa ceva. :)
P.S.
De aia sufar la nivel sentimental ;D ;D ;D. Vechiul banc e mai valabil ca oricand : "ochii vad, inima cere, constiinta nu si nu ! "
Pentru prietenii din forum care si-au indreptat atentia catre modelul de 26' de la MacGregor, postez si noutatile prospetele de peste ocean:
MacGregor anunta retragerea de pe piata a productiei de pana acum, inlocuind-o cu varianta Tattoo de 22' si de 26' .
Barca a fost expusa la Maryland Boat show acum o saptamana si pot sa va arat cateva poze facute de un coleg de forum de pe MacGregorowners.com :
Mie imi arata ca aceeasi Marie cu aproape alta palarie .
Din alte surse am inteles ca batranul Roger MacGregor s-a retras din activitate si cei ce ii urmeaza vor probabil sa isi lase propria amprenta asupra productiei. Aceasta din urma n-o dau de oficiala ci o inscriu la rubrica "barfe, smenuri, susanele"
Dupa cum se observa, e aceeasi barca. Aceleasi dimensiuni, aceeasi forma, acelasi look, cu o usoara diferenta la amplasarea si forma ferestrelor prova. Chestie privita de cel ce a facut pozele la targul de barci, ca "pretty ugly" . Evident, daca analizezi atent vor mai fi si alte mici diferente, insa prea putine ca sa o pot considera "o alta barca" .
Am incercat sa gasesc alte recenzii sau macar un filmulet Youtube, insa fara succes. Probabil ca e prea proaspata .
Desi eu n-as lansa o barca noua fara sa ii pun la punct o prezentare super detaliata care sa netezeasca drumul catre utilizatori.
Vedeti, daca nu m-au intrebat .. cine strica ? :) :) :)
Uraaaaaaaaaaa!!
Soarta a fost benefica si m-am innoit cu NEIA, Mac G 26M de la Cluj.
Azi am semnat actele de vanzare-cumparare si maine plec cu ea spre Constanta.
Pentru drum am ceva indoieli, ca nu am mai tractat pana acum asa ceva dupa masina si nu stiu cum se va comporta, mai ales ca am o gramada de curbe stranse si dealuri/munti de urcat si coborat.
Daca aveti ceva sfaturi va rog sa ajutati. Multumesc.
Vanzatorul ,un om foarte de treaba, mi- apovestit f.multe intamplari despre drumul spre Istambul facut cu Mandruta. Cand am timp o sa le impartasesc aici.
@ Florio. Am sa te deranjez cu ceva telefoane, ref informatii despre Mac G, pana ma obisnuiesc si eu cu a mea. Mai ales,daca mai prind vreme buna, vreau sa o dau la apa intr-o zi pentru o proba. Multumesc
@CristianTutuianu. Daca poti , poate vi sa ma ajuti sa o parchez la baza nautica Ceronav in curte, pentru ca sunt singur si cred ca o sa ajung seara, pe intuneric. Daca nu, nu-i bai mergem miercuri si o aranjam k lumea.
Sau oricine altcineva care poate da o mana de ajutor
Multumesc
sa o plimbi sanatos,
sunt foarte bucuros pentru tine si imi doresc si mie fix acelasi lucru
@bogdanbuciu. Multumesc si eu iti doresc la fel. Mi-am mai realizat un vis, iti doresc sa-l implinesti si tu pe al tau.
Felicitari CAPITANE!
Tot ce iti doresti de la ea,fara incidente si multa bafta!
Imi pare rau ca am vazut abia acum si nu am putut sa te ajut;
Poate alta data, nu ezita;
Citat din: Captan din Octombrie 21, 2013, 08:48:37 PM
Uraaaaaaaaaaa!!
Soarta a fost benefica si m-am innoit cu NEIA, Mac G 26M de la Cluj.
Azi am semnat actele de vanzare-cumparare si maine plec cu ea spre Constanta.
Pentru drum am ceva indoieli, ca nu am mai tractat pana acum asa ceva dupa masina si nu stiu cum se va comporta, mai ales ca am o gramada de curbe stranse si dealuri/munti de urcat si coborat.
Daca aveti ceva sfaturi va rog sa ajutati. Multumesc.
Vanzatorul ,un om foarte de treaba, mi- apovestit f.multe intamplari despre drumul spre Istambul facut cu Mandruta. Cand am timp o sa le impartasesc aici.
@ Florio. Am sa te deranjez cu ceva telefoane, ref informatii despre Mac G, pana ma obisnuiesc si eu cu a mea. Mai ales,daca mai prind vreme buna, vreau sa o dau la apa intr-o zi pentru o proba. Multumesc
@CristianTutuianu. Daca poti , poate vi sa ma ajuti sa o parchez la baza nautica Ceronav in curte, pentru ca sunt singur si cred ca o sa ajung seara, pe intuneric. Daca nu, nu-i bai mergem miercuri si o aranjam k lumea.
Sau oricine altcineva care poate da o mana de ajutor
Multumesc
Sa fie intr-un ceas bun si sa iti aduca multe bucurii ! :)
Telefoneaza-mi ! Nimic pe aceasta tema nu ma poate deranja . Vreme buna este chiar zilele astea si se anunta si mai buna. Eu in locul tau n-as avea rabdare si as da-o imediat la apa. Cum sa stau o iarna intreaga cu gandul asta ?!? :)
Pentru drum nu iti face probleme. Eu am tractat-o 3000 km pe a mea :) .
Important e sa nu incerci viteze peste 100 km/h, nu are nici un rost. Mergi cat simti ca se deplaseaza in siguranta.
Primul sfat e sa verifici foarte bine legalitatea tractarii :
1. Masina sa aiba voie sa tracteze masa maxim autorizata a peridocului
2. Pentru permis de tip B, masa maxim autorizata a peridocului si maxim autorizata a masinii sa fie pana la 3500 kg . Stiu ca s-a discutat extinderea in legislatie pana la 4200 kg dar e de verificat daca s-a si pus in aplicare. Daca depasesc (si sigur depasesc) trebuie macar permis B+E .
Lucrurile astea sunt ca bucuria barcii sa nu fie umbrita de zelul unui politist sau mai rau de dosarul penal pe care il genereaza el.
Daca ai verificat legalitatea transportului, poti trece la masurile de siguranta pentru transportul propriu-zis.
1.Barca trebuie agatata de prova si prinsa in cabestanul peridocului
2. Iei doua legaturi cu chinga, in care prinzi barca de peridoc in cele doua puncte marcate pe borduri cu bulina neagra . Alea sunt zonele in care chinga va strange bine, fara probleme, iar barca va face astfel corp comun cu peridocul.
3. Asiguri toate elementele de pe barca, cele care pot flutura. Prinzi catargul si manevrele fixe in asa fel incat sa stea legate compact. Eu mai pun o legatura de la fiecare vinci la catarg, pentru a compensa tendinta de balans a acestuia in timpul transportului.
4. Verifica suruburile subansamblelor peridocului. Se pot desface de la vibratii. Verifica toate suruburile, inclusiv cele care prind catargul.
5. Sa ai o roata de rezerva valida. Eu n-am, dar inconstienta mea si faptul ca sunt un baftos, nu te pot absolvi pe tine de necazuri :) .
6. Esti baiat istet si stii ce inseamna sa tractezi 9m . Iei curbe largi muscand din celalalt sens, ca sa nu ciupesti bordura sau mai rau, sa nu stergi masinile de langa.
In principiu dupa cativa kilometri te vei obisnui intr-atat incat vei avea portiuni intregi de drum in care uiti ca tractezi ditamai barca.
@Captan sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea .
Citat din: Captan din Octombrie 21, 2013, 08:48:37 PM
@CristianTutuianu. Daca poti , poate vi sa ma ajuti sa o parchez la baza nautica Ceronav in curte, pentru ca sunt singur si cred ca o sa ajung seara, pe intuneric. Daca nu, nu-i bai mergem miercuri si o aranjam k lumea.
Sau oricine altcineva care poate da o mana de ajutor
Multumesc
Sigur ca te ajut .Trebuie sa dai un telefon ca nu sunt Nostradamus sa stiu cand ajungi .
Pentru marti seara te astept cu torte si vad eu vorbesc cu fetele din zona poate participa la facut valuri
.Dar cred ca e sanatos sa o asezam miercuri pe lumina.
@agic el ajunge in seara zilei de 22 Octombrie ,AZI (Vorbim la telefon sa ne organizam)
Felicitari, sa te bucuri de ea.
Captan e pe drum. Acum o ora vorbeam cu el in vecinatatea Bucurestiului. Mergea incet, dar ...ce conteaza ? Dupa el trage o barca: BARCA LUI :) .
Sa te vedem cu ea pe apa, marinare, ca de cand ne bati la cap :) !
Si eu am vorbit cu el, si am lasat pe maine, pe lumina asezarea pe locul dorit in curtea respectiva
Astept sa fiu sunat de captan in caz ca are nevoie de ajutor .Sunt in standby
Gata am plecat spre locatie am vorbit cu captan
Povestim maine sau peste cateva ore
@Rumpi. Multumesc de felicitari.
@Florio. Pacat ca nu ne-am putut vedea, dar avem timp.
Barca ma duc sa o verific ,mai ales pe partea cu vele nu a fost folosita decat de 2-3 ori in 6 ani si nu mai stia nici fostul propietar pe unde sunt piesele. Le-am gasit pana la urma, dar trebuie armat catargul, vazut daca nu lipseste ceva si planuiesc o lansare la apa zilele astea, daca vremea mai tine cu noi.
Multumesc mult lui Cristian si Acig ca m-au asteptat si ajutat sa "parchez" barca la loc sigur.Este de la sine inteles ca o sa iesim impreuna. Cine mai doreste este invitat, dupa ce o verific si o pregatim de dat la apa.
Pe drum nu am avut nici un fel de incident, doar ca am facut vreo 13 ore cu tot cu opriri pentru verificari,etc.
Uite la ce ora posteaza Captan 06:15:39
Aseara zicea ca vrea sa doarma ca e obosit ......? Il ard talpile sa ajunga la stie toata lumea ce (il cred ,eu daca eram in locul lui dormeam langa ea frumoaasa )
@Captan cadou de barca noua
http://www.macgregor26.com/brochure/brochure_mar_2009.pdf (http://www.macgregor26.com/brochure/brochure_mar_2009.pdf)
http://www.macgregor26.com/instruction_manual/OWNERS%20INSTRUCTIONS.pdf (http://www.macgregor26.com/instruction_manual/OWNERS%20INSTRUCTIONS.pdf)
Citat din: cristiantutuianu din Octombrie 23, 2013, 08:44:01 AM
Uite la ce ora posteaza Captan 06:15:39
Aseara zicea ca vrea sa doarma ca e obosit ......? Il ard talpile sa ajunga la stie toata lumea ce (il cred ,eu daca eram in locul lui dormeam langa ea frumoaasa )
@Captan cadou de barca noua
http://www.macgregor26.com/brochure/brochure_mar_2009.pdf (http://www.macgregor26.com/brochure/brochure_mar_2009.pdf)
http://www.macgregor26.com/instruction_manual/OWNERS%20INSTRUCTIONS.pdf (http://www.macgregor26.com/instruction_manual/OWNERS%20INSTRUCTIONS.pdf)
Cristian, sper ca nu i-au dat barca cu tot cu fata de la pagina 5 (ia te uita, chiar la pagina 5 ca in cunoscutul ziar :) ) ca il baga pe om in belea .
Cred ca Bogdan a dormit in barca in seara asta. Daca l-o fi luat somnul :) .
Eu unul am dormit intai in barca si pe urma in casa, dupa ce am cumparat barcuta proprie.
Distractie placuta astazi la lansarea la apa ! Tare as fi vrut sa fiu acolo, sa armez barca pentru amicul nostru care nu mai are stare :)
Florio nu dam la apa azi barca ,captan zicea ca are de gand saptamana viitoare sa faca treaba asta.Ma intalnesc cu el sa bagam un :o la barca pe lumina.Sa gandim putin ce si cum sa il ajut sa o pregateasca pentru iarna (sa incotopenim peridocu nu imi place ceva .....asa a ramas pe retina mea aseara si sa "inventam inventi" )Astept sa ma sune.
Sper sa fie timp sa ajung sa dau o mana de ajutor si lui agic pe la 16.00 in portul Tomis (e de taiat orasul de la Siutghiol la portul Tomis ).........................................da trebuie sa vorbesc si cu el
Am stat doar o ora ieri la barca,am avut belele acasa(sa spart robinet bucatarie) si plus de asta era ziua sotiei :D,care trebuia sarbatorita odata cu barca,asa ca..........
Merci CristianT,azi ne vedem si mergem la barca sa......tainuim.
Am vazut pe lumina MacGregor-ul :o am facut noi la bord o scanare ce cum e, am scos si carat la masina ce nu dorea captan sa ramana la bord.
Am crapat si doo bericioase pentru hidratare
Ieri la locul faptei nu am simtit nimic , serios nimic dar azi pe la 15.00 trecute fix dupa ce imi clateam ochi pe youtube la
http://m.youtube.com/watch?v=jSE43UyJkWk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjSE43UyJkWk (http://m.youtube.com/watch?v=jSE43UyJkWk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjSE43UyJkWk)
simt ceva...... .neneaa nasol m-am imbolnavit de macgregoreala (tratament nu exista , am cautat)...... asta e.................... :'(
Vorba din popor e sfanta, cui pe cui se scoate.
Tratamentul la Macgregoreala e alta boala, threefootitis. 8)
Citat din: cristiantutuianu din Octombrie 25, 2013, 05:55:17 PM
Am vazut pe lumina MacGregor-ul :o am facut noi la bord o scanare ce cum e, am scos si carat la masina ce nu dorea captan sa ramana la bord.
Am crapat si doo bericioase pentru hidratare
Ieri la locul faptei nu am simtit nimic , serios nimic dar azi pe la 15.00 trecute fix dupa ce imi clateam ochi pe youtube la
http://m.youtube.com/watch?v=jSE43UyJkWk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjSE43UyJkWk (http://m.youtube.com/watch?v=jSE43UyJkWk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjSE43UyJkWk)
simt ceva...... .neneaa nasol m-am imbolnavit de macgregoreala (tratament nu exista , am cautat)...... asta e.................... :'(
Boala ajunge in faza cronica daca privesti filme ca acesta : JMGT 2011 MacGregor Sailing Event with 13 Boats Attending! Little Talbot Island Cont'd (http://www.youtube.com/watch?v=pBrmdZXB0cQ#ws)
Asa arata un "Barca Week" acolo :) . Nu-i frumos ?
Pe cei mai multi ii cunosc de pe forumul macgregorowners.com de unde am luat si cele mai multe idei si adaptari pentru o viata mai confortabila la bord .
Azi am fost cu captan la barca vreme ff frumoasa.Am facut ceva treaba ramane sa povesteasca el ce am facut
@pelicanul a fost si el pe metereze.
Florio boala asta cred ca afecteaza si vederea.
Citat din: cristiantutuianu din Octombrie 26, 2013, 01:42:23 PM
Azi am fost cu captan la barca vreme ff frumoasa.Am facut ceva treaba ramane sa povesteasca el ce am facut
@pelicanul a fost si el pe metereze.
Florio boala asta cred ca afecteaza si vederea.
Nu cred nimic. Pozeee !! :)
Din pacate nu am facut poze, le-am propus la baieti, dar au zis.....treabaaaaa nu stam de poze!, asa ca am sarit peste capitolul poze(chiar nu m-au lasat@) asa ca am bagat tare, am pus catarg pe pozitie, am notat ce lipsea(fost propietar l-a RIDICAT O DATA IN 6 ANI!). Am mutat barca cu peridoc in alta pozitie (e cu cantec acolo, nu cum vrem noi) sper sa o dam la apa curand. Ne-am cam facut o idee ce trebuie si ce nu.
Merci lui CristiatT si Pelicanul ca m-au ajutat. Cu prima ocazie facem si postam poze!
Abia acum am avut timp sa pun cateva poze cu noua achizitie.
Citat din: Captan din Octombrie 29, 2013, 05:54:15 PM
Abia acum am avut timp sa pun cateva poze cu noua achizitie.
Felicitari si vant din pupa!
(desi conform diagramelor polare este mai rapida cu vant de traves... deci si-si! ;-)
@solpet. Multumesc de urari. Tinand cont ca nu merg la regata, poate fi din orice directie,mai putin din prova ;D
Citat din: Captan din Octombrie 30, 2013, 08:44:20 PM
@solpet. Multumesc de urari. Tinand cont ca nu merg la regata, poate fi din orice directie,mai putin din prova ;D
De ce nu , vei regreta ?
Citat din: cristiantutuianu din Noiembrie 01, 2013, 07:46:39 AM
Citat din: Captan din Octombrie 30, 2013, 08:44:20 PM
@solpet. Multumesc de urari. Tinand cont ca nu merg la regata, poate fi din orice directie,mai putin din prova ;D
De ce nu vrei regata?
Lasa-l usor, ca vine el.
Intai o sa iasa pe langa casa, apoi o sa vrea sa facem niste mici croaziere, dupa care o sa organizam noi si o regata, ca s-au strans destule MacGregor in tara. Treaba e ca volens-nolens regata ar fi prima si unica regata "one class design" din Romania ! :)
Stati usurel ca organizez eu si asa ceva, fara tam-tam initial, dar ce impact ulterior ! :)
Citat din: Florio din Noiembrie 01, 2013, 08:04:00 AM
Lasa-l usor, ca vine el.
Intai o sa iasa pe langa casa, apoi o sa vrea sa facem niste mici croaziere, dupa care o sa organizam noi si o regata, ca s-au strans destule MacGregor in tara. Treaba e ca volens-nolens regata ar fi prima si unica regata "one class design" din Romania ! :)
Stati usurel ca organizez eu si asa ceva, fara tam-tam initial, dar ce impact ulterior ! :)
O regata (sau un campionat, de ce nu? :) ) one class McGregor ar fi o chestie foarte tare. Nu ar fi prima regata one class design din Romania, dar asta nu e o problema.
Anul asta cred ca a fost primul an cind, la regatele organizate de Black Sea Sailing, barcile Beneteau First 22 au concurat toate (vreo 5 sau 6) intr-o clasa aparte.
Si a mai fost intilnirea aia de la Limanu, Beneteau First cu Grabner Happy Cat! :)
Citat din: pelicanul din Noiembrie 01, 2013, 09:22:12 AM
Citat din: Florio din Noiembrie 01, 2013, 08:04:00 AM
Lasa-l usor, ca vine el.
Intai o sa iasa pe langa casa, apoi o sa vrea sa facem niste mici croaziere, dupa care o sa organizam noi si o regata, ca s-au strans destule MacGregor in tara. Treaba e ca volens-nolens regata ar fi prima si unica regata "one class design" din Romania ! :)
Stati usurel ca organizez eu si asa ceva, fara tam-tam initial, dar ce impact ulterior ! :)
O regata (sau un campionat, de ce nu? :) ) one class McGregor ar fi o chestie foarte tare. Nu ar fi prima regata one class design din Romania, dar asta nu e o problema.
Anul asta cred ca a fost primul an cind, la regatele organizate de Black Sea Sailing, barcile Beneteau First 22 au concurat toate (vreo 5 sau 6) intr-o clasa aparte.
Si a mai fost intilnirea aia de la Limanu, Beneteau First cu Grabner Happy Cat! :)
Aoleeeu.. da mai Nicule, ce zapacit sunt !!! Si doar stiu bine de Beneteau-rile lui Drugan, am si participat la regata de care vorbesti :) !
M-a luat gura pe dinainte, stiind ca la noi mereu a fost problema asta ca nu se gaseau doua barci la fel, sa se intreaca intr-o regata unitara .
Achizitia acestor Beneteau 21.7' a favorizat deci aparitia primei regate de acest gen, anul acesta.2013. Prospatura. :)
Evident trecerea la 26' ar fi un progres !
Pana ajungem sa avem si noi regata one clas design la barci de peste 10m va mai curge ceva apa pe Dunare !
;)
Am bagat cutitul in rana (nu l-am rasucit)
Stai >:(......(rasucesc) poate nu are mus ?
...............................................................
...................................................................... ;)
Nu zic ca nu, posibil si la regata in viitor. Mai ales daca ne gasim mai multi doritori, super! Macar sa ne vedem la ochi pentru inceput.
Asa don' captan imi place cum zici si zici bine.
Salut si "La Multi Ani" pentru toti barcagii!
Am gasit un link pentru cei interesati; pot fi descarcate pdf direct :
http://www.sailingtexas.com/Brochures/VentureBrochure.html (http://www.sailingtexas.com/Brochures/VentureBrochure.html)