Asa cum suna subiectul...intrebarea este...... de la cine trebuie luata aprobarea, cine il certifica, ce trebuie sa platim si cui??? Intelegeti intrebarea e multipla ...si nu prea adanca...dar am vazut pe probarca ca vinde cineva un ponton la 1100 de euro. Daca negociem un pic il scot la 800-900.
Cred ca un bun inceput ar fi sa intrebi la capitanie. E o nava (ambarcatiune) fara propulsie proprie, nu?
Al doilea ar fi malul de care vrei sa -l legi si de unde iei utilitatile (apa si electrica). Cred ca asta tine de administratia portului daca e zona portuara sau de primarie daca e pe faleza. Dar si de AFDJ sau Apele Romane (functie de zona) pentru ca ocupi o suprafata de luciu de apa.
Daca vrei sa tii barci acolo cred ca trebuie sa vorbesti si cu cei de la Politia de Frontiera, pentru ca trebuie sa asiguri paza.
Deci, cam cu toata lumea ! :)
Da ......ar cam trebui sa ma las pagubas se pare. Ma gandeam la o treaba cu mai multi dintre noi...
salut Catalin!
eu am cochetat cu ideea asta si inca ma mai gandesc sa fac asta!
eu gasisem spatiu pe faleza in fata la capitanie dar nu am avansat discutiile ptr ca nu am reusit sa iau pontonul care este al unui prieten dar a decis sa il pastreze!
daca vrei ar trebui sa ne intalnim la o bere sa discutam pe indelete........
Buna ziua, in primul rand caci este prima postare.
Am mai discutat subiectul si cu Vali, trebuie o aprobare de la administratia fluviala, la un anumit birou. Documentatia presupune o schita de ansamblu cu amplasamentul si o precizare a ambarcatiunilor care vor fi ancorate la ponton . Aprobarea presupune o taxa de circa 160 de euro, care se plateste o singura data (dar care neoficial am inteles ca poate fi ocolita). Problemele majore pe care le vad eu sunt asigurarea permanentei la fata locului, pentru siguranta ambarcatiunilor si alegerea locului de amplasare, sa nu ai probleme cu accesul la ponton (terenuri private, fond forestier etc.). Oricum mai discutam . Salutare tuturor.
Ok...dar hai sa gandim ceva cu privire la asta..poate totusi mai multi dintre noi reusim ceva.
Din ce idei mi-au trecut prin cap pina acum:1) Dunarea, faleza Galati cred ca va fi cam greu sau cam scump (se gasesc functionari care sa ingreuneze ca procedura sau sa ceara cat nu face, plus ca vei fi in ochii controalelor de tot felul).
2) O alta varianta este Dunarea in zona Zatun, unde daca se doreste ceva discret fara multa galagie si fara multa agitatie la locul faptei ar putea fi o chestiune realizabila (aici apare problema accesului de pe uscat la ponton, fond forestier fie privat, fie de stat care ar putea crea dificultati daca sunt depozitate barci pe uscat, daca creste numarul autoturismelor si gratatrelor in zona). Pentru a rezolva absolut in totalitate problema unei mici proprietati in zona respectiva pretul creste exponential si birocratia si mai si (implica scoateri din fond forestier pe o anumita suprafata de teren .
3) O a treia varianta este Siretul fie pe malul sting, fie pe partea braileana. Ramane de analizat si aceasta varianta.
pemalul Siretului am inteles ca ar avea cineva ponton si ar tine barci contracost dar sa vedem.....
AZI MA DUC PANA ACOLO SA VAD CE SI CUM POATE E MAI IEFTIN CA AS VREA SA IMI TIN SI EU BARCA LA APA SI NU PREA MA POT APROPIA LA CE BANI SE CER PE FALEZA SAU IN BAZIN!
Daca ar fi si-n Romania ca'n alte parti, s-ar putea lasa ambarcatiunile la malul apei, in apa sau pe uscat, fara absolut nici o problema. Ca e loc pt. toata lumea. Ma refer la barci <7m.
Da' nu, ca noi suntem romani. Si la noi se fura tot. Si un "rahat uscat" daca-l ambalezi frumos si-l lasi in barca la mal peste noapte, si p'ala ti-l fura.
Asa ca, singura solutie ramane pontonul cu paza. Dar e scump!La Giurgiu costa 150 lei/luna sa tii barca la un ponton privat.
Privat, pt. ca solutii din partea autoritatilor nu sunt, si pana n-o sa fiu eu primar ( ;D) nici o sansa de ceva sprijin pt. barcagii.
Va dati seama cata implicare din partea autoritatilor locale? Giurgiu e oras atestat de peste 600 de ani si a fost oras port de cand e el. Nici in ziua de azi nu are un debarcader, nu are o "marina", nu are nici macar o rampa betonata unde sa-si lase omu' barcuta la apa...
APDF Giurgiu are un ponton dar costa 10 Euro/zi!!! Iar langa pontonul lor, adica fara paza, 1 Euro/zi.
pentru cine este interesat sa stiti ca am fost la Siret si dupa benzi este o marina cu vreo 30 barci cu pontoane pazite si cer 130 lei/luna ptr barca mea. Nu stiu pentru cei cu barci mai mari!
Unde breeeeeeeeeeeeeeeeee...ce e fain rau de tot.
LA Marina MONACO era 350, la Marina de langa bac era 250 dar nu stiu sigur daca e cu ori fara TVA deci daca e cu paza si au creearasul acolo unde trebuie..e o buna oferta. In cazul in care esti asigurat casco si ti se intampla ceva acolo...asiguratorul se indreapta catre firma respectiva unde parchezi. Mai ales daca ai si contract. Stiu asta ca tocmai am asigurat Galbioara.
Deci pe unde poti ajunge acolo...da si tu explicatii
Citat din: Catalin din Iunie 19, 2013, 06:13:11 PM
....... Stiu asta ca tocmai am asigurat Galbioara.
La ce firma ai asigurat -o si cam cit costa? Merci!
cat a costat asigurarea si pentru ce suma ti-a asigurat o?
de la real, treci pe sub podul de la siret, faci stanga pe drumul de piatra pe langa gardul din sarma, treci pe sub benzi si la 20 m este un gard inalt din tabla care are un banner"port pentru ambarcatiuni", intri in curte si ai sa vezipontoanele si barcile!
daca nu te descurci suna-ma cand ajungi sub podul de la siret si iti explic in timp ce conduci!
salutari!
5000 de euro pentru doar 128 euro pt 4luni full Casco si pt tranzit. La Grupama
Vineri am dus fata la bazin ..la o noua locatie ....adica la DELFINUL, in spate la REAL. Cat am stat pe acolo am hoinarit prin marea lor curte si cum era si normal ma atras malul Dunarii. Ce am constatat???!!!...exista un spatiu extraordinar pentru a infiinta o marina...si nu mica ci foarte mare. Daca a-ti fost pe acolo cred ca o sa ma intelegeti de ce spun ca foarte mare. Intre terenurile de sport si gardul celor de la Delfinul este un loc foarte mare pentru a parca pe peridoc mai mult de 100 de barci iar in stanga spatiului exact langa unitatea militara este spatiu de a construi o hala din panouri pentru reparatii ...vopsitorii si alte alea alea. In apa se pot face multe multe spatii de parcat in mai multe variante. Adica cu pontoane plutitoare ori fixe...si este evident ...daca vedeti locul...unde se poate face rampa de lansare la apa . Intrebarea e ...a cui este locatia...si daca putem sa insuflam o dorinta de a construi ceva. De ajuns acolo cu atelajele e super usor ..totul pana acolo fiind asfaltat, este o zona in care este curent electric, apa, canalizare , gaze. Si apoi ia ganditi asa usurel...vrei sa pleci ...te duci la Real cumperi bere , mici, apa, carbuni , bere, bere, bere...apoi urci in barca si ai pornit . ASA CA CINE STIE A CUI E TERENUL?????
Nu cunosc foarte bine zona, dar daca este vorba de fosta plaja Vacanta, candva acolo era fond forestier de stat, acum nu mai stiu care este situatia . Ar putea fi in continuare fond forestier chiar daca arborii au disparut de mult. Cred ca maine iti pot oferi un raspuns mai exact , repet daca este vb de vechea plaja Vacanta.
Revin cu ceva date mai noi, se pare ca terenul a fost scos din fond forestier insa proprietarul chiar nu am idee cine ar putea fi. Scoaterile din fond au fost realizate de o serie de societati comerciale.
ok...poate reusim sa aflam
ideea de spatiu de productie pe malul apei este falimentara din start datorita restrictiilor legate de poluare si de constructiipe malulapei!
Parerea mea este ca s-ar putea face maxim un cort pentru adapoastul barcilor pe timp de iarna si ponton!
plecat cu ideea de aici poate fi fezabil dar altfel nu vad altceva functional!
OK...eu spuneam de adus zgura de la halda ...tasat bine...turnat ca la Real in curte o platforma de beton continuata cu rampa de lansat la apa. Si apoi in ditamai curtea aia o constructie usoara de gen panouri alum-spuma-alum pe schelet metalic. Dupa cum vedeti cand ajungeti la Real sunt terenurile de fotbal ..tenis exact pe malul apei...de ce sa nu se poata turna asfalt si pentru o parcare ...de barci binenteles????!!! Daca de vopsitorii nu merge macar de reparat motoare ...instalatii electrice...huse si biminitopuri...sunt multe chestii ce le poti face intr-o hala.
Ceva ce cred ca am vrea cu totii... http://www.pwc-lift.com/video-section.asp (http://www.pwc-lift.com/video-section.asp)